Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloin seurustella, ystävämies suuttui

Vierailija
25.09.2016 |

Olen aika hämmentynyt. Olen ollut vuosia sinkkuna, ja minulla on muutamia hyviä ystäviä, sekä miehiä että naisia. Olen aina pitänyt täytenä kukkupuheena, etteivät miehet ja naiset voisi olla ystäviä keskenään. Miehet ovat ystävinä hiukan erilaisia kuin naiset, ja omat miespuoliset ystäväni ovat aivan ihania ihmisiä. Jos nyt kuvailen heistä kahta tärkeintä, niin toisen kanssa yritin suhdetta kauan sitten, mutta siitä ei tullut mitään. Jäimme hyviksi ystäviksi, ja siitä olen iloinen. Sitten on toinen, jonka tapasin entisen miesystäväni kautta. Me erosimme, mutta jäin kaveriksi tämän exän ystävän kanssa. Tämä toinen on nyt se, joka on suuttunut minulle.

Ystävyytemme on perustunut lähinnä siihen, että opiskelemme samaa alaa (minä tosin olen jo valmistunut, hän ei), pidämme samoista kirjoista, elokuvista, leffoista, musiikista jne. Puhuttavaa on siis aina löytynyt. Enimmäkseen olemme olleet yhteyksissä sähköisten kanavien kautta, mutta saatamme käydä katsomassa yhdessä uuden elokuvan joka kiinnostaa molempia, ja muuta vastaavaa. Olen pyytänyt häneltä apua muutamiin kodin huoltotöihin, joita en ole itse osannut (ja kyllä korvannut tuon pienen vaivan mm. viemällä hänet syömään). Emme ole superläheisiä siinä mielessä että tapaisimme kasvotusten usein, mutta hän on ollut minulle tärkeä, sillä meillä on paljon yhteistä ja meillä on hauskaa aina kun tapaamme.

Nyt sitten on käynyt niin, että minä aloin seurustella uuden miehen kanssa. Tässä alkuhuuman aikoihin tuo ystäväni laittoi viestiä, että mitähän minulle kuuluu, kun en ole hetkeen pitänyt yhteyttä. Kerroin, että olen ollut vähän pää pilvissä, sillä olen tavannut jonkun kiinnostavan.

En olisi uskonut, mitä siitä seurasi. Sain kuulla, että olen tehnyt maailman kamalimman tempun ja hylännyt hänet toisen takia. Olen kuulemma vain pitänyt häntä varalla näinä vuosina kun olemme olleet ystäviä, vain roikottaen häntä mukana kunnes tapaan jonkun paremman.

En voi pukea sanoiksi, miten kauhea olo minulla on. Siis tämä ystävä onkin kuvitellut, että me alamme ennen pitkää seurustella? Eihän asia niin ole, ystäviä me olemme! Hän ei ole koskaan edes vihjaillut, että olisi kiinnostunut viemään suhdettamme toiselle tasolle. Ellei nyt lasketa joissain opiskelijabileissä häneltä saamaani suukkoa. Minulla ei ole romanttisia tunteita häntä kohtaan, enkä ole havainnut sellaisia myöskään hänen puoleltaan.

Niin että nyt minä sitten olen hyväksikäyttäjä ja huijari. Olen äärimmäisen loukkaantunut, että joku voi ajatella minusta tuollaista. Yritin selittää hänelle, että hän on aina ollut minulle rakas ystävä, mutta koskaan ei ole edes vihjattu, että tässä olisi jotain muutakin. Olen ahdistunut ajatuksesta, että minulle tärkeä ihminen on nyt minulle niin vihainen, ja pettynyt minuun asiasta, jonka en tiennyt olevan edes olemassa.

Väkisin tulee mieleen se klisee, etteivät naiset ja miehet voi olla ystäviä. Mutta minä tiedän että voivat, minulla kun on ystävänä myös se toinen mies, jonka kanssa seurustelu ei toiminut. Siinä ei ainakaan ole mitään muita jännitteitä mukana, pelkkää puhdasta kaveruutta. Ja niin olen luullut myös tästä toisesta ystävästä, mutta ilmeisimmin olen ollut väärässä. Hirveän paha mieli on, ja olen loukkaantunut, sillä en tiedä missä kohtaa olen tehnyt virheen. Olen luullut kaiken olevan hyvin :(

Kommentit (357)

Vierailija
141/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, estäkää ajautuminen sille parjaamallenne kaverizonelle tekemällä aloite, avaamalla suunne, flirtatkaa, pyytäkää TREFFEILLE (ei kahville tai hengattaisko koulun jälkeen tai mitä ikinä), tehkää jotain, mistä selviää ettette halua pelkkää ystävää. Koska se nainen voi ihan hyvin kiinnostunut teistä ihan puhtaasti ystävänä. Mitä nopeammin teette aikeenne selviksi, sen parempi. Jos vastakaikua ei tule heti, sitä tuskin tulee myöhemminkään.

Ei kukaan järkevä nainen loukkaannu siitä, jos etsitte seurustelukumppania ettekä ystävää ja olette siitä rehellisiä. Siitä sen sijaan voi loukkaantua, että teeskentelee ystävää pahimmillaan vuosikaudet, ansaitsee toisen luottamuksen, kunnes pamauttaa yhtäkkiä naamalle hirveän kasan jotain katkeroitunutta kilttimiespaskaa.

http://new1.fjcdn.com/pictures/The+friendzone+the+lamp+is+more+accurate…

Jos nainen teettää teillä palveluksia tai hyötyy teistä yksipuolisesti muuten, kyseessä on jonkun sortin persoonallisuushäiriöinen, joka kannattaa jättää tuttavapiiristä pois muutenkin.

Järkipuhetta. Otan käyttöön jo tänään. Viimeistään huomenna alkaa itku että miehet ei nykyään halua muuta kuin pillua.

Eiku oota... se alkoi jo eilen.

No joko noin tai sitten ei kannata itkeä siitä, että kaveripoikataktiikalla ei lykästä.

Vierailija
142/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehille ikinä käy niin että joku nainen on nätti ja ystäväksi kelpaavasti kiva mutta ihastumista ei vaan tapahdu? Jotain seksuaalista vetovoimaa varmasti olisi, mutta ei halua seurustella.

Miksi naiset eivät ymmärrä että se ihastuminen johtuu juurikin tuosta seksuaalisesta vetovoimasta. Kasvojen piirteet ovat miellyttävät sekä ilmeisesti myös muu vartalo. Jos mies ei halua seurustella niin kyseessä on tasoltaan 20% kärkikastiin kuuluva mies joka todellakin pystyy pyöritämään useampaa naista ihan pelkästään seksimielessä. Muut 80% sitten ottavat sen mitä saavat jos haluavat parisuhteen, ja se riippuu ihan siitä kelpuuttaako nainen vai itkeekö hän mielummin sen alfamiehen perään.

Miehet pystyvät olemaan oikeita kavereita vain naisille joita he eivät pidä "nätteinä",  onhan toki miehiä jotka haluavat olla kavereita myös näille näteille mutta sitten he ovatkin näitä monta siimaa vedessä olevia miehiä kuten ap:n "kaveri"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koen että jonkun miehen kanssa on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja tullaan hyvin juttuun, hänestä voi tulla ystävä kuten naisestakin, jonka kanssa on sama kokemus. Ei miehen sukupuoli automaattisesti tee tuosta yhteydestä romanttista.

Ei sinulle. Muuta siitä miehestä joka on huomannut naisen, jonka kanssa on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja jonka kanssa tulee hyvin juttuun, se näyttää mahdolliselta parisuhteelta.

No siksi haluaisinkin kuulla joltain mieheltä että miksi asia on näin.

On minulla miespuolisia kavereita jotka ovat sanoneet pitävänsä minusta enemmänkin, mutta tietävänsä että itse haluan vain olla heidän ystävänsä. Olen ehdottanut etten enää vietä aikaa heidän kanssaan jos se heille olisi helpompaa niin, mutta haluavat he kuitenkin olla tekemisissä. Yleensäkin ihastumiset ovat aika nopeasti tulleet puheeksi, joten mitään pitkittyneitä luuloja ei ole koskaan päässyt syntymään.

No minäpä selitän. Miehet ovat epätoivoisia. Sinä olet laittanut heidät friendzonelle ja he yrittävät päästä sieltä takaisin sinne datingzonelle. Kavereiden kesken kertovat juuttuneensa friendzonelle, ja ovat siitä vittuuntuneita. Ja kun katkeroituvat riittävästi antavat tulla kaiken paskan sille naiselle, joka alunperinkin sanoi, että ei kiinnosta. Jos nämä miehet löytävät paremman yksilön tyttöystäväkseen kuin sinä (siis rankkaavat vaikkapa ulkonäön tai muun perusteella ylemmäs) niin sitten sinäkin siirryt heidän friendzonelleen. Sieltä nouset välittömästi takaisin potentiaalisiin tyttöystäviin kun tämä uusi lyyli on heidät heivannut. Tällä tavalla. Eikö ole säälittävää. On. Minkäs teet?

Vierailija
144/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehille ikinä käy niin että joku nainen on nätti ja ystäväksi kelpaavasti kiva mutta ihastumista ei vaan tapahdu? Jotain seksuaalista vetovoimaa varmasti olisi, mutta ei halua seurustella.

Miksi naiset eivät ymmärrä että se ihastuminen johtuu juurikin tuosta seksuaalisesta vetovoimasta.

Onko miehet sitten ihastuneita kaikkiin nätteihin naisiin joiden kanssa on puheväleissä? :D

Vierailija
145/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Minä olen ollut kaverimies kolmessa suhteessa ja lopulta ilmaissut syvemmät tunteeni saamatta niille vastakaikua. Kahdessa tapauksessa yhteydenpito loppui kokonaan (no, ollaan edelleen facebook-kavereita), kolmannessa taas pysytty läheisinä tai jopa läheisimpinä ystävinä. Minulla on muitakin kaverinaisia, joista naimisissa olevat saavat olla rauhassa. Sen ainoan vapaan ja kiinnostavan suhteen epäröin tehdä siirtoa, koska aikaisemmat pettymykset ovat lähtemättöminä muistissani. Pelkään, että en kykene ystävyyteen pakkien jälkeen tai kun nainen löytää itselleen kumppanin. En ole ylpeä itsestäni.

Helpottaako yhtään että et ole yksin tämmöisen asian kanssa?

Olisin voinut kirjoittaa melkein samanlaisen tekstin. Et sinäkään varmaan tekisi siirtoa tuon ainoan vapaana olevan kaverisi suhteen, jos sinulle yhtäkkiä ilmaantuisi jostain tyttöystävä. Silloin olisi helppoa kirjoittaa kuinka sinulla on paljon naispuoleisia kavereita, joita kohtaan olet vain ystävä. Tämän parisuhteissaan olevat ihmiset unohtaa, että jokaisen miehen on pakko ottaa se riski ja pyytää jotain mukavaa tyttökaveriaan ulos treffeille, jos kukaan muu nainen ei lähde ja silti parisuhteeseen mielit.

Tämä viestiketju on suurin piirtein tehnyt rikollista siitä jos kokee ihastumisen tunnetta johonkin kaveriinsa. On petos ystävyyttä kohtaan olla ihastunut ystäväänsä.

Vierailija
146/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on seuraus feminismistä kun  miehille uskotellaan että olemalla ensin naiselle kaveri ja ystävällinen jne. pääset hänen suosioonsa ja että seksin vonkaaminen on sikamaista ja ei-toivottavaa. Sitten nämä ritarilliset kamupojat päätyy just sinne kamusektorille vaikka ovat tehneet kaiken juuri niin kuin naiset ovat neuvoneet.

Juuri tällainen oli käsitykseni niiden taakse jääneiden vuosikymmenten ajan, jolloin vielä kuvittelin löytäväni itselleni kumppani. Totta kai minä näin, että muut miehet toimivat toisin ja naiset sen hyväksyvät, mutta minä tunsin että ainakaan minun ei ole lupa tehdä samalla tavalla vaan on noudatettava annettuja sääntöjä. Oma vika. Olen epäilemättä katkeroitunut, mutta en silti ala käyttäytymään huonosti, koska säännöt kieltää senkin.

Vierailija
147/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät ymmärrä että se ihastuminen johtuu juurikin tuosta seksuaalisesta vetovoimasta.

Onko miehet sitten ihastuneita kaikkiin nätteihin naisiin joiden kanssa on puheväleissä? :D

Periaatteessa kyllä. Jos eivät ole itsekin varattuja. Vain aseksuaalit eivät ole koko ajan se mielessään.

Vierailija
148/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt pitää erottaa se miten naiset ymmärtävät sanan nätti ja miten taas miehet. Katsos kun kauneus on katsojan silmässä ja kaikki miehet eivät pidä sinuakaan nättinä vaikka olisitkin nätti näin yleisesti puhuttaessa.

Vierailija
149/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua..

Vierailija
150/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt pitää erottaa se miten naiset ymmärtävät sanan nätti ja miten taas miehet. Katsos kun kauneus on katsojan silmässä ja kaikki miehet eivät pidä sinuakaan nättinä vaikka olisitkin nätti näin yleisesti puhuttaessa.

Asiahan on juuri näin. Aika pelottavaa, että tämä on ollut jotenkin muka epäselvää naisille. Mutta näin se vain on. Miestä ei estä ihastumasta naiseen muuta kuin ikä (liian nuori tai vanha), ulkonäkö, etäisyys (asuu jossain hevon kuusessa, joten ei kannata) tai sukulaisuussuhde. Tämä siis noin niin kuin normi miehellä. Jotkuthan menee serkkujensakin kanssa naimisiin, mutta itse en ehkä menisi. Kemioiden kohtaaminen on lähinnä sitten sitä, että ei jaksa kuunnella kun nainen selittää ja höpöttää kaikkea jonnin joutavaa. Muuten miehet ei välitä kemioista paskaakaan.

Vierailija
151/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako nätti nyt siis sitä että "panisin" (minkä joku täällä sanoi olevan 90% naisista), eli on jonkun näköistä seksuaalista vetovoimaa vai sitä että nainen on sun silmään 5/5?

Vierailija
152/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koen että jonkun miehen kanssa on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja tullaan hyvin juttuun, hänestä voi tulla ystävä kuten naisestakin, jonka kanssa on sama kokemus. Ei miehen sukupuoli automaattisesti tee tuosta yhteydestä romanttista.

Ei sinulle. Muuta siitä miehestä joka on huomannut naisen, jonka kanssa on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja jonka kanssa tulee hyvin juttuun, se näyttää mahdolliselta parisuhteelta.

Vai alkaako miehet useammin seurustella siltä pohjalta että toinen on kiva kaveri jonka kanssa tulee hyvin juttuun, vaikka varsinaista ihastumista ja "kemioiden kohtaamista" ei ole?

Käytännössä ei käy. Jos nainen on nätti, omaa saman ajatusmaailman ja on henkistä yhteyttä muutenkin niin ihastuminen on väistämätöntä. Näin siis täällä tavismiesten maailmassa. 

Vierailija
153/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai alkaako miehet useammin seurustella siltä pohjalta että toinen on kiva kaveri jonka kanssa tulee hyvin juttuun, vaikka varsinaista ihastumista ja "kemioiden kohtaamista" ei ole?

Käytännössä ei käy. Jos nainen on nätti, omaa saman ajatusmaailman ja on henkistä yhteyttä muutenkin niin ihastuminen on väistämätöntä. Näin siis täällä tavismiesten maailmassa. 

Lisään vielä sen verran, että on suorastaan absurdia ajatella, että tälläinen tavisukko alkaisi tuollaisessa tilanteessa miettimään jotain "kemian" puuttumista. Kun kerran muutamassa vuodessa, kaikilla ei koskaan, tulee kiinnostava ja kaunis nainen vastaan joka on vielä sinustakin ainakin jollain tasolla kiinnostunut.

Vierailija
154/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon porua siitä että joku jätkä oli salaa ihastunut tyttöön joka alkoikin seurustella toisen kanssa. Tapahtuu hei ihan joka ikinen päivä. Terv. yläkoulun ope.

Jotkut heistä ei selviä pettymyksestään. Ehkä he eristäytyvät ja tytöt pysyvät salaisina ihastuksina. Ehkä he katkeroituvat ja tappavat itsensä tai jonkun muun. Siinäpä ajatus, jolla hauskuuttaa itseään vaikka välituntivalvonnan ajan.

Vierailija
155/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako nätti nyt siis sitä että "panisin" (minkä joku täällä sanoi olevan 90% naisista), eli on jonkun näköistä seksuaalista vetovoimaa vai sitä että nainen on sun silmään 5/5?

Omasta puolestani voin sanoa että 90% naisista ei ole minun mielestäni sellaisia joita kohtaan tuntisin seksuaalista vetovoimaa. Panisin ehkä ja tämä on erittäin suuri ehkä ainoastaan tällaista naista siinä tapauksessa jossa nainen heittäytyisi ja sanoisi että pane mua ja itselläni ei olisi mitään parempaakaan tekemistä, tosin veikkaan että käteen vetäminen olisi tällaisessakin tilanteessa paljon miellyttävämpi vaihtoehto minulle. Minkäänlaista yritystä olisi kyllä ihan turha odottaa minun puoleltani.

Vierailija
156/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ihmiset biologia. Kumpi sukupuoli eläimissä näitä soidinmenoja yleensä harjoittaa ja kumpi yrittää tehdä vaikutuksen kumpaan pullistelemalla punaisia kaulahelttoja tai näyttämällä pinkkiä persettä ohikulkijoille? Miesten tehtävä on aina yrittää naista. Naaras vain passiivisena katselee kun pässit juoksee 100 lasissa toisiinsa pahki ja taistelee naaraiden huomiosta. Kun kiima-aika sitten osuu kohdalleen, silloin "annetaan" alfauroksen paritella.

Miesten osuus väestöstä on yliedustettuna, niinpä jokaiselle parittelu- tai pariutumishaluiselle naiselle löytyy mies. Jos suhde olisi vaikkapa 1/10, niin miehillä olisi aivan erilailla vientiä. Nyt sitä vientiä on 10%:lla miehistä, joita kaikki naiset haluavat. Jotkut naiset sitten biologisen kellon soidessa ottavat myös betamiehiä, kun alfaa ei ole saatavilla, mutta moni on mieluummin ilman. Suurin osa ihmisistä on vieläpä tyytymättömiä parisuhteisiinsa (avioerotilastot + vielä helpommin eroavat avoparit, joista ei edes tilastoja), joten ei näistä betauroksista ole sitten loppujen lopuksi siittäjää kummemmiksi.

Vierailija
157/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani voin sanoa että 90% naisista ei ole minun mielestäni sellaisia joita kohtaan tuntisin seksuaalista vetovoimaa. Panisin ehkä ja tämä on erittäin suuri ehkä ainoastaan tällaista naista siinä tapauksessa jossa nainen heittäytyisi ja sanoisi että pane mua ja itselläni ei olisi mitään parempaakaan tekemistä, tosin veikkaan että käteen vetäminen olisi tällaisessakin tilanteessa paljon miellyttävämpi vaihtoehto minulle. Minkäänlaista yritystä olisi kyllä ihan turha odottaa minun puoleltani.

Kaikki tuntemani miehet on samanlaisia kuin sinä, eli tarkkoja naisten suhteen, ja suurin osa naisista ei kiinnosta yhtään. Useammin ne on antaneet pakit kuin mitä niille on annettu, samoilla baarireissuilla siis.

En tiedä, missä näitä panen kaikki reikiä miehiä luuraa, mutta itse en ole tavannut, ehkä ne on jostain maalta tms.

Vierailija
158/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on juuri näin. Aika pelottavaa, että tämä on ollut jotenkin muka epäselvää naisille. Mutta näin se vain on. Miestä ei estä ihastumasta naiseen muuta kuin ikä (liian nuori tai vanha), ulkonäkö, etäisyys (asuu jossain hevon kuusessa, joten ei kannata) tai sukulaisuussuhde. Tämä siis noin niin kuin normi miehellä. Jotkuthan menee serkkujensakin kanssa naimisiin, mutta itse en ehkä menisi. Kemioiden kohtaaminen on lähinnä sitten sitä, että ei jaksa kuunnella kun nainen selittää ja höpöttää kaikkea jonnin joutavaa. Muuten miehet ei välitä kemioista paskaakaan.

No sitten se "normi mies" ei kelpaa ainakaan minulle missään tapauksessa.

Vierailija
159/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua lukiessa näyttää erittäin paljon sitlä, että moni nainen kohtaa ihmiset ihmisinä sukupuolesta riippumatta, mutta miehet eivät samaan kykene. Näin naisena minä en määrittele tunteitani toista ihmistä kohtaan hänen etnisyytensä, sukupuolensa, seksuaalisen suuntautumisensa tai muun vastaavan seikan mukaan. Minä määrittelen tunteeni häntä kohtaan sen mukaan, millainen hän on ihmisenä. Miehet ilmeisesti määrittelevät kohtaamansa henkilöt ensisijaisesti sukupuolen mukaan. Jos kyseessä on nainen, hänen kanssaan ollaan tekemisissä vain jos halutaan heiluttaa hänen kanssaan peittoa. Jos nainen ei kiinnosta seksuaalisesti tai naiselta ei saa pildeä, ei kyseisellä naisella ole mitään arvoa miehen elämässä. Toisin sanoen naisen ihmisarvo määrittyy sen mukaan pääseekö hänen kanssaan panemaan vai ei.

Vierailija
160/357 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ihmiset biologia. Kumpi sukupuoli eläimissä näitä soidinmenoja yleensä harjoittaa ja kumpi yrittää tehdä vaikutuksen kumpaan pullistelemalla punaisia kaulahelttoja tai näyttämällä pinkkiä persettä ohikulkijoille? Miesten tehtävä on aina yrittää naista. Naaras vain passiivisena katselee kun pässit juoksee 100 lasissa toisiinsa pahki ja taistelee naaraiden huomiosta. Kun kiima-aika sitten osuu kohdalleen, silloin "annetaan" alfauroksen paritella.

Miesten osuus väestöstä on yliedustettuna, niinpä jokaiselle parittelu- tai pariutumishaluiselle naiselle löytyy mies. Jos suhde olisi vaikkapa 1/10, niin miehillä olisi aivan erilailla vientiä. Nyt sitä vientiä on 10%:lla miehistä, joita kaikki naiset haluavat. Jotkut naiset sitten biologisen kellon soidessa ottavat myös betamiehiä, kun alfaa ei ole saatavilla, mutta moni on mieluummin ilman. Suurin osa ihmisistä on vieläpä tyytymättömiä parisuhteisiinsa (avioerotilastot + vielä helpommin eroavat avoparit, joista ei edes tilastoja), joten ei näistä betauroksista ole sitten loppujen lopuksi siittäjää kummemmiksi.

Ymmärrätkö millaiselta luuserilta kuulostat?