Mitä sellaista teidän jääkaapista löytyy tällä hetkellä, jota et luule kovin monelta muulta löytyvän?
Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆
Kommentit (323)
http://sploid.gizmodo.com/fascinating-graphic-shows-who-owns-all-the-ma…
katsokaa ja ihmetelkää tuota brändien omistus kuvaa ! Luodaan valtava määrä brändejä, ja ne omistaa kuitenkin samat tahot, jotka haluaa että maailma paskottuu täyteen saasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suurimmalla osalta teistä löytyy jääkaapeistanne sitä VALIO lisäainepommi jogurttia, jossa on väri- , aromi- ja tiesmitä lisäaineita.
Minulla on jääkaapissani Lindahls jogruttia, johon olen laittanut ihan omatekoista hilloa, ja hunajaa.
Et limsatiivistettä sitten laittanut?
On meillä limsatiivistettäkin kotona jota laitetaan silloin tällöin herkutellessa Lindahls jogurtin sekaan.
Kynsilakkaa. Säilyy paremmin jääkaapissa.
Säilöttyjä viikonoita, täysiä ja tyhjiä filmirullia.
Avaamaton vodkapullo. Absolut. Jo keväällä ostin.
Kortisonivoidetuubi. Ostettu ennen esikoisen syntymää. Lapsi täytti juuri 10.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakynä ja kajaali :D en edes vaivaudu selittämään miksi
Mulla myös kajal koska se on helpompi teroittaa kylmänä. Eli ei kovin harvinaista. Mutta löytyy myös neljää eri insuliinia jääkaapistani.
Kahta erilaista lääkettä esitäytetyissä ruiskuissa
Juustonjuoksutin. Itse tehty ruisleivän juuri, ikää muutama vuosi.
Meillä myös nää perus silmätippa, kortisonirasva, migreenimyssy jutut kaapissa.
Ehkä kaikilla ei ole keskostippoja tai erilaisia hormoneita ruiskuissa jossa neulat kiinni..
Lidlin testivoittaja vettä, Lidlin 100% oliiviöljyä kalamata oliiveistä,
Lidlin paholaisen salaatti (mausteinen salsakastike),
Lidlin Grilled peppers (grillattuja paprikoita),
Lidlin grillimarinadia, spicy brazil ja
Nobelaner olutta.
Kellään muulla ei oo samanlaista yhdistelmää.
Herkkuja kaikki, NAM.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 kk vanha kaali :S
Täällä myös! Poistin äskettäin kaksi päällimmäisenä lehteä ja lyhensin vartta, taitaa olla vielä syötävää, säilynyt paremmin kuin taloyhtiön nyttemmin poistetussa "kylmä"kellarissa.
Minä pistin juuri kaalin lihoiksi! Hyvää soppaa tuli :P
http://maps.who.int/airpollution/
Tuosta kartasta näkyy punaisella värillä ne maat, joissa valmistettuja tuotteita jääkaapissa ei kannata pitää, kun niitä ei kannata ostaakaan.
hyh hyh hyh .
Korvatipat. Mulla on jatkuvasti korvatulehdus joten tipat löytyy melkein aina jääkaapista.
Oman kasvimaan porkkanoista tehtyä porkkanaraastetta. Ja muovailuvahaa 7 purkkia.