Olen tuikitavallinen lähihoitaja, mutta pukeudun yleensä ainoastaan merkkivaatteisiin.
Mulla on tällä hetkellä neljä chanelin laukkua, ja useita muita. Kysyttävää ?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono tarina, crashaa jo ikävuosiinne.
28-vuotias, erikoistuva ja menestyneen perheyrityksen osakas EI seurustele hädintuskin teini-iän ylittäneen amistytön kanssa.
Sitä ei vain tapahdu, se on täysin selvä.
Rakastaja tai "hoito" voisit olla, mutta julkinen kumppani et koskaan.Jos olisit 25v sairaanhoitaja, tai edes 23v olisi tarinasi jo hieman uskottavampi dramatic love story.
Ei muuten ole tarina vaan täyttä totta. Taidan tunnistaa ap:n. Asutteko ap Westendissä
Hahaha, paranee vaan.
Basic Westendit heitetty myös soppaan, bravo.
Vierailija kirjoitti:
Kkk kirjoitti:
28v mies ei voi olla valmis kirurgi! Korkeintaan erikoistumisopinnot menossa
Tässäpä sadussa voi! Kirjoita kuule ihan omat tarinasi. Lähihoitajalla voi olla myös psykiatrian opinnot kesken. Lähihoitajakoulussa tuli kirjoitettua niin hyviä vastauksia koekysymyksiin, että jo lähihoitajaopiskelijana headhunter otti yhteyttä ja tuli kutsu psykiatriopintoihin ohi pääsykokeiden.
Aivan, aivan ymmärrän. Tuntuuko sinusta siltä, että mahdat olla siihen hyvää ainesta? Minusta kirjoituksesi sakkaa ja pahasti.
Ap onko teillä edes mitään yhteistä puheenaihetta ? Miehesi tai tämän ystävien kanssa ?
Jokainen pukeutukoon miten tykkää, itse tunnustan kummastelevani ihmisten halua syytää rahansa ylihintaisiin merkkivaatteisiin. Omassalähipiirissäni näin tekee pari lääkäriä, ja kyllä sekin ihmetyttää minua, kyse ei ole mistään lähihoitajiin kohdistuvasta dissaamisesta ainakaan minun osaltani. En vaan tajua koko konseptia, niissä varsinaisissa merkkivaatteissa kun on niin älytön merkkilisä, että halvemmalla saisi usein jo itse teetettyä juuri sen mitä haluaa ja paljon laadukkaammin (aika moni kallis merkkikin käyttää yllättävän paljon tekokuitua ja ristotyövoimaa).
Tämä aloitus olisi voinut olla ihan mielenkiintoinen, jos se tosiaan olisi kertonut ihmisestä, joka melko pienistä tuloista huolimatta maksaa itse elämänsä JA haluaa sekä pystyy pukeutumaan vain kalliisiin merkkivaatteisiin. Silloin olisi tehnyt mieli kysyä säästövinkkejä vaikka. Mutta siitähän nyt ei ollut kyse, kun elämäntyylin kuitenkin pitkälti mahdollistaa mies.
Tuli tästä mieleen vanha uutinen. Las Vegasin strippareille tehtiin kysely, mikä oli se ensimmäinen asia mitä ne ostivat kun rahaa alkoi tulemaan? No merkkilaukkuhan se.
Tuntuu että monet alemman statuksen omaavat ostavat juuri sen merkkilaukun. Kai sillä pyritään esittämään ulospäin että olisi jotain vähän varakkaampaa kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä neljä chanelin laukkua, ja useita muita. Kysyttävää ?
Mielenkiintoista.
Parempi panostaa määrään kuin laatuun. Yksikin jo edesmennyt tuttavani oli pienipalkkainen, mutta osti vain merkkivaatteita. Hänellä ei kaappi tursunnut vaatteita. Hän oli harkitseva ostaja.
Vierailija kirjoitti:
Asumme viime vuonna valmistuneessa 260 m2 omakotitalossa Espoossa.
Miten tuikitavallista mielestäsi on, että 21-v lähihoitaja asuu vasta valmistuneessa 260 m2 omakotitalossa Espoossa? Vai olisiko kuitenkin melko harvinaista?
No mä olen aina ollut kiinnostunut vaatteista ja muodista. Tykkään pukeutua hyvin, se on ominta minua ja nostattaa itsetuntoa, tuktee olonsa paremmaksi. Eikä tosiaan hinnalla tai merkillä väliä, mutta näyttävät hyvältä päällä.
Ja tämä strereotypia, että se olisi sallittu vain korkeasti koulutetuille, ärsyttää.
Onko se siksi, että he tuntisivat itsensä paremmiksi, kun lähihoitaja pukeutuu trikoomekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumme viime vuonna valmistuneessa 260 m2 omakotitalossa Espoossa.
Miten tuikitavallista mielestäsi on, että 21-v lähihoitaja asuu vasta valmistuneessa 260 m2 omakotitalossa Espoossa? Vai olisiko kuitenkin melko harvinaista?
Siis itse olen mielestäni kyllä aivan tuikitavallinen, ehkä asumismuito ei. Siis ikäiselleni.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä mieleen vanha uutinen. Las Vegasin strippareille tehtiin kysely, mikä oli se ensimmäinen asia mitä ne ostivat kun rahaa alkoi tulemaan? No merkkilaukkuhan se.
Tuntuu että monet alemman statuksen omaavat ostavat juuri sen merkkilaukun. Kai sillä pyritään esittämään ulospäin että olisi jotain vähän varakkaampaa kuin onkaan.
Vai alemman statuksen.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa merkkituotteita käyttävistä (pl. oikeasti kalliit merkit, kuten Birkin) on alle keskitason tienaavia.
:D "Oikeasti kalliit merkit, kuten Birkin" todellista merkkitietämystä... Ehkä enemmänkin niin, että merkeillä eniten pröystäilevät ovat niitä vähän tienaavia. Esimerkiksi siten, että ostetaan kallis, logollinen laukku tai muuten hyvin tunnistettava merkkituote, joka pomppaa muuten huonolaatuisesta, halvasta ja huonosti istuvasta asukokonaisuudesta esiin.
En itse välitä merkistä vaan vaatteen ulkonäöstä, enkä todellakaan maksa merkistä. Mun mielestä on vaan tökerön näköistä, jos ihmisestä huomaa, että hän on käyttänyt johonkin vaatteeseen tms rahaa oman tulotasonsa yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kirurgi. Asumme viime vuonna valmistuneessa 260 m2 omakotitalossa Espoossa.
Höpö höpö. 28-v kirurgi (vaikka olisikin, niin ainoastaan erikoistuva lääkäri) ei ostele tuommoisia 750-900k€ taloja ellei ole perittyä rahaa. Ja sittenhän taas ammatilla ei olisi mitään väliä
Nimen omaan erikoistumassa. Ja joo, on myös osakkaana perheyrityksessään. Ja varallisuutta muutenkin.
Hei unohdit tarinasta, että miehesi on myös aatelissukua ja käy syksyisin metsästämässä Ruotsin kuninkaan kanssa. Ja kuinka Madeleine, Victoria ja prinssi Daaaa-niell ovat perhetuttujanne ja biletätte usein yhdessä, niin kuin muutkin tavalliset lähihoitajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa merkkituotteita käyttävistä (pl. oikeasti kalliit merkit, kuten Birkin) on alle keskitason tienaavia.
:D "Oikeasti kalliit merkit, kuten Birkin" todellista merkkitietämystä... Ehkä enemmänkin niin, että merkeillä eniten pröystäilevät ovat niitä vähän tienaavia. Esimerkiksi siten, että ostetaan kallis, logollinen laukku tai muuten hyvin tunnistettava merkkituote, joka pomppaa muuten huonolaatuisesta, halvasta ja huonosti istuvasta asukokonaisuudesta esiin.
En itse välitä merkistä vaan vaatteen ulkonäöstä, enkä todellakaan maksa merkistä. Mun mielestä on vaan tökerön näköistä, jos ihmisestä huomaa, että hän on käyttänyt johonkin vaatteeseen tms rahaa oman tulotasonsa yli.
Niin just. Tässä taas huomaa asenteen, että toisen asteen koulutuksen saaneet EIVÄT voi ostaa laatukamaa. Heidän tulee pukeutua crocseihin ja tokmannin halpistunikaan. Tai muuten näyttää tökerölle. Uskomaton asenne. Jokaisen tulisi pukeutua kun itsestä parhaalle tuntuu, eikä miettiä muiden mielipiteitä. Ne on kuiteskin vaan vaatteita! Itsekkin olen lähihoitaja ja muakin varmaan katsotaan pahalla. Ei ole kaikki merkkivaatteita, mutta tykkään silti panostaa ja muutama merkkilaukkukin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kirurgi. Asumme viime vuonna valmistuneessa 260 m2 omakotitalossa Espoossa.
Höpö höpö. 28-v kirurgi (vaikka olisikin, niin ainoastaan erikoistuva lääkäri) ei ostele tuommoisia 750-900k€ taloja ellei ole perittyä rahaa. Ja sittenhän taas ammatilla ei olisi mitään väliä
Nimen omaan erikoistumassa. Ja joo, on myös osakkaana perheyrityksessään. Ja varallisuutta muutenkin.
Hei unohdit tarinasta, että miehesi on myös aatelissukua ja käy syksyisin metsästämässä Ruotsin kuninkaan kanssa. Ja kuinka Madeleine, Victoria ja prinssi Daaaa-niell ovat perhetuttujanne ja biletätte usein yhdessä, niin kuin muutkin tavalliset lähihoitajat.
Jos ei :D eli lähihoitaja on automaattisesti pelkkä vähä-älyinen duunari, ja on kolmas maailman ihme jos on onnistunut löytämään puolisoksi korkeasti koulutetun.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on yksi ystävistä juuri tuollainen köyhä, mutta haluaa aina siitä huolimatta vain kalliimpia vaatteita ja merkkien pitää näkyä. En unohda kuvaa, jonka hän postasi facebookkiin kun hän oli saanut häädön maksamattomien vuokrien takia ja kyseli kenen nurkkiin pääsisi asumaan. Tavarat oli vieressä chanelin ym merkkien paperikasseissa.
Nykyään hän on hieman järkevöitynyt. Turhamainen tosin on edelleen ja luottotiedot menetettynä.
Tunnettu totuushan on, että merkeillä brassailee juurikin alemman luokan ihmiset, koska he eivät ymmärrä sosiaalisia koodeja.
Rahasta puhuminen ei ole tyylikästä,
oli rahaa paljon tai vähän.
Kokonaisuus ratkaisee.
Miksi Ap? Saatko niistä jotain kiksejä tai lisäarvoa itsellesi? Tosin olet ihan tyypillinen ikäiseksesi tosin lähärin palkan voisi käyttää fiksumminkin, se ei niin kovin suuri ole.
Mulla on periaate että ostan merkkituotteita vain jos saan ne -70% ja jos logo ei näy niissä (tai korkeintaan pieni kuten Hilfillä). Rahasta ei ole kiinni vaan en halua maksaa tuotteen mainostamisesta.
Voi tämä tarina olöa tottakin. Usein menestyvät rakastuvat jostain syystä näihin idän ja etelän ihmeisiin.