Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valvonut 30 tuntia putkeen. Olen pulassa...

pör
24.09.2016 |

Aloitin eilen hetken päähänpistosta väärinkäyttämään voxraa ja en kykene lopettamaan, niin että menisin nukkumaan. Valvonut nyt tosiaan jo 30h putkeen ja ottanut ihan liikaa voxraa.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän ihmisen, joka piikittäessään Voxraa on tipahtanut samoin tein maahan kuolleena. Sydänkohtaus kuulemma, mutta arvelen, että olisi ollut sydämen rytmihäiriöstä kyse. Niitähän Voxra aiheuttaa myös suun (tai nenän) kautta yliannosteltuna.

Jotkut iv-nistit käyttävät tätä (vihoviimeisenä) amfetamiinin korvikkeen korvikkeena. Olen nähnyt injisoidun Voxran aiheuttaman syvän kuolion narkomaanin kädessä.

Jos sun on pakko vetää nopeeta, osta piriä. Se on turvallisempaa kuin yliannosteltu Voxra, sekä psyyken että fysiikan kannalta.

Vierailija
42/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että hakemalla haetaan itselleen ongelmia. Masennus ei riitä, vaan halutaan myös lääkeriippuvaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin Voxraa jonkin aikaa kokeeksi (ihan reseptin mukaan), ei ilmeisesti sopinut mulle ollenkaan, levottomuutta ja pakkoajatuksia melkein koko ajan. Joillekin saattaa (oikein käytettynä) olla varmaan hyvä lääke mutta mulle ei kyllä sopinut pätkääkään ja jätin pois.

Vierailija
44/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pör kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hetken mielijohteesta aloin väärinkäyttämään". Kuka vitun idiootti toimii noin? 

Minä joka oon tehny itelleni kaikkea hullua itsetuhoista ennenkin hetken mielijohteesta. Mulla on impulssikontrollihäiriö.

En olis arvannu....

Vierailija
45/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan oo lapsia. Tosta toisesta kommentoijasta en tiedä.

Vierailija
46/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys, mulla oli vuosia sitten tapana käydä välillä nukkumassa psyk.sairaalassa pari yötä, kun tilanne meni pahaksi. Asia oli siis jo etukäteen sovittu heidän kanssaan. Nyt olen puhdas ja tyyni, niin en tarvitse heitä enää.

Mutta suosittelen sinulle. Neuroleptiä naamaan ja pää tyynyyn.

-41-

Vierailija
47/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pör kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pör kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hetken mielijohteesta aloin väärinkäyttämään". Kuka vitun idiootti toimii noin? 

Minä joka oon tehny itelleni kaikkea hullua itsetuhoista ennenkin hetken mielijohteesta. Mulla on impulssikontrollihäiriö.

Impulssikontrollihäiriö on vain moderni ja leimaamaton tapa ilmaista, että sinulla ei ole järkeä päässä. Ihan turha yrittää tuollaisen kuvailevan diagnoosin taakse paeta. Et se ole sairaus, se on vain typeryyttä. Pystyt kontroloimaan impulssejasi, jos hinta kontrolloimattomuudesta on liian kova.

Ai pystyn vai? No sinähän sen tiiät :D. Oon ollu kuoleman porteilla monta kertaa tän häiriön myötä.

Pystyt. Oletko loikannut junan eteen? Oletko hypännyt sillalta pää edellä jään pintaan? Oletko hypännyt Ruotsin lautalta uimaan? Oletko huvin päin törkännyt sakset pistorasiaan? Oletko kokeillut miltä tuntuu luoti otsassa? Kyllä sinäkin osaat itseäsi kontrolloida, kun tiedät varmasti kuolevasi. Muutenhan et olisi enää elossa. 

Sinun kontrollihäiriösi on vain ihan tavallista typeryyttä. Turha yrittää glorifioida sitä millään höpöhöpö diagnoosilla. Ei sinua muu vaivaa kuin tyhmyys yhdistettynä lapsellisuuteen. 

Vierailija
48/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on amfetamiinin sukulainen. Esim. jos syöt Voxraa ja joudut huumetestiin niin se antaa positiivisen vastauksen amfetamiinin käytöstä.

Vierailija
49/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voxra on amfetamiinin sukulainen. Esim. jos syöt Voxraa ja joudut huumetestiin niin se antaa positiivisen vastauksen amfetamiinin käytöstä.

Joo mäkin törmäsin tähän tietoon, että voi antaa positiivisen tuloksen.

Vierailija
50/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Voxra ei aiheuta amfetamiista (väärää) positiivista seulatulosta.

Vierailija
51/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra on ATS amfetamiinin tyyppinen stimulantti, ei sen johdannainen. Ihme pilleristejä koko palsta täynnä.

Vierailija
52/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, että joudun tämänkin päähänpiston vuoksi jossain vaiheessa taas psyk.osastolle :P

Vierailija
53/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Voxra ei aiheuta amfetamiista (väärää) positiivista seulatulosta.

Aiheuttaa.

Vierailija
54/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapelkaa :P :D!

Vierailija
55/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois taas valvoa koko yön...

Niin ja joku ehdotti, että vetäisin ennemmin piriä, niin en todellakaan oo hankkimassa.

Vierailija
56/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee :(

Vierailija
57/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että tää poistettiin, mutta taitaakin palsta bugittaa.

Vierailija
58/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun limakalvot kyllä kärsii tästä touhusta jo nyt. Ihan haavoilla koko suu D:

Vierailija
59/94 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi

Vierailija
60/94 |