Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista teidän jääkaapista löytyy tällä hetkellä, jota et luule kovin monelta muulta löytyvän?

Vierailija
26.09.2016 |

Meiltä löytyy varmaan vuoden vanha kalaliemikuutiopaketti. Ei oo vaa tullu heitettyä pois. Siellä pyörii iloisesti muiden joukossa. 😆

Kommentit (323)

Vierailija
141/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matto, kylmälaukkuja ja kalleja, viiniteline, banaanilaatikko täynnä tyhjiä lasipurkkeja, tarjottimia, aterinsalkku, muffinsivuoka, aurinkorasvoja ja vati.

+ ruoat ja juomat 😁

Miten matto mahtuu jääkaappiin? 😮

Kato muuta listaa - kyse ei ole perhejääkaappista.  Ateriapalvelu tms ravinteli?

Vierailija
142/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten minä arvaan, että teillä löytyy jääkaapistanne aika paljon ostettua vettä ! 

Eli teillä on leikkeleitä, joihin teolisuus on pumpannut vettä ja laittanut sinne detroosit ym mömmöt, jotta niissä atria ym tuotteissa pysyy vesi sisällä. Ja ne leikkeleet on täynnä aromianeita, koska eihän vesi maistu miltään. 

Minulla on jäkiksessä ihan LUOMU BROSCIUTTO kinkkua, josta on vesi poistettu lihakuivaamossa, eli en maksa vedestä, eikä auto kuljeta vettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasarapää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matto, kylmälaukkuja ja kalleja, viiniteline, banaanilaatikko täynnä tyhjiä lasipurkkeja, tarjottimia, aterinsalkku, muffinsivuoka, aurinkorasvoja ja vati.

+ ruoat ja juomat 😁

Miten matto mahtuu jääkaappiin? 😮

Kato muuta listaa - kyse ei ole perhejääkaappista.  Ateriapalvelu tms ravinteli?

Jaaaaa, no sitten. Mä jo ihmettelinkin, että kaikkea ne ihmiset jääkaapissaan säilyttää. 😂

Vierailija
144/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten minä luulen, että teillä on jääkaapissa aika paljon torjunta-aineita, mitä kaikkiin ruokiin on kasvuvaiheessa ruiskutettu, ja eritoten GLYFOSAATTIA (torjunta-aine), joka aiheuttaa syöpää. 

EHDOTANKIN, että GLYFOSAATTI LAITETAAN Pakkausselosteeseen, koska siellähän on sitä glyfosaattia. 

Vierailija
145/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta vanha joulusiideri

Sama, mutta kolme vuotta vanha.

Vierailija
146/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffe-olutta. Parasta ikinä.

Vierailija
147/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikapussi.

Vierailija
148/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatut kahvi- ja pähkinäpaketit. Tosin molempia olisi hyvä kaikkien säilyttää kaapissa, jos niitä käyttää.

Vierailija
149/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakkaa ja itse tehtyä halvaa.

Vierailija
150/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasarapää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elävä taikinajuuri, yli 100 vuotta vanha.

Siis MIKÄ? :O

Purkissa oleva taikinaköntti, jota ruokitaan vehnäjauholla (ja vedellä), että siinä asuva hiiva pysyy hengissä. Leivän leivonnassa ei siis käytetä hiivaa nostatukseen, vaan lusikallinen tätä juurta. Olen saanut juuren, se on kulkenut "perintönä" ja on kuulemma peräisin 1800-luvun lopulta.

Onko päätynyt talteen? Noita muistaakseni keräillään. 

Ei ole päätynyt minnekään museoon. Mulla on nokare kuivattuna, jos juuri jostain syystä kuolee. Kuivatusta sen saa herätettyä henkiin. Ennenvanhaan juuri säilyi puisessa taikinatiinussa, eikä sitä tarvinnut sen kummemmin hoitaa, kunhan piti huolta että tiinu ei päässyt homehtumaan, eikä päästänyt uutta miniää pesemään astiaa :)

Vierailija
151/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avatut kahvi- ja pähkinäpaketit. Tosin molempia olisi hyvä kaikkien säilyttää kaapissa, jos niitä käyttää.

No mulla ainakin on avattu kahvipaketti aina jääkaapissa. En tiennyt sen olevan harvinaista.

Vierailija
152/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsakiviä sulattavaa & ehkäisevää koiranruokaa

Vierailija
153/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naga morich kastiketta.

Vierailija
154/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtsakiviä sulattavaa & ehkäisevää koiranruokaa

Mä luin ekana, että sulla on jääkaapissa virtsakiviä. 😵 Kunnes luin uudelleen. 😅

Vierailija
155/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sambal oelek -chilitahnaa.

Harvinaista siksi, että mies pitää sitä sitkeästi jääkaapissa, vaikka se säilytetään avattunakin huoneenlämmössä.

Ai niin, laastareita myös. Isoäidin vinkki, ei aavistustakaan onko kylmäsäilytyksestä hyötyä vai haittaa.

Aijaa? Mullakin on too sambal oelek jääkaapissa! En ole edes ajatellut, että sitä voisi avaamisen jälkeen säilöä huoneen lämmössä 😄

Vierailija
156/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ainakin on avattu kahvipaketti aina jääkaapissa. En tiennyt sen olevan harvinaista.

Tiedän tasan yhden lisäkseni, joka pitää kahvia jääkaapissa. Tosin hänkään ei pidä sitä suljetussa astiassa, jotta siihen ei tarttuisi hajuja ja makuja.

Vierailija
157/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikansiemeniä kylmäkäsittelyssä.

Idätän ne ensi keväänä.

Vierailija
158/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibicortia.

T. Atoopikko

Vierailija
159/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että suurimmalla osalta teistä löytyy jääkaapeistanne sitä VALIO lisäainepommi jogurttia, jossa on väri- , aromi- ja tiesmitä lisäaineita. 

Minulla on jääkaapissani Lindahls jogruttia, johon olen laittanut ihan omatekoista hilloa, ja hunajaa. 

Et limsatiivistettä sitten laittanut?

Vierailija
160/323 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää.