Millaista aluetta on Lassila (Hki)?
Otsikossa kysymys. Erityisen vaakatien alue kiinnostaa, onko narkkareita tai juoppoja paljonkin? Viittiikö lapsiperhe muuttaa tonne? Kaikki lisätieto alueen kouluista myös tervetullutta
Kommentit (39)
Siellä on ryssäläisten bensa-asema.
Ihan perus alemman keskiluokan alue, hyvät julkiset yhteydet. Lapsella helppo koulumatka Sykkiin.
Vierailija kirjoitti:
Käy itse katsomassa.
Liian pitkä matka..Jos joku aluetta tunteva osaisi kertoa kannattaako perheellisen tuonne muuttaa, olisin kiitollinen
Lassilan sossut ainakin on rikollisia.
Veikkaisin alueen matusoitumisasteen olevan kannelmäen luokkaa eli melko huomattava mutta ei vielä kriittinen. On paljon omistusasuntokantaakin.
Mukavia pelihetkiä, eihän siellä nyt ole ollut kuin pari kertaa vuoteen joko henkirikoksia, puukotuksia tai jengiampumisia..
En muuttaisi perheellisenä. Todella rumaa arkkitehtuuria, aseman seutu epämääräinen ja välillä pyörii vähän hämärää jengiä. Paljon alempaa keskiluokkaa. Jos kerrostaloasuntoa etsit, katsoisin Etelä-Haagasta ja rivaria/omakotitaloa niin Reimarla tai Maununneva.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin alueen matusoitumisasteen olevan kannelmäen luokkaa eli melko huomattava mutta ei vielä kriittinen. On paljon omistusasuntokantaakin.
Itse olen tyytyväinen että ko. kommentoijan näköiset sikotautiset geenipoolin jämät häviää Helsingistä, ja tilalle tulee kauniita, ulkomaalaisia naisia.
Pohjois-Haagan asema (joka on oikeasti Lassilassa eikä Pohjois-Haagassa) on jotenkin karmiva, kun se menee sellasta paksua betonisiltaa pitkin ilmassa se rata. Niin kuin jossain apokalyptisessa tietokonepelissä.
Vierailija kirjoitti:
En muuttaisi perheellisenä. Todella rumaa arkkitehtuuria, aseman seutu epämääräinen ja välillä pyörii vähän hämärää jengiä. Paljon alempaa keskiluokkaa. Jos kerrostaloasuntoa etsit, katsoisin Etelä-Haagasta ja rivaria/omakotitaloa niin Reimarla tai Maununneva.
Te sikotautiset nat sit voitte painua vit tuun Helsingistä.
En tiedä mutta täällä Porin Lassilassa on vain metsää ja hautausmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tyytyväinen että ko. kommentoijan näköiset sikotautiset geenipoolin jämät häviää Helsingistä, ja tilalle tulee kauniita, ulkomaalaisia naisia.
Olen virosta ja olen nainen =)
Lassilan alue on erityisesti lapsiperheiden suosiossa. Siellä on autoille keskusparkkipaikka ja suuri osa kaduista on kävelyteitä. Vaakatien lähellä Vaakakujalla on päiväkoti ja toisessa päässä iso leikkipuisto. Ainakin silloin kun me asuttiin Lassilassa, kaupunki tarjosi lapsille kesäisin puistossa lounasruokailun. Oli kyllä hyvä alue. Muutettiin pois muutama vuosi sitten kun hankittiin ok-talo.
Vierailija kirjoitti:
P-Haagan asemalla on kauppa eli siitä saa kivasti ostokset kotimatkalla mukaan. Lisäksi kuntosali, apteekki ja hyvä nepsku. Etelä-Haagassa Huopalahden asema on vähän nihkeä, kun lähimpään kauppaan on matkaa eikä muitakaan palveluita ole vasta kuin Palokaivon aukiolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus alemman keskiluokan alue, hyvät julkiset yhteydet. Lapsella helppo koulumatka Sykkiin.
Lassila ei ole erityisen halpa alue käsittääkseni. Arkkitehtuuri on kyllä aika karua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen virosta ja olen nainen =)
Mä olen Porista ja tänään nainen, huomenna ehkä jotain muuta. Sukupuolikäsitys on fluidi.
Käy itse katsomassa.