Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tuikitavallinen lähihoitaja, mutta pukeudun yleensä ainoastaan merkkivaatteisiin.

Vierailija
26.09.2016 |

Mulla on tällä hetkellä neljä chanelin laukkua, ja useita muita. Kysyttävää ?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole golddigger, enkä ole eläessäni etsinyt mitään sugardaddyä. Tapailtiin miehen kanssa pitkän aikaa, ennenkun kertoi ammattinsa. Ihan puhtaasti rakastuttiin, vaikka tätä ihmisten on jostain syystä vaikea niellä. Jopa miehen vanhemmat olivat aluksi sitä mieltä, että olen hänen rahojen perässä . Nykyään kyllä olemme hyvissä väleissä

Ja tosiaan panostin laatuun jo ennen kun tapasimme.

Vierailija
42/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyn myöskin töissä, vakipaikka on. En luopuisi siitä, eli en myöskään mikään housewife :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikissa vaatteissa ja asusteissa on merkki, vaikkei ne Chanelia olekaan. Merkkilaukkujen sijaan mulla on sijoituksissa niin paljon rahaa että niillä saisin ostettua vaikka kuinka monta laukkua jos haluaisin, mutten näe tarpeelliseksi laittaa laukkuun monta tonnia tai  edes monta satasta. Mieluummin ostan loma-asunnon etelästä.

Koulutukseni ei jäänyt toiseen asteeseen.

Vierailija
44/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuovatko pari laukkua sulle tosiaan enemmän mielihyvää kuin vaikka uusi polkupyörä, säännölliset kampaamokäynnit, tehokas tietokone, ulkomaanmatka oman kullan kanssa, sisustaminen tai lemmikkieläin? Noihin kaikkiin + laukkuihin sulla ei mitenkään voi olla varaa noilla palkoilla.

Olis tosi kiinnostavaa tavata sun kaltainen henkilö! En tunne yhtään

Vierailija
45/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole golddigger, enkä ole eläessäni etsinyt mitään sugardaddyä. Tapailtiin miehen kanssa pitkän aikaa, ennenkun kertoi ammattinsa. Ihan puhtaasti rakastuttiin, vaikka tätä ihmisten on jostain syystä vaikea niellä. Jopa miehen vanhemmat olivat aluksi sitä mieltä, että olen hänen rahojen perässä . Nykyään kyllä olemme hyvissä väleissä

Eli olet otsikkosi mukaan ihan tuikitavallinen lähihoitaja = perheyritystä pyörittävän huippukirurgin avovaimo.

Mitä halusit siis sanoa yhdistämällä tämän tavallisen lähihoitajan tutkintosi ja miehesi rahat, jotka käytät laukkuihin, joihin sinulla siis itselläsi ei olisi varaa?

Vierailija
46/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuovatko pari laukkua sulle tosiaan enemmän mielihyvää kuin vaikka uusi polkupyörä, säännölliset kampaamokäynnit, tehokas tietokone, ulkomaanmatka oman kullan kanssa, sisustaminen tai lemmikkieläin? Noihin kaikkiin + laukkuihin sulla ei mitenkään voi olla varaa noilla palkoilla.

Olis tosi kiinnostavaa tavata sun kaltainen henkilö! En tunne yhtään

Käyn kampaajalla n kerran kolmeen kuukauteen latvoja tasaamassa. Tukassa ihan oma väri. Koti on oman maun mukaan sisustettu, ja meillä on macbook tietokobeena. Harvemmin matkustellaan kyllä. Ulkomailla pari kertaa vuodessa ja keväisin levillä.

Vierailija
47/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, ylempi keskiluokka ei tykkää, että heitä alempi ihmisaines käyttää brändivaatteita ja -asusteita. Vastaukset ovat ihan toista luokkaa kuin keskusteluissa, joissa ylempi aines kertoo tyylistään. Huvittavaa. Toivottavasti vastaukset naurattavat myös aloittajaa.

No juuri tämä! Olen saanut niin paljon kyselyitä miksi panostan laatuun, kun olen kuitenkin VAIN tavan duunari. Ja miehen ystävät välillä katsoo nenänvartta pitkin.

Katsovatko miehen ystävät nenänvartta pitkin vai luuletko vain niin. Jos katsovat, ehkä se laukku olekaan syy. Tunnut hyvin lapselliselta.

Vierailija
48/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa ei kuulu olla pistettä.

Vierailija
49/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä vastaukset kertoo enemmän kirjoittajistaan kuin lähihoitajista. Tiedän esim. kollegan jonka mies on jopa sydänkirurgi. 

Vierailija
50/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Miksi vitussa haluaisin kysyä jotain? XDDDDDDD Wau, käytät merkkivaatteita!! Siistii X"DD

Vierailija
51/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät ilmeisesti laatu / merkkituotteista kuin itsekin , tosin olen mies ja ihan tavallinen lvi asentaja .

Pitäisikö tätä ihmetellä tai ilmeisesti pitää koska paljon tulee kommenttia.

Vain akateemiset saavat pukeutua ja hankkia merkki ja laatukamaa näin varmaan joku uskoo.

Vierailija
52/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet otsikkosi mukaan ihan tuikitavallinen lähihoitaja = perheyritystä pyörittävän huippukirurgin avovaimo.

Mitä halusit siis sanoa yhdistämällä tämän tavallisen lähihoitajan tutkintosi ja miehesi rahat, jotka käytät laukkuihin, joihin sinulla siis itselläsi ei olisi varaa?

No kyllä itseasiassa olisi. Ihan miten rahat käyttää :D ja juuri se, kun tuntuu että lähihoitajia pidetään yhteiskunnan pohjasakkana, jotka eivät voi pukeutua muuten kun legginseihin ja tunikaa ja vyölaukkuun. Ja itse olen ainakin ylpeä ammatistani. :)

Vierailija
53/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikitavallinen lähihoitaja 28-vuotiaan kirurgin kanssa? ;) Salkkarit 2.0

Vierailija
54/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tarina, crashaa jo ikävuosiinne.

28-vuotias, erikoistuva ja menestyneen perheyrityksen osakas EI seurustele hädintuskin teini-iän ylittäneen amistytön kanssa.

Sitä ei vain tapahdu, se on täysin selvä.

Rakastaja tai "hoito" voisit olla, mutta julkinen kumppani et koskaan.

Jos olisit 25v sairaanhoitaja, tai edes 23v olisi tarinasi jo hieman uskottavampi dramatic love story.

Vierailija
55/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap on tosiaan se tuikitavallinen lähihoitaja, jonka uusi mies on kertonut olevansa kirurgi ja tekevänsä pitkää päivää (luuhaa päivät poissa ettei jäisi valheesta kiinni) ja ostaa naiselleen luotolla merkkilaukkuja

Vierailija
56/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, ylempi keskiluokka ei tykkää, että heitä alempi ihmisaines käyttää brändivaatteita ja -asusteita. Vastaukset ovat ihan toista luokkaa kuin keskusteluissa, joissa ylempi aines kertoo tyylistään. Huvittavaa. Toivottavasti vastaukset naurattavat myös aloittajaa.

No juuri tämä! Olen saanut niin paljon kyselyitä miksi panostan laatuun, kun olen kuitenkin VAIN tavan duunari. Ja miehen ystävät välillä katsoo nenänvartta pitkin.

Katsovatko miehen ystävät nenänvartta pitkin vai luuletko vain niin. Jos katsovat, ehkä se laukku olekaan syy. Tunnut hyvin lapselliselta.

No kyllä välillä katsovat. Naispuoliset siis, miehet ei. Kauttarantain olen myös kuullut, että mies on tehnyt kanssani elämänsä virheen kun tälläisen duunarin mennyt iskemään. Onneksi miehellä on myös mukavia ystäviä. Ai millä lailla tunnun lapselliselta ?

Vierailija
57/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ressukkaa.

Vierailija
58/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono tarina, crashaa jo ikävuosiinne.

28-vuotias, erikoistuva ja menestyneen perheyrityksen osakas EI seurustele hädintuskin teini-iän ylittäneen amistytön kanssa.

Sitä ei vain tapahdu, se on täysin selvä.

Rakastaja tai "hoito" voisit olla, mutta julkinen kumppani et koskaan.

Jos olisit 25v sairaanhoitaja, tai edes 23v olisi tarinasi jo hieman uskottavampi dramatic love story.

Ei muuten ole tarina vaan täyttä totta. Taidan tunnistaa ap:n. Asutteko ap Westendissä

Vierailija
59/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aika geneerinen nuori lähäri.

Tuntuu olevan hyvin tavanomaista tiettyjen ammattien edustajien (nuorten) joukossa, että se pienikin palkka tuhlataan ylihinnoiteltuihin brändituotteisiin.

Lähärit, kampaajat, kosmetologit ymv.

Oletko kuullut että rahaa voi säästää pienemmän summan jopa useamman kuukauden ja sitten ostaa haluamansa tuotteen. Kaikki ei osta heti palkkapäivänä ja tuhlaa kaikkea kerralla! ;)

Vierailija
60/81 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keräilen merkkilaukkuja (joskus myyn tai lahjoittelen eteenpäin vaikka köyhille yh perheille jne). Olen aina ollut kiinnostunut muodista jne. En kyllä tajua mitä niin hienoa merkkituoteissa on, että sitä pitää noin mainostaa. On niitä muillakin.