Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista aluetta on Lassila (Hki)?

Vierailija
20.07.2025 |

Otsikossa kysymys. Erityisen vaakatien alue kiinnostaa, onko narkkareita tai juoppoja paljonkin? Viittiikö lapsiperhe muuttaa tonne? Kaikki lisätieto alueen kouluista myös tervetullutta

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy itse katsomassa.

Vierailija
2/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitätön. Tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Ben Z:lta.

Vierailija
4/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ryssäläisten bensa-asema.

Vierailija
5/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus alemman keskiluokan alue, hyvät julkiset yhteydet. Lapsella helppo koulumatka Sykkiin.

Vierailija
6/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy itse katsomassa.

Liian pitkä matka..Jos joku aluetta tunteva osaisi kertoa kannattaako perheellisen tuonne muuttaa, olisin kiitollinen 

Vierailija
7/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassilan sossut ainakin on rikollisia.

Vierailija
8/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin alueen matusoitumisasteen olevan kannelmäen luokkaa eli melko huomattava mutta ei vielä kriittinen. On paljon omistusasuntokantaakin.

Vierailija
9/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia pelihetkiä, eihän siellä nyt ole ollut kuin pari kertaa vuoteen joko henkirikoksia, puukotuksia tai jengiampumisia..

Vierailija
10/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi perheellisenä. Todella rumaa arkkitehtuuria, aseman seutu epämääräinen ja välillä pyörii vähän hämärää jengiä. Paljon alempaa keskiluokkaa. Jos kerrostaloasuntoa etsit, katsoisin Etelä-Haagasta ja rivaria/omakotitaloa niin Reimarla tai Maununneva.

Vierailija
11/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin alueen matusoitumisasteen olevan kannelmäen luokkaa eli melko huomattava mutta ei vielä kriittinen. On paljon omistusasuntokantaakin.

Itse olen tyytyväinen että ko. kommentoijan näköiset sikotautiset geenipoolin jämät häviää Helsingistä, ja tilalle tulee kauniita, ulkomaalaisia naisia.

Vierailija
12/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Haagan asema (joka on oikeasti Lassilassa eikä Pohjois-Haagassa) on jotenkin karmiva, kun se menee sellasta paksua betonisiltaa pitkin ilmassa se rata. Niin kuin jossain apokalyptisessa tietokonepelissä.

Vierailija
13/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuttaisi perheellisenä. Todella rumaa arkkitehtuuria, aseman seutu epämääräinen ja välillä pyörii vähän hämärää jengiä. Paljon alempaa keskiluokkaa. Jos kerrostaloasuntoa etsit, katsoisin Etelä-Haagasta ja rivaria/omakotitaloa niin Reimarla tai Maununneva.

Te sikotautiset nat sit voitte painua vit tuun Helsingistä.

Vierailija
14/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta täällä Porin Lassilassa on vain metsää ja hautausmaa. 

Vierailija
15/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tyytyväinen että ko. kommentoijan näköiset sikotautiset geenipoolin jämät häviää Helsingistä, ja tilalle tulee kauniita, ulkomaalaisia naisia.

Olen virosta ja olen nainen =)

Vierailija
16/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nee

keröity.

Vierailija
17/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassilan alue on erityisesti lapsiperheiden suosiossa. Siellä on autoille keskusparkkipaikka ja suuri osa kaduista on kävelyteitä. Vaakatien lähellä Vaakakujalla on päiväkoti ja toisessa päässä iso leikkipuisto. Ainakin silloin kun me asuttiin Lassilassa, kaupunki tarjosi lapsille kesäisin puistossa lounasruokailun. Oli kyllä hyvä alue. Muutettiin pois muutama vuosi sitten kun hankittiin ok-talo.

Vierailija
18/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P-Haagan asemalla on kauppa eli siitä saa kivasti ostokset kotimatkalla mukaan. Lisäksi kuntosali, apteekki ja hyvä nepsku. Etelä-Haagassa Huopalahden asema on vähän nihkeä, kun lähimpään kauppaan on matkaa eikä muitakaan palveluita ole vasta kuin Palokaivon aukiolla.

Vierailija
19/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus alemman keskiluokan alue, hyvät julkiset yhteydet. Lapsella helppo koulumatka Sykkiin.

Lassila ei ole erityisen halpa alue käsittääkseni. Arkkitehtuuri on kyllä aika karua.

Vierailija
20/39 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen virosta ja olen nainen =)

Mä olen Porista ja tänään nainen, huomenna ehkä jotain muuta. Sukupuolikäsitys on fluidi.