Olen valvonut 30 tuntia putkeen. Olen pulassa...
Aloitin eilen hetken päähänpistosta väärinkäyttämään voxraa ja en kykene lopettamaan, niin että menisin nukkumaan. Valvonut nyt tosiaan jo 30h putkeen ja ottanut ihan liikaa voxraa.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerjäät huomiota?
No ei oo ketään jonka kanssa jutella :/
Haluisin soittaa psyk.osastolle, mutta mua pelottaa kertoa tästä :(
Kai tääkin jonkin sortin itsetuhoisuutta on, koska ei tästä juuri mitään kiksejä kyllä irtoa :(
Odottelen psykiatrin soittoa kun jätin soittopyynnön. Napsahtaa varmaan M1 ja lanssikyyti osastolle. Pelottaa :(
Vierottautuminen tulee olemaan helvettiä...
Ensin tuli siis valvottua 33h, sitten nukuin 8h, sitten valvoin 24h ja nukuin 3,5h. Mun sydän varmaan prakaa kohta jos en saa apua.
Eikö kukaan vois jutella mun kaa kun odottelen psykin soittoa? :(
Vaikka ootkin 90% varmuudella Porvoosta päivää, niin olen pari tollasta kusipäätä tavannut, joten leikitäänpä nyt sitten mukana ja kuvitellaan, että olet sitä mitä väität. Sä et mitään M1:stä ja lanssikyytiä saa saati tartte. Olet aivan kunnossa tallustelemaan ihan itse osastolle, jos joku katsoo osastojakson sua auttavan, mitä se ei kyllä tee. Idiotismia ja kehnoa kasvatusta kun ei kerkeä viikossa oikomaan. Ja miksi se sua pelottaa, eikö se ole just sitä mitä sä haet tolla toiminnallas?
Voi kiesus, että mua riepoo tollaset paskahousut jotka huvikseen ja tylsyyttä tappaakseen leikkii vakavilla asioilla. Ihan sama ootko trolli vai oikeasti noin tyhmä niin leimaat kaikkia niitä, joilla on oikeasti ongelmia päänsä kanssa, just sun kaltaisten takia on niin vitun vaikeeta saada apua sillon, kun ei ihan vielä ole kuolemassa. Sun kaltaisten takia on myös vaikeeta saada lääkkeitä, jotka ovat oikeasti tehokkaita. Ja jos oikeasti olet noin pölö kuin kerrot olevasi, niin älä nyt vittu mene rasittamaan järjestelmää leikeilläsi. Joku oikeasti apua tarvitseva ja HALUAVA (mitä sä et ole) jää sun hahhahhauskan leikkisi takia huonommalle hoidolle.
Psyki soitti ja mulle olis paikka osastolla, mutta en saa itteeni lähtemään sinne :(
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ootkin 90% varmuudella Porvoosta päivää, niin olen pari tollasta kusipäätä tavannut, joten leikitäänpä nyt sitten mukana ja kuvitellaan, että olet sitä mitä väität. Sä et mitään M1:stä ja lanssikyytiä saa saati tartte. Olet aivan kunnossa tallustelemaan ihan itse osastolle, jos joku katsoo osastojakson sua auttavan, mitä se ei kyllä tee. Idiotismia ja kehnoa kasvatusta kun ei kerkeä viikossa oikomaan. Ja miksi se sua pelottaa, eikö se ole just sitä mitä sä haet tolla toiminnallas?
Voi kiesus, että mua riepoo tollaset paskahousut jotka huvikseen ja tylsyyttä tappaakseen leikkii vakavilla asioilla. Ihan sama ootko trolli vai oikeasti noin tyhmä niin leimaat kaikkia niitä, joilla on oikeasti ongelmia päänsä kanssa, just sun kaltaisten takia on niin vitun vaikeeta saada apua sillon, kun ei ihan vielä ole kuolemassa. Sun kaltaisten takia on myös vaikeeta saada lääkkeitä, jotka ovat oikeasti tehokkaita. Ja jos oikeasti olet noin pölö kuin kerrot olevasi, niin älä nyt vittu mene rasittamaan järjestelmää leikeilläsi. Joku oikeasti apua tarvitseva ja HALUAVA (mitä sä et ole) jää sun hahhahhauskan leikkisi takia huonommalle hoidolle.
Ja tommonen haukkuminenko mua sit auttaa? Pakkoko olla noin ilkee :'(
pör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tommonen haukkuminenko mua sit auttaa? Pakkoko olla noin ilkee :'(
Mun tehtävä ei ole auttaa sua. Ei ole mikään pakko olla ilkeä, mutta se tuntuu sopivalta tilanteessa, jossa sä kuset muitten muroihin eikä ole mikään pakko olla myöskään mukava.
Noniin.
Huomiotahan sä tuolla tempauksella haet. Niinkuin hakisit sillä mahdollisella laihtumisellakin. Mutta kuten tuossa edellä (tarpeettoman ehkä kipakasti) todettiin, niin maamme psykiatrinen sairaanhoito on sikälikin ylikuormitettu ja paskassa tilassa, et ihan hirveesti ei olis aikaa hakea lanssilla niitä tyyppejä, jotka osastolle pystyis ominkin neuvoin. Se voi olla ihan hyvä idea, että sinne osastolle meet, MUTTA ootko miettinyt, mitä seuraavaksi? Kannattaisko tähdätä sellaseen toipumiseen, missä sun ei vastaisuudessa AINA tarvis vedota noin laajalla mittapuulla psyk. poliin, kun pelottaa? Onko sulla kenties läheisriippuvuutta? Aika klassiselta tapaukselta vaikutat siis siinä mielessä, että haet huomiota sekä täältä (kuten itse sanoit, koska ei oo ketään jonka kanssa jutella), että osastolta. Eli taidat olla yksinäinen. Se on toki tosi surullista ja kurjaa, eikä kukaan tietenkään sellaista toivo kenellekään.
Koitan tässä vaan siis sanoa, että noi kommentit, jotka on ihan aiheellisen närkästyneitä, kertovat siitä, miten typerää tollainen käytös on - sanoo sitä sitten impulssikontrollin häiriöksi tai huomiohakuisuudeksi, mut sanoisin jälkimmäiseksi, koska se edesauttaa enemmän sun toipumista, kuin toi diagnoosin taakse meneminen. JOS sä oikeasti haluat toipua, niin suosittelisin miettimään sun tarkoitusperiä tarkemmin. HALUATKO sä parantua?
pör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ja nuku. Kyllä minä olen valvonut yli 30 tuntia ilman mitään mömmöjäkin, ei siihen valvomiseen kuole, mutta nuku nyt välillä. Tai mene ensiapuun jos on muitakin ongelmia.
Pitäisi lopettaa joo ,mutta silti tulee otettua vähän väliä uusi murunen kielelle. Oon koukussa D:
Typerää leikkiä, vaan omapa on kehosi.Kohta meet psykoosiin ellet nuku.Sitten suljetulle
pör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) puolta vuotta putkeen ei voi valvoa (ei ap:lle), googlatkaa mikrouni.
B) oma ennätys on 60h, ainoana apuna kokis (coca-cola, siis). En aio yrittää uudelleen, tokana yönä oli outo olo. Oli toisen valvomisyön jälkeisenä aamuna terkkariaika (ihan koulun tarkastus, oli meidän oppilaille kerran opiskelujen aikana, toka vuonna), ja verenpaine pilvissä. Kerroin terkkarille valvomisesta ja kokiksesta, kehotti menemään nukkumaan, ennen kuin tulee aivoverenvuoto.
C) typerää ottaa masennuslääkettä saati piristettä liikaa, psykoosivaara on iso.Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kuten se että todellakin valvoo sen puoli vuotta. Täytyy vain lopettaa suht vahva pitkään käytössä ollut neurolepti kerrasta poikki - ja nauttia viekkarit kuumana;)
Lopetin heinäkuussa 2015, helmikuussa 2016 tilanne rauhoittui jo hieman ja keväällä jo kunnonkin yöunia. Mut taas mennään -eikä haittaa ollenkaan. Rahat kyllä katoilee mutta mielikuvitus laukkaa. Ja ai että kotona on siistiä, oikein silmiin sattuu.
Ihminen kuolee muutamassa päivässä ilman unta, fakta. Olet nukkunut vähintään niitä mikrounia. Ja mania kaduttaa sit myöhemmin jos et hakeudu hoitoon.
Siis av-fakta.
pör kirjoitti:
Voi hyvin olla, että joudun tämänkin päähänpiston vuoksi jossain vaiheessa taas psyk.osastolle :P
Psyykkiset ongelmat ja hallut johtuvat unenpuutteesta, ei sinällänsä aineesta silloin kyse on stimuista. Eli unenpuutteen takia voi nuppi seota, mutta ei sinällänsä voxran takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voxra on amfetamiinin sukulainen. Esim. jos syöt Voxraa ja joudut huumetestiin niin se antaa positiivisen vastauksen amfetamiinin käytöstä.
Höpsis. Voxra ei aiheuta amfetamiista (väärää) positiivista seulatulosta.
Aiheuttaa.
Huslabin käyttämä testimenetelmä ei anna amfetamiinipositiivista tulosta Voxrasta, ei edes vaikka bupropionia olisi huomattavasti tavallista käyttöannosta enemmän veressä. Fakta. Ja valitettavasti myös omakohtainem kokemus. Ja jos nyt väärä positiivinen tulisi, sitä varten on varmennusanalyysi, eli ei haittaa.
Ap, soita joku kaveri saattamaan sut osastolle.
Mietin, että lähetänkö terapeutille viestin tästä touhusta vai en. Toisaalta ja toisaalta...