Olen valvonut 30 tuntia putkeen. Olen pulassa...
Aloitin eilen hetken päähänpistosta väärinkäyttämään voxraa ja en kykene lopettamaan, niin että menisin nukkumaan. Valvonut nyt tosiaan jo 30h putkeen ja ottanut ihan liikaa voxraa.
Kommentit (94)
En ymmärrä, että hakemalla haetaan itselleen ongelmia. Masennus ei riitä, vaan halutaan myös lääkeriippuvaiseksi.
Itse käytin Voxraa jonkin aikaa kokeeksi (ihan reseptin mukaan), ei ilmeisesti sopinut mulle ollenkaan, levottomuutta ja pakkoajatuksia melkein koko ajan. Joillekin saattaa (oikein käytettynä) olla varmaan hyvä lääke mutta mulle ei kyllä sopinut pätkääkään ja jätin pois.
pör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hetken mielijohteesta aloin väärinkäyttämään". Kuka vitun idiootti toimii noin?
Minä joka oon tehny itelleni kaikkea hullua itsetuhoista ennenkin hetken mielijohteesta. Mulla on impulssikontrollihäiriö.
En olis arvannu....
Mulla ei ainakaan oo lapsia. Tosta toisesta kommentoijasta en tiedä.
Lisäys, mulla oli vuosia sitten tapana käydä välillä nukkumassa psyk.sairaalassa pari yötä, kun tilanne meni pahaksi. Asia oli siis jo etukäteen sovittu heidän kanssaan. Nyt olen puhdas ja tyyni, niin en tarvitse heitä enää.
Mutta suosittelen sinulle. Neuroleptiä naamaan ja pää tyynyyn.
-41-
pör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hetken mielijohteesta aloin väärinkäyttämään". Kuka vitun idiootti toimii noin?
Minä joka oon tehny itelleni kaikkea hullua itsetuhoista ennenkin hetken mielijohteesta. Mulla on impulssikontrollihäiriö.
Impulssikontrollihäiriö on vain moderni ja leimaamaton tapa ilmaista, että sinulla ei ole järkeä päässä. Ihan turha yrittää tuollaisen kuvailevan diagnoosin taakse paeta. Et se ole sairaus, se on vain typeryyttä. Pystyt kontroloimaan impulssejasi, jos hinta kontrolloimattomuudesta on liian kova.
Ai pystyn vai? No sinähän sen tiiät :D. Oon ollu kuoleman porteilla monta kertaa tän häiriön myötä.
Pystyt. Oletko loikannut junan eteen? Oletko hypännyt sillalta pää edellä jään pintaan? Oletko hypännyt Ruotsin lautalta uimaan? Oletko huvin päin törkännyt sakset pistorasiaan? Oletko kokeillut miltä tuntuu luoti otsassa? Kyllä sinäkin osaat itseäsi kontrolloida, kun tiedät varmasti kuolevasi. Muutenhan et olisi enää elossa.
Sinun kontrollihäiriösi on vain ihan tavallista typeryyttä. Turha yrittää glorifioida sitä millään höpöhöpö diagnoosilla. Ei sinua muu vaivaa kuin tyhmyys yhdistettynä lapsellisuuteen.
Voxra on amfetamiinin sukulainen. Esim. jos syöt Voxraa ja joudut huumetestiin niin se antaa positiivisen vastauksen amfetamiinin käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Voxra on amfetamiinin sukulainen. Esim. jos syöt Voxraa ja joudut huumetestiin niin se antaa positiivisen vastauksen amfetamiinin käytöstä.
Joo mäkin törmäsin tähän tietoon, että voi antaa positiivisen tuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Voxra ei aiheuta amfetamiista (väärää) positiivista seulatulosta.
Voxra on ATS amfetamiinin tyyppinen stimulantti, ei sen johdannainen. Ihme pilleristejä koko palsta täynnä.
Voi hyvin olla, että joudun tämänkin päähänpiston vuoksi jossain vaiheessa taas psyk.osastolle :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Voxra ei aiheuta amfetamiista (väärää) positiivista seulatulosta.
Aiheuttaa.
Vois taas valvoa koko yön...
Niin ja joku ehdotti, että vetäisin ennemmin piriä, niin en todellakaan oo hankkimassa.
Luulin jo, että tää poistettiin, mutta taitaakin palsta bugittaa.
Suun limakalvot kyllä kärsii tästä touhusta jo nyt. Ihan haavoilla koko suu D:
Ap, tiedän ihmisen, joka piikittäessään Voxraa on tipahtanut samoin tein maahan kuolleena. Sydänkohtaus kuulemma, mutta arvelen, että olisi ollut sydämen rytmihäiriöstä kyse. Niitähän Voxra aiheuttaa myös suun (tai nenän) kautta yliannosteltuna.
Jotkut iv-nistit käyttävät tätä (vihoviimeisenä) amfetamiinin korvikkeen korvikkeena. Olen nähnyt injisoidun Voxran aiheuttaman syvän kuolion narkomaanin kädessä.
Jos sun on pakko vetää nopeeta, osta piriä. Se on turvallisempaa kuin yliannosteltu Voxra, sekä psyyken että fysiikan kannalta.