Miten voin olla näin pinnallinen?
Tutustuin erääseen mieheen netissä keväällä ja olemme siitä asti viestitelleet ahkerasti. Mies on tuntunut erittäin mukavalta ja tavallaan ihastuinkin häneen näiden kuukausien aikana. En tavannut häntä emmekä ole vaihtaneet edes kuvia. En siis tiennyt miltä hän näyttää.
Eilen näin hänet. Tiesin hänen olevan eräässä tilaisuudessa ja menin sinne katsomaan. Mies tiesi, että saatan tulla. En puhunut hänen kanssaan enkä illalla kertonut että olin nähnyt hänet. Mies ei miellyttänyt minua ulkoisesti, mitään kiiltokuvapoikaa en odottanutkaan, mutta mies ei vaan herättänyt minkäänlaista tunnetta siitä, että voisin edes kuvitella seurustelevani hänen kanssaan. Mies on nähnyt minut pari kuukautta sitten vastaavalla tavalla.
Kirjoitellessani en ole välittänyt miehen ulkonäöstä. Ajattelin että sillä ei ole merkitystä minulle, kun mies muuten on luonteeltaan mieluinen. Nyt kuitenkin huomaan, että kiinnostukseni lopahti ihan täysin. Hirvittää huomata olevansa näin pinnallinen. En kehtaa sanoa miehelle mitään, että näin hänet enkä voi lopettaa "suhdetta" vain yhtäkkiä. Mitä ihmettä teen, etten loukkaa miestä?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän ruma? Vai normaalin näköinen? Jos nyt ei ruma rumasta puhuta niin minusta voisit yrittää jatkaa. En minäkään ensin välittänyt mieheni ulkonäöstä, ihastuin ja rakastuin ja nykyään mielestäni komea.
samoin mulla! mieheni vartalo oli jotenkin aivan sellainen, millaisten kanssa en ole koskaan ollut. Tietoisesti tein silloin töitä pinnallisuuden kanssa, kun meilläkin suhde alkoi viestitellen ja kirjoitellen. Nykyään näen hänet eri tavalla ja pidän tosi komeana ja sexynä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän ruma? Vai normaalin näköinen? Jos nyt ei ruma rumasta puhuta niin minusta voisit yrittää jatkaa. En minäkään ensin välittänyt mieheni ulkonäöstä, ihastuin ja rakastuin ja nykyään mielestäni komea.
samoin mulla! mieheni vartalo oli jotenkin aivan sellainen, millaisten kanssa en ole koskaan ollut. Tietoisesti tein silloin töitä pinnallisuuden kanssa, kun meilläkin suhde alkoi viestitellen ja kirjoitellen. Nykyään näen hänet eri tavalla ja pidän tosi komeana ja sexynä :)
Rakkaus saa toisen näyttämään paremmalta :)
Ethän nyt ulkonäön takia Ap toista hylkää? Tässä meitä jo kaksi esimerkkiä, että tilanteet muuttuu! Ja hei, onko sulle tärkeämpää kaverin ulkonäkö vai mahdollinen syvä rakkaus ja kumppanuus?
No oli kyllä ns. rumaruma, en usko että on juurikaan ikinä ketään ulkonäöllisesti viehättänyt. Mutta on siis todella todella ihana ihminen muuten, ainakin kirjoitusten ja sen mitä näin perusteella. Siis ei mikään syrjäytynyt tms. ja hyvin näytti tulevan ihmisten kanssa toimeen.
Hävettää ja ärsyttää oma pinnallisuuteni. En edes tiennyt että ulkonäöllä olisi itselleni näin iso merkitys. Ehkä jatkan kirjoittelua vielä ja jossain vaiheessa varmaan sovimme oikean tapaamisenkin. Silloin tiedän varmasti. Pettymys oli silti kova. Ap
mutta näit ihmisen kaukaa.. entä kun hän on lähelläsi, ja saat katsella hänen ihaniin silmiinsä? aika monella ihmisellä on lopulta läheltä katsottuna ihanat silmät. ehkä hänellä on kaunis hymy.. kannattaisi edes tavata livenä ensin :)
etkä voi tietää millainen ihminen on sängyssä.. voi olla vaikka minkälainen peto!