Mitä sellaista teidän jääkaapista löytyy tällä hetkellä, jota et luule kovin monelta muulta löytyvän?
Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆
Kommentit (323)
En tiedä onko yleistä vai ei, mutta mulola on huulirasvaa. Labellon huulirasva pehmenee huoneelämmössä liikaa.
Hippikaupasta ostettua teepuuöljyä ja ruusuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin testivoittaja vettä, Lidlin 100% oliiviöljyä kalamata oliiveistä,
Lidlin paholaisen salaatti (mausteinen salsakastike),
Lidlin Grilled peppers (grillattuja paprikoita),
Lidlin grillimarinadia, spicy brazil ja
Nobelaner olutta.
Kellään muulla ei oo samanlaista yhdistelmää.
Herkkuja kaikki, NAM.
Onpa teillä teollisia aineita kaapissa, lisäainemömmöjä !
Vierailija kirjoitti:
Silmätippoja. Ja sit joku itselleni ihan uusi tuttavuus meloni jonka nimeä en edes muista, ei vesi-, cantaloupe-, verkko- tai hunajameloni ainakaan.
Gallia?
Vierailija kirjoitti:
Juustonjuoksutin. Itse tehty ruisleivän juuri, ikää muutama vuosi.
Ai ei se ollutkaan juustonaksutarjotin, olin jo huutamassa hep..
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä kanakeitto kattila. En muistanut laittaa astianpesukonetts eilen päälle. Enkä illalla enään viitsinyt. (Kerrostalo) ja sen verran väsyny olin, etten jaksanut edes tiskata sitä, kun loput keitot otin sieltä. Jätin sen jääkaappiin ettei ala haisemaan yön aikana. :D
Mä oisin laittanut likoomaan.
Tämä on mielenkiintoisin ketju varmaan moneen viikkoon. Mitä kaikkea ihmisillä onkaan jääkaapeissaan! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suurimmalla osalta teistä löytyy jääkaapeistanne sitä VALIO lisäainepommi jogurttia, jossa on väri- , aromi- ja tiesmitä lisäaineita.
Minulla on jääkaapissani Lindahls jogruttia, johon olen laittanut ihan omatekoista hilloa, ja hunajaa.
Oletpas mahdottoman paljon meitä parempi ihminen!
Olen parempi ihminen ainoastaan itselleni, ja suolistolleni ja koko keholle kun vältän lisäaineita, ihan kaikkia. En osta yhtä ainuttakaan tuotetta jossa on sana AROMI !
Ei mennyt kuin kymmenen vuotta, että saatiin teollisuus lopettamaan AROMINVAHVENTEEN eli natriumglutamaatin käyttö. Loppui ihmisten jatkuva päänsärky siihen.
Kunpa vielä nuo aromiaineetkin saatais loppumaan teollisuuden käytöstä, siihen voit vaikuttaa, älä osta !
Vierailija kirjoitti:
Avaamaton vodkapullo. Absolut. Jo keväällä ostin.
Sullapa on malttia. Ihan täytyy nostaa hattua nyt.
Vierailija kirjoitti:
Surströmming-purkki
Olethan paketoinut sen lujasti suojamuoviin? Nääs jos se saa päähänsä räjähtää, sulla on entinen jääkaappi... hajun puolesta.
Poppamiehen Nestemäinen valkosipuli
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suurimmalla osalta teistä löytyy jääkaapeistanne sitä VALIO lisäainepommi jogurttia, jossa on väri- , aromi- ja tiesmitä lisäaineita.
Minulla on jääkaapissani Lindahls jogruttia, johon olen laittanut ihan omatekoista hilloa, ja hunajaa.
Tällä hetkellä jääkaapista ei löydy jugurttia olenkaa, mutta jos löytyy niin se on kyllä VALIO:n jugurttia mutta ihan maustamatonta luonnon jugurttia. Minun mielestäni ei sitä jugurttia ei tarvitse kuljettaa Itämeren yli Suomeen, kun täältäkin saa ihan hyvää jugurttia. Minun makuuni myös tämä VALIO:n luonnon jugurttia on hyvää vaikkei siinä olekkaan 10% rasvaa ja kun syön jugurttini ihan vaan pelkkien marjojen kanssa niin ei tule syötyä yhtään piilosokeriakaan, kun en niitä lisää jugurttiini.
Mielestäni esim. VALIO:n banaanijugurtin sisältö: Pastöroitu maito*, banaani 6 %, sokeri 5,6 %, sakeuttamisaine (muunnettu perunatärkkelys), aromit, hapate ja D-vitamiini, ei ole mitenkään epäilyttävä. Ja onko tiesmitä lisäaineita D-vitamiini? Miten minä en huomaa tässä väriaineita? Hmm... Vai tarkoittaako tuo perunatärkkelys väriäaineita?
Swazimaasta tuotua persikkachutney'a. Pirun tulista. Sisko käy maassa opettamassa sinne biotekniikkaa ja vessojen rakentamista. Myös Azerbaizanista tuotuja tahnoja. Edelleen kiitos siskolle.
Viikon vanhaa tuorepuuroa. Tai ei se nyt enää niin kovin tuoretta ole....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä jääkaapista ei löydy jugurttia olenkaa, mutta jos löytyy niin se on kyllä VALIO:n jugurttia mutta ihan maustamatonta luonnon jugurttia. Minun mielestäni ei sitä jugurttia ei tarvitse kuljettaa Itämeren yli Suomeen, kun täältäkin saa ihan hyvää jugurttia. Minun makuuni myös tämä VALIO:n luonnon jugurttia on hyvää vaikkei siinä olekkaan 10% rasvaa ja kun syön jugurttini ihan vaan pelkkien marjojen kanssa niin ei tule syötyä yhtään piilosokeriakaan, kun en niitä lisää jugurttiini.
Mielestäni esim. VALIO:n banaanijugurtin sisältö: Pastöroitu maito*, banaani 6 %, sokeri 5,6 %, sakeuttamisaine (muunnettu perunatärkkelys), aromit, hapate ja D-vitamiini, ei ole mitenkään epäilyttävä. Ja onko tiesmitä lisäaineita D-vitamiini? Miten minä en huomaa tässä väriaineita? Hmm... Vai tarkoittaako tuo perunatärkkelys väriäaineita?
HUOMAATKO MITEN LIRUA SE VALION MAUSTAMATon jogurtti on?
sITÄ TEHDÄÄN NIIN, ETTÄ ENSIN TEHDÄÄN JOGURTTIA JA TUOTANTOKUSTANNUSTEN VUOKSI SIIHEN LISÄTÄÄN SITTEN MAITOA, JOTTA NE SAA ENEMMÄN VOITTOA.
hELPOMPI LISÄTÄ ITSE SE MAITO! lINDAHLS JOGURTTIIN.
Miksi jotkut säilyttää liemikuutioita jääkaapissa?
Oletpas mahdottoman paljon meitä parempi ihminen!