Mitä sellaista teidän jääkaapista löytyy tällä hetkellä, jota et luule kovin monelta muulta löytyvän?
Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆
Kommentit (323)
Lidlin juustokakkua ja brittiläistä suklaaolutta. Aivan älyttömän hyvä yhdistelmä!
Antibioottitestiampulleja.
Ternimaitoa.
Kefiiriä ja kombutsaa.
Nigella sativa -öljyä. Mutta on sitä varmaan muillakin kun kerran Suomessa myydään.
1l maitopurkin näköinen pahvitölkki jossa on luumulikööriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävä taikinajuuri, yli 100 vuotta vanha.
Siis MIKÄ? :O
Purkissa oleva taikinaköntti, jota ruokitaan vehnäjauholla (ja vedellä), että siinä asuva hiiva pysyy hengissä. Leivän leivonnassa ei siis käytetä hiivaa nostatukseen, vaan lusikallinen tätä juurta. Olen saanut juuren, se on kulkenut "perintönä" ja on kuulemma peräisin 1800-luvun lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävä taikinajuuri, yli 100 vuotta vanha.
Siis MIKÄ? :O
Purkissa oleva taikinaköntti, jota ruokitaan vehnäjauholla (ja vedellä), että siinä asuva hiiva pysyy hengissä. Leivän leivonnassa ei siis käytetä hiivaa nostatukseen, vaan lusikallinen tätä juurta. Olen saanut juuren, se on kulkenut "perintönä" ja on kuulemma peräisin 1800-luvun lopulta.
Onko päätynyt talteen? Noita muistaakseni keräillään.
3 viikkoa vanhaa perunamuusia
3 tyhjää likööripulloa
Tyhjä suolakurkkupurkki.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakynä ja kajaali :D en edes vaivaudu selittämään miksi
päässeet pehmenemään? itsekin olen antanut huulipunalle ensiapua sullomalla jääkaappiin .D
Täishampoota 2 pulloa. Parasta ennen päiväys meni joskus 2010.
Soijaa kalanmuotoisessa muovipullossa.
Vierailija kirjoitti:
Epoa
No iso osa tietää heti mitä sairastetaan (huom passiivissa). Ei tartte olla lääkäri edes tai urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Dom Perignon 1998
Minulla on Dom Perignon 1990
Vierailija kirjoitti:
Matto, kylmälaukkuja ja kalleja, viiniteline, banaanilaatikko täynnä tyhjiä lasipurkkeja, tarjottimia, aterinsalkku, muffinsivuoka, aurinkorasvoja ja vati.
+ ruoat ja juomat 😁
Miten matto mahtuu jääkaappiin? 😮
Luulen, että suurimmalla osalta teistä löytyy jääkaapeistanne sitä VALIO lisäainepommi jogurttia, jossa on väri- , aromi- ja tiesmitä lisäaineita.
Minulla on jääkaapissani Lindahls jogruttia, johon olen laittanut ihan omatekoista hilloa, ja hunajaa.
kusiaislinimenttiä :D