Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tuikitavallinen lähihoitaja, mutta pukeudun yleensä ainoastaan merkkivaatteisiin.

Vierailija
26.09.2016 |

Mulla on tällä hetkellä neljä chanelin laukkua, ja useita muita. Kysyttävää ?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minkänimisiä laukkuryhmiä/kirppiksiä on fb:ssa ? Olen koittanut etsiä mutta en ole löytänyt!

Ohis

Vierailija
22/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies on ammatiltaan? Kuinka asutte ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kirurgi. Asumme viime vuonna valmistuneessa 260 m2 omakotitalossa Espoossa.

Vierailija
24/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu, piii-ii-ii-iillu

Vierailija
25/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja minulla on Giorgio Armanin sangat. En kyllä ostanut niitä hinnan takia vaan siksi, että minulla on pettämätön tyylitaju.

Vierailija
26/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kirurgi. Asumme viime vuonna valmistuneessa 260 m2 omakotitalossa Espoossa.

Höpö höpö. 28-v kirurgi (vaikka olisikin, niin ainoastaan erikoistuva lääkäri) ei ostele tuommoisia 750-900k€ taloja ellei ole perittyä rahaa. Ja sittenhän taas ammatilla ei olisi mitään väliä

Vierailija
27/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, ylempi keskiluokka ei tykkää, että heitä alempi ihmisaines käyttää brändivaatteita ja -asusteita. Vastaukset ovat ihan toista luokkaa kuin keskusteluissa, joissa ylempi aines kertoo tyylistään. Huvittavaa. Toivottavasti vastaukset naurattavat myös aloittajaa.

Vierailija
28/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Guccin roskakatoksessa ja juon Chanelia.

Vierailija
29/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. 28-v kirurgi (vaikka olisikin, niin ainoastaan erikoistuva lääkäri) ei ostele tuommoisia 750-900k€ taloja ellei ole perittyä rahaa. Ja sittenhän taas ammatilla ei olisi mitään väliä

Nimen omaan erikoistumassa. Ja joo, on myös osakkaana perheyrityksessään. Ja varallisuutta muutenkin.

Vierailija
30/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v mies ei voi olla valmis kirurgi! Korkeintaan erikoistumisopinnot menossa

Vierailija
31/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, ylempi keskiluokka ei tykkää, että heitä alempi ihmisaines käyttää brändivaatteita ja -asusteita. Vastaukset ovat ihan toista luokkaa kuin keskusteluissa, joissa ylempi aines kertoo tyylistään. Huvittavaa. Toivottavasti vastaukset naurattavat myös aloittajaa.

No juuri tämä! Olen saanut niin paljon kyselyitä miksi panostan laatuun, kun olen kuitenkin VAIN tavan duunari. Ja miehen ystävät välillä katsoo nenänvartta pitkin.

Vierailija
32/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimen omaan erikoistumassa. Ja joo, on myös osakkaana perheyrityksessään. Ja varallisuutta muutenkin.

No siinä ei sitten niissä piireissä joku lähäri varmaan tunnu missään. Varmaan vaihtuu johonkin juristi vaimoehdokkaaseen jo ennen jouluillallista.

Vierailija
33/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, olet siis lähihoitaja ? :D ja mies kirurgi? Ihan mielenkiinnosta, mikä kumma sai miehen rakastumaan sinuun ? Taidat olla todella kaunis!

Vierailija
34/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa paljonkin tällaisia rikas mies/köyhä nainen pareja? Kaikki mun tuntemat hyvätuloiset pariskunnat on sellaisia, että kumpikin korkeakoulutettuja ja hyvätuloisia. En tunne yhtään esim. lähäri/juristi tai siivooja/lääkäri pariskuntaa.

Vierailija
35/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkk kirjoitti:

28v mies ei voi olla valmis kirurgi! Korkeintaan erikoistumisopinnot menossa

Tässäpä sadussa voi! Kirjoita kuule ihan omat tarinasi. Lähihoitajalla voi olla myös psykiatrian opinnot kesken. Lähihoitajakoulussa tuli kirjoitettua niin hyviä vastauksia koekysymyksiin, että jo lähihoitajaopiskelijana headhunter otti yhteyttä ja tuli kutsu psykiatriopintoihin ohi pääsykokeiden.

Vierailija
36/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, olet siis lähihoitaja ? :D ja mies kirurgi? Ihan mielenkiinnosta, mikä kumma sai miehen rakastumaan sinuun ? Taidat olla todella kaunis!

No en siitä tiedä, niin vaan kävi. :D toki pidän huolta itsestäni kaikin tavoin, käyn salilla ja olen harrastanut jalkapalloa koko elämäni. Isäni on Marokosta, en siis näytä ihan tavan suomalaiselta.

Vierailija
37/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, AP:lla kupletin juoni muuttuu sen mukaan, millaisia epäkohtia hänen tarinastaan nostetaan esiin :)

Vierailija
38/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä vastauksia. Aloittaja käyttää merkkitavaraa, koska ymmärtää tyylin ja laadun päälle. Vastaukset: " olet materiakisti, kompensoit läskejäsi ja sun mies vaihtaa sinut pian laatunaiseen."

Voi lol. Jos aloittaja ei olisi halveksittu lähihoitaja, olisivat vastsukset täysin erilaisia. Koska lähäri saa pukeutua vain teneriffapaitaan, crocseihin ja Tokmannin reppuun. Ja avioitua säätynsä sisällä.

Vierailija
39/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt niiin erikoista ole, vaikka ihmiset useimmiten pariutuvatkin suunnilleen samaa koulutustasoa olevan kanssa.

Omassa tuttavapiirissä on mm. pariskunta, jonka mies on anestesialääkäri ja nainen perushoitaja ja pariskunta, jonka nainen on yleislääkäri ja mies putkiasentaja.

Myös neurologi ja lähihoitaja-pari löytyy, pankinjohtaja ja lto...

Tässä äkkiseltään mieleen tulevat.

Vierailija
40/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet golddigger ja etsit elämääsi sugardaddyä, joka mahdollistaa elintapasi!