Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffi-ilmoitus vs. todellisuus :(

Vierailija
28.09.2016 |

Miten ihmeessä miehet kehtaa antaa netissä itestään niin väärän kuvan? Esim. kerran treffasin tyypin joka kertoi olevansa pankissa johtavassa asemassa töissä, elämäntapaliikkuja ja sporttinen vartalo. No paikalle ilmestyi epävarman oloinen vatsakas heppu lököttävissä farkuissa ja linttaan astutuissa tennareissa. Ei herranjumala. Naamakuvan olin nähnyt, mutta sen ottamisesta oli ainakin 20 kiloa aikaa. Onko tuttu ilmiö?

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Toisille salilla käyminenkin tarkoittaa kirjaimellisesti vain käymistä, toisille taas oikeasti treenaamista.

Vierailija
2/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mulla pahin oli yks tyyppi, jonka kanssa juttu sujui mesessä ihan kivasti. Sovittin treffit kahvilaan. Se tyyppu puhui sen max. 20 minuutin aikana ehkä 10 sanaa. Kun pääsin kotiin, tulu mesessä viestiä, että oli ollut kivaa, koska nähdään seuraavan kerran... en mennyt toista kertaa. Ulkoisesti oli hyvin erilainen kuin kuvassa, nuhjuiseen paitaan pukeutunut pierunkuori eikä semmoinen miehekkäämmän oloinen, kuten lähettämässään kuvassa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speed-deiteillä yksi mies väitti käyvänsä salilla. Ylipainoa noin 40 kg varovaisesti arvioiden. Jotkut kehtaa tosiaan ihan face to face tehdä saman...

Vierailija
4/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja status taas naisille kaikki kaikessa.

Vierailija
5/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi mies väitti olevansa 180 cm, mut todellisuudessa oli 10 cm lyhyempi. Puolusteli, et kaikkihan nyt vähän värittää 😉

Vierailija
6/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sanottiin, että tämä koskisi vain naisia? Ihan samanalaisia kauhutyyppejä on molemmissa sukupuolissa, enkä ole kuullut kenenkään miehen ilahtuneen, kun timmin naisen sijasta paikalle tulee 20 kg kuvia isompi/10 vuotta vanhempi jne...

Vierailija
7/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi mies väitti olevansa 180 cm, mut todellisuudessa oli 10 cm lyhyempi. Puolusteli, et kaikkihan nyt vähän värittää 😉

Onkohan ollut sama mies. :D 17-senttinen kelpaisi (eksäni oli sen alle), paskanpuhuja ei. 

Vierailija
8/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ollut sama mies. :D 17-senttinen kelpaisi (eksäni oli sen alle), paskanpuhuja ei. 

Tasku-Romeo :D

Vierailija
9/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Speed-deiteillä yksi mies väitti käyvänsä salilla. Ylipainoa noin 40 kg varovaisesti arvioiden. Jotkut kehtaa tosiaan ihan face to face tehdä saman...

Ylipainoisetkin voivat käydä salilla.

Vierailija
10/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole status ja ulkomuoto kaikki kaikessa. En etsi kiiltokuvaa, ja siitä vanhasta kasvokuvastakin ilmeni kyllä että mikään B. Pitt ei ollut kyseessä. Mutta etsin miehekästä miestä ja itse oikeasti urheilullisena en halua möhömahaista miestä. Ei ota eteen niin sanotusti. Ihmettelen vaan joidenkin pokkaa. Ap

Vierailija
11/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska typo. :D Ehkä kuitenkinj 170. :D

T. sama

Vierailija
12/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pattereilla varustettu.

Vierailija
13/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanottiin, että tämä koskisi vain naisia? Ihan samanalaisia kauhutyyppejä on molemmissa sukupuolissa, enkä ole kuullut kenenkään miehen ilahtuneen, kun timmin naisen sijasta paikalle tulee 20 kg kuvia isompi/10 vuotta vanhempi jne...

No oisko AP, joka puhui miehistä.

Vierailija
14/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ruikutat? Sivistysvaltioissa on saanut valita kumppaninsa jo satoja vuosia, ja ihan jokainen katsoo ulkonäköä ja statusta. Niiden jälkeen siirretään katse sisäisiin asioihin.

Jos kusettaa noissa kaikissa, on vain tilannut itselleen sinkkuna pysymisen kestotilauksena.

Olen ihan perusjamppa niin ulkonäön kun statuksenikin puolesta ja deittaillut aina samanlaisia naikkosia kun mitä itsekin edustan. Samanlaisia kusettajia löytyy naisistakin, enkä mä ainakaan halua rahaa ruinaavia työnvieruksujia vierelleni, vaikka kuinka olisi opiskellut ja kaunis. En myöskään rikasta ja rumaa!

Sun kommentista oikein huokuu se miten vähän olet koskaan naisiin tutustunut.

Vierailija
15/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta 17- senttinen on kuitenkin keskimääräistä pidempi ;)

Vierailija
16/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on 5 minuuttia aikaa tehdä vaikutus, niin kannattaisi ehkä valita jokin asia, joka ei saa sen kertojaa kuulostamaan peen puhujalta. Toki on mahdollista, että mies oli käynyt salilla, mutta liikkuminenkin näytti sen verran vaikealta, että asia kuulosti vain valehtelulta. Niin ja olen itse hoikka ja urheilullinen ja tiedän, että pyöreätkin liikkuvat. Siitä ei ollut kyse, vaan huonosta repliikistä tuossa tilanteessa. 

T. Se jolle tämä kerrottiin. 

Vierailija
17/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on 5 minuuttia aikaa tehdä vaikutus, niin kannattaisi ehkä valita jokin asia, joka ei saa sen kertojaa kuulostamaan peen puhujalta. Toki on mahdollista, että mies oli käynyt salilla, mutta liikkuminenkin näytti sen verran vaikealta, että asia kuulosti vain valehtelulta. Niin ja olen itse hoikka ja urheilullinen ja tiedän, että pyöreätkin liikkuvat. Siitä ei ollut kyse, vaan huonosta repliikistä tuossa tilanteessa. 

T. Se jolle tämä kerrottiin. 

Mulla on ylipainoa 45 kiloa ja käyn salilla, pyöräilemässä ja kävely- ja hölkkälenkeillä. Jos menisin treffeille, tottakai kertoisin jotain liikuntaharrastuksistani, on kuitenkin ihan eri asia olla sohvaperuna kuin aktiivinen ihminen. Vaikkei se aktiivisuus syystä tai toisesta ulkomuodossa näkyisikään.

Vierailija
18/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kyllä olla alusta alkaen rehellinen, koska valehtelijan taival päättyy ensimmäisiin treffeihin.

Vierailija
19/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa miehen kuvaus vartalotyypistään oli "sporttinen" kun olisi voinut valita myös "normaali", joka se tässä tapauksessa oli. Uskon kyllä että käy salilla vai mitä hän nyt kertoikaan harrastavansa, mutta 98-vuotias mummonikin on sporttisemman oloinen kuin kyseinen mies.

Vierailija
20/148 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 siis oli AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä