Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista teidän jääkaapista löytyy tällä hetkellä, jota et luule kovin monelta muulta löytyvän?

Vierailija
26.09.2016 |

Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆

Kommentit (323)

Vierailija
201/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisialaista valkoviiniä

Vierailija
202/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytostaattia ja biologista lääkettä injektioina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisonivoidetta :D

Vierailija
204/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epoa

Onko sinulla dialyysihoito?

(Itse käytin dialyysiaikana epoa muutaman vuoden. Siirtomunuaisen sain lähes 20 v. sitten)

Vierailija
205/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nashi päärynä. Yritän kokea jotain uutta joka päivä.

Vierailija
206/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filotaikinaa.

Vierailija
207/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samppanjaa. Itsetehtyä kuusenkerkkäsiirappia. Yksi hyllyllinen kaikenlaisia maustetahnoja ja säilykkeitä. Vuoden -63 valkoinen portviini. Tuoretta inkivääriä. Artesaaniolutta. Silmämaski.

Vierailija
208/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvatipat. Mulla on jatkuvasti korvatulehdus joten tipat löytyy melkein aina jääkaapista.

Hei, hei! Kokeile olla tipoitta ja suun kautta vain lääke. Mulla tipattomuus paransi tulehduskierteen. Vain kerran sen jälkeen oli korvatulehdus. Tipat jää muhimaan korviin. Selitin teorian lääkärillekin ja se myönsi minun olevan oikeassa. Määräävät aika automaattisesti puuduttavia ja lääketippoja mutta on kai vieläkin suun kautta lääkkeitä. Ilkeä vaiva tuo korvakipu :(

Vierailija
209/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvatipat. Mulla on jatkuvasti korvatulehdus joten tipat löytyy melkein aina jääkaapista.

Hei, hei! Kokeile olla tipoitta ja suun kautta vain lääke. Mulla tipattomuus paransi tulehduskierteen. Vain kerran sen jälkeen oli korvatulehdus. Tipat jää muhimaan korviin. Selitin teorian lääkärillekin ja se myönsi minun olevan oikeassa. Määräävät aika automaattisesti puuduttavia ja lääketippoja mutta on kai vieläkin suun kautta lääkkeitä. Ilkeä vaiva tuo korvakipu :(

Noissa tipoissa on se pahapuoli, että se korvan normifloora tuhoutuu ja kierre jatkuu. 

Vierailija
210/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suurimmalla osalta teistä löytyy jääkaapeistanne sitä VALIO lisäainepommi jogurttia, jossa on väri- , aromi- ja tiesmitä lisäaineita. 

Minulla on jääkaapissani Lindahls jogruttia, johon olen laittanut ihan omatekoista hilloa, ja hunajaa. 

Tällä hetkellä jääkaapista ei löydy jugurttia olenkaa, mutta jos löytyy niin se on kyllä VALIO:n jugurttia mutta ihan maustamatonta luonnon jugurttia. Minun mielestäni ei sitä jugurttia ei tarvitse kuljettaa Itämeren yli Suomeen, kun täältäkin saa ihan hyvää jugurttia. Minun makuuni myös tämä VALIO:n luonnon jugurttia on  hyvää vaikkei siinä olekkaan 10% rasvaa ja kun syön jugurttini ihan vaan pelkkien marjojen kanssa niin ei tule syötyä yhtään piilosokeriakaan, kun en niitä lisää jugurttiini.

Mielestäni esim. VALIO:n banaanijugurtin sisältö: Pastöroitu maito*, banaani 6 %, sokeri 5,6 %, sakeuttamisaine (muunnettu perunatärkkelys), aromit, hapate ja D-vitamiini, ei ole mitenkään epäilyttävä. Ja onko tiesmitä lisäaineita D-vitamiini? Miten minä en huomaa tässä väriaineita? Hmm... Vai tarkoittaako tuo perunatärkkelys väriäaineita?

HUOMAATKO MITEN LIRUA SE VALION MAUSTAMATon jogurtti on? 

sITÄ TEHDÄÄN NIIN, ETTÄ ENSIN TEHDÄÄN JOGURTTIA JA TUOTANTOKUSTANNUSTEN VUOKSI SIIHEN LISÄTÄÄN SITTEN MAITOA, JOTTA NE SAA ENEMMÄN VOITTOA. 

hELPOMPI LISÄTÄ ITSE SE MAITO!  lINDAHLS JOGURTTIIN. 

Eikä lisätä, vaan se tehdään maidosta.

Ei ole mitenkään loogista, että tuotantokustannukset laskisivat jos samaan aineeseen lisää samaa ainetta. Eihän siinä ole kuin muutaman tunnin maitohappobakteerien kasvatus välissä. Ei se säiliössä pitäminen juuri mitään maksa.

Oikeasti se on niin, että jos tehdään jukurttia 100% maidosta, niin se on melko löysää.

Paksumpaa jukurttia saadaan kun maitoa on selvästi yli 100%

Siis maidosta otetaan vettä pois tai maidon sekaan laitetaan maitojauhetta ja vasta tämän jälkeen siirretään maitohappobakteerien haltuun.

Olen alla ja olen suorittanut aiheeseen liittyvät yliopisto-opinnot.

Vierailija
211/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerilääkettä akvaariokaloille.

Vierailija
212/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä juomapullo. Kadonneeksi luultu.

Ei mitään käsitystä miksi oli jääkaapissa, univelalla saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa.

Vierailija
213/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaqua mustetta, maskeerausgelatiinia...

Vierailija
214/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä, josta ei tule krapulaa.

Vierailija
215/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jääkaapista mutta pakastimesta löytyy kuolleita marsuja ja rottia. Käärmeiden ruokaa.

Vierailija
216/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matto, kylmälaukkuja ja kalleja, viiniteline, banaanilaatikko täynnä tyhjiä lasipurkkeja, tarjottimia, aterinsalkku, muffinsivuoka, aurinkorasvoja ja vati.

+ ruoat ja juomat 😁

Miten matto mahtuu jääkaappiin? 😮

Meillä on jääkaappina vanhanajan kylmiö. Hyvin mahtuu vaikka kolme ihmistä viilentymään 😊

Just tulin kaupasta ja on ihana kun saa kaikki aina mahtumaan huoletta kylmään. Juhlat ym helpompi järjestää ja on ollut naapureiden juhlaruokia monesti talletuksessa. Ikinä en luopuisi.

Vierailija
217/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin raikastin. Kyllä, sellaisia myydään ja oli pakko ostaa ku oli niin typerän kuulonen laite.

Vierailija
218/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ämpärillistä kotona tehtyjä suolakurkkuja.

Vierailija
219/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasimaljakko. Pidän siinä hedelmiä tai vihanneksia.

Vierailija
220/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bajan hot pepper sauce -pullo.

Miehen USAsta ostama kranaatin muotoinen urheilu/energiajuoma, mikä lie.