Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valvonut 30 tuntia putkeen. Olen pulassa...

pör
24.09.2016 |

Aloitin eilen hetken päähänpistosta väärinkäyttämään voxraa ja en kykene lopettamaan, niin että menisin nukkumaan. Valvonut nyt tosiaan jo 30h putkeen ja ottanut ihan liikaa voxraa.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin.

Huomiotahan sä tuolla tempauksella haet. Niinkuin hakisit sillä mahdollisella laihtumisellakin. Mutta kuten tuossa edellä (tarpeettoman ehkä kipakasti) todettiin, niin maamme psykiatrinen sairaanhoito on sikälikin ylikuormitettu ja paskassa tilassa, et ihan hirveesti ei olis aikaa hakea lanssilla niitä tyyppejä, jotka osastolle pystyis ominkin neuvoin. Se voi olla ihan hyvä idea, että sinne osastolle meet, MUTTA ootko miettinyt, mitä seuraavaksi? Kannattaisko tähdätä sellaseen toipumiseen, missä sun ei vastaisuudessa AINA tarvis vedota noin laajalla mittapuulla psyk. poliin, kun pelottaa? Onko sulla kenties läheisriippuvuutta? Aika klassiselta tapaukselta vaikutat siis siinä mielessä, että haet huomiota sekä täältä (kuten itse sanoit, koska ei oo ketään jonka kanssa jutella), että osastolta. Eli taidat olla yksinäinen. Se on toki tosi surullista ja kurjaa, eikä kukaan tietenkään sellaista toivo kenellekään.

Koitan tässä vaan siis sanoa, että noi kommentit, jotka on ihan aiheellisen närkästyneitä, kertovat  siitä, miten typerää tollainen käytös on - sanoo sitä sitten impulssikontrollin häiriöksi tai huomiohakuisuudeksi, mut sanoisin jälkimmäiseksi, koska se edesauttaa enemmän sun toipumista, kuin toi diagnoosin taakse meneminen.  JOS sä oikeasti haluat toipua, niin suosittelisin miettimään sun tarkoitusperiä tarkemmin. HALUATKO sä parantua?

Viiltävän totta melkein kaikki tässä. Ja en tiiä haluanko parantua. Sinänsä haluan, mutta mua pelottaa liikaa voida hyvin ja siten jäädä ilman apua. Olla taas ihan yksin niin kuin koko mun lapsuuden olin. Haluaisin vaan kunnon terapiaan :(. Sellaiseen jossa uskaltaisi voida hyvin.

Vierailija
82/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Lopeta sekoilu ja terveydelläsi pelleily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voxra on amfetamiinin sukulainen. Esim. jos syöt Voxraa ja joudut huumetestiin niin se antaa positiivisen vastauksen amfetamiinin käytöstä.

Höpsis. Voxra ei aiheuta amfetamiista (väärää) positiivista seulatulosta.

Aiheuttaa.

Huslabin käyttämä testimenetelmä ei anna amfetamiinipositiivista tulosta Voxrasta, ei edes vaikka bupropionia olisi huomattavasti tavallista käyttöannosta enemmän veressä. Fakta. Ja valitettavasti myös omakohtainem kokemus. Ja jos nyt väärä positiivinen tulisi, sitä varten on varmennusanalyysi, eli ei haittaa.

Ap, soita joku kaveri saattamaan sut osastolle.

Ei mulla oo ketään, jota pyytää :(

Vierailija
84/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pör kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin.

Huomiotahan sä tuolla tempauksella haet. Niinkuin hakisit sillä mahdollisella laihtumisellakin. Mutta kuten tuossa edellä (tarpeettoman ehkä kipakasti) todettiin, niin maamme psykiatrinen sairaanhoito on sikälikin ylikuormitettu ja paskassa tilassa, et ihan hirveesti ei olis aikaa hakea lanssilla niitä tyyppejä, jotka osastolle pystyis ominkin neuvoin. Se voi olla ihan hyvä idea, että sinne osastolle meet, MUTTA ootko miettinyt, mitä seuraavaksi? Kannattaisko tähdätä sellaseen toipumiseen, missä sun ei vastaisuudessa AINA tarvis vedota noin laajalla mittapuulla psyk. poliin, kun pelottaa? Onko sulla kenties läheisriippuvuutta? Aika klassiselta tapaukselta vaikutat siis siinä mielessä, että haet huomiota sekä täältä (kuten itse sanoit, koska ei oo ketään jonka kanssa jutella), että osastolta. Eli taidat olla yksinäinen. Se on toki tosi surullista ja kurjaa, eikä kukaan tietenkään sellaista toivo kenellekään.

Koitan tässä vaan siis sanoa, että noi kommentit, jotka on ihan aiheellisen närkästyneitä, kertovat  siitä, miten typerää tollainen käytös on - sanoo sitä sitten impulssikontrollin häiriöksi tai huomiohakuisuudeksi, mut sanoisin jälkimmäiseksi, koska se edesauttaa enemmän sun toipumista, kuin toi diagnoosin taakse meneminen.  JOS sä oikeasti haluat toipua, niin suosittelisin miettimään sun tarkoitusperiä tarkemmin. HALUATKO sä parantua?

Viiltävän totta melkein kaikki tässä. Ja en tiiä haluanko parantua. Sinänsä haluan, mutta mua pelottaa liikaa voida hyvin ja siten jäädä ilman apua. Olla taas ihan yksin niin kuin koko mun lapsuuden olin. Haluaisin vaan kunnon terapiaan :(. Sellaiseen jossa uskaltaisi voida hyvin.

No mutta, tajuathan sä toki itsekin mikä paradoksi tossa on; jos sä voit hyvin, niin et sä silloin edes tarvitse sitä apua :) Aikuisiälläkin (en tiedä minkä ikäinen olet, mut vaikutat nuorelta) voi saada perheen ja ystäviä. Mut silloin kannattaa välttää laitostumista, mikäli mahdollista.

Mä olen siis toi alun lainauksen kirjoittaja ja itse vanha masennuspotilas. Terveenä jo monta, monta vuotta - ikäviä fiiliksiä toki tulee väillä kaikille.  Mut muistan ton pelon ja sen tarpeen, et otettais tosissaan ja vakavasti. Et mitä jos mä nyt vaikka söisin nää mun kaikki rauhottavat ja kaikki masennuslääkkeet, niin saisinko sitten olla niin sairas, et joku pitäis musta huolta ja saisin vaan levätä. Brutaali fakta on, että se parantumisen halun on pakko lähteä itsestään.  Mene ulos, hanki oikeita ihmiskontakteja, koita harrastaa jotain jaksamisesi mukaan ja ole itsellesi armollinen - MUTTA ymmärrä myös, mikä vastuu sulla on siinä, ettet turhaan ylikuormita psyk. henkilökuntaa ja järjestelmää.

Vierailija
85/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, oikeanlainen terapia on kyllä takuulla avuksi. Osastohoidosta en olis niinkään varma.

-76

Vierailija
86/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä väliä on positiivisesta amfetamiinituloksesta jos lääke on määrätty reseptillä? Voxraa määrätään adhd:hen, masennukseen (ei psykoottisille), tupakan vierotukseen. On myös monia muita adhd lääkkeitä jotka ovat vieläkin lähempänä oikeaa amfetamiinia. Ruotsissa mm määrätään lapsillekkin ensisijaisesti dexamfetamiinia, joka toimii joillakin pehmeämmin kuin Concentra tai Medikinet.

Vierailija
87/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oo kavereita kun pitää av:lla huomiohuorata?

Vierailija
88/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa mömmöjen sijaan Siberian Ginsengiä eli Venäjänjuurta.

Silmä kirkastuu ja virtaa riittää! Eikä nosta verenpaineita.

T. Entinen zombi-yötyöläinen

Vierailija
89/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti soitti mulle ambulanssin. Venailen sitä nyt. Pahoittelen resurssien haaskaamista.

Vierailija
90/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pör kirjoitti:

Terapeutti soitti mulle ambulanssin. Venailen sitä nyt. Pahoittelen resurssien haaskaamista.

Seuraavat spämmit sitten lanssista. Muista ladata puhelin.

Vierailija
91/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) puolta vuotta putkeen ei voi valvoa (ei ap:lle), googlatkaa mikrouni.

B) oma ennätys on 60h, ainoana apuna kokis (coca-cola, siis). En aio yrittää uudelleen, tokana yönä oli outo olo. Oli toisen valvomisyön jälkeisenä aamuna terkkariaika (ihan koulun tarkastus, oli meidän oppilaille kerran opiskelujen aikana, toka vuonna), ja verenpaine pilvissä. Kerroin terkkarille valvomisesta ja kokiksesta, kehotti menemään nukkumaan, ennen kuin tulee aivoverenvuoto.

C) typerää ottaa masennuslääkettä saati piristettä liikaa, psykoosivaara on iso.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kuten se että todellakin valvoo sen puoli vuotta. Täytyy vain lopettaa suht vahva pitkään käytössä ollut neurolepti kerrasta poikki - ja nauttia viekkarit kuumana;)

Lopetin heinäkuussa 2015, helmikuussa 2016 tilanne rauhoittui jo hieman ja keväällä jo kunnonkin yöunia. Mut taas mennään -eikä haittaa ollenkaan. Rahat kyllä katoilee mutta mielikuvitus laukkaa. Ja ai että kotona on siistiä, oikein silmiin sattuu. 

Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Joutaisivat huostaan.

Huoh... Jonkun pää on nyt pahasti perseessä... Kerrohan mitä kristallipallostasi kajastaa. Kuitenkin haluat.

Vierailija
92/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys, mulla oli vuosia sitten tapana käydä välillä nukkumassa psyk.sairaalassa pari yötä, kun tilanne meni pahaksi. Asia oli siis jo etukäteen sovittu heidän kanssaan. Nyt olen puhdas ja tyyni, niin en tarvitse heitä enää.

Mutta suosittelen sinulle. Neuroleptiä naamaan ja pää tyynyyn.

-41-

Neuroleptit on Saatanasta. Pesismailasta päähän. Huomattavasti tervehenkisempi vaihtoehto.

Vierailija
93/94 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pör kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) puolta vuotta putkeen ei voi valvoa (ei ap:lle), googlatkaa mikrouni.

B) oma ennätys on 60h, ainoana apuna kokis (coca-cola, siis). En aio yrittää uudelleen, tokana yönä oli outo olo. Oli toisen valvomisyön jälkeisenä aamuna terkkariaika (ihan koulun tarkastus, oli meidän oppilaille kerran opiskelujen aikana, toka vuonna), ja verenpaine pilvissä. Kerroin terkkarille valvomisesta ja kokiksesta, kehotti menemään nukkumaan, ennen kuin tulee aivoverenvuoto.

C) typerää ottaa masennuslääkettä saati piristettä liikaa, psykoosivaara on iso.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kuten se että todellakin valvoo sen puoli vuotta. Täytyy vain lopettaa suht vahva pitkään käytössä ollut neurolepti kerrasta poikki - ja nauttia viekkarit kuumana;)

Lopetin heinäkuussa 2015, helmikuussa 2016 tilanne rauhoittui jo hieman ja keväällä jo kunnonkin yöunia. Mut taas mennään -eikä haittaa ollenkaan. Rahat kyllä katoilee mutta mielikuvitus laukkaa. Ja ai että kotona on siistiä, oikein silmiin sattuu. 

Ihminen kuolee muutamassa päivässä ilman unta, fakta. Olet nukkunut vähintään niitä mikrounia. Ja mania kaduttaa sit myöhemmin jos et hakeudu hoitoon.

Jaa, saamaan lisää "nero"lepteja, vai? Joku lanttumaakari voi lykätä myrkkynsä sinne mistä juna tulee. Ja kyllä, myrkyt on kokeiltu, kaikki mahdolliset. Tiettynä aikana kuukaudesta tämä nyt vain on se "naisen osa":) Ei tätä kauaa kestä, max. pari viikkoa/kk eli vaivaiset puoli vuotta...

Et sinä vaan minua tunne joten "pliis", fakta. Ja meitä on monia, fakta. Muutamassa vuodessa helpottaa, fakta. Kun hormonitoiminta tilttaa, fakta. 

Vierailija
94/94 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riko pillerit laita kiehuvaa vettä ja liuota pilleri. Sitten piikillä hihaan. Alkaa tuntumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi