Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka näyttää vanhemmalta??? T. 16v

Vierailija
24.09.2016 |

Vituttaa. Olen täyttänyt 16v jo viime keväänä.
Olen poika pienikokoinen (168cm/53 kg)
Isänikin on lyhyt (172cm) ja äiti 164cm.
No kuitenkaan tämä pituus nyt ei niin haittaa, mutta minua luullaan nuoremmaksi.
Minua on aina luultu. Jo ekalla luokalla minua luulti eskarilaiseksi. 12 vuotiaana taas joku ei meinannut uskoa, että oon 12v.
Sitte syksyllä 2015 tetissä (15vuotiaana) joku nainen luuli, että oon 12-13v.
Nyt mulla on ruvennut viikset vähän kasvamaan ja naama muuttunut kulmikkaammaksi. Silti minua luullaan ehkä 13-14 vuotiaaksi yhä.

Murrosikäni alkoi melko myöhään n. 14 vuotiaana.

Kun katson itseäni peilistä niin mielestäni näytän nuorelta. Moni tuttu ikäisenikin kiusannut, että minä mitään 16 oo vaan 12v.
Poskeni ovat pyöreät ja pää näyttää isolta muuhun kroppaan verrattuna.

Minua katselee lähinnä 11-14 vuotiaat kun luulevat minua ikäisekseen.

Mitä ihmettä teen?? Eihän mulla mene kauaa ku oon 18v .

Tiedän, että moni nainen tai tyttö voi näyttää nuorelta, mutta ei miehillä ole samajuttu. Sillä hormoonit muuttavat naamaa miehellä enemmän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pukua.

Vierailija
2/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota vaikka 60 kiloon. Se saa sut huomattavasti vanhemman oloiseksi. Olet silloin toisella tapaa isompi. Oothan sä jo aikuisen pituinen, mutta toisaaltaan voi se 13 vuotiaskin olla jo 178cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu farkkuihin ja aikuisempiin vaatteisiin, huolehdi ulkonäöstäsi sekä 5 kg painoa lisää ei olisi pahitteeksi.

Vierailija
5/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei miehet näytä nuoremmilta, kuin ovat?

Näin kuvan miehestäni ja kysyin, että onko hän tuossa 13 v tai 15v korkeintaan.

Niin selvisi kuvan takaa, että oli jo 18 vuotias.

Vierailija
6/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 7kg painoa lisää painoa ei olisi pahitteeksi ja se saisi näyttämään sinut vanhemmalta ap!

Vierailija
7/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hiustyyli mahd. lyhyenä, auttaa pää-kroppa -suhteeseen, vahalla päänmyötäiseksi. Valitse kenkiä, joissa piilokorkoa. Rennot kauluspaidat ja farkut -yhdistelmät on akuisemman miehen pukeutumista kuin colleget ja hupparit. Treenaa lisää lihasta hartioihin ja jalkoihin.

Vierailija
8/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun kannata olla ollenkaan huolissasi tuollaisesta, sillä vanhenemaan kerkiää kyllä myöhemminkin. Kertomasi perusteella sinä kuulostat oikein kivan näköiseltä pojalta. Kiinnostaisiko sinua tutustua?

t. gay setä

Vierailija
9/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ruskeat vai siniset silmät?

Vierailija
10/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mtj kirjoitti:

Onko sinulla ruskeat vai siniset silmät?

Ruskeat?

Vierailija
11/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata painoa, mutta lihaksena. Olet jo sen ikäinen että pääset vanhempien suostumuksella salille. Muista kuitenkin että liika on liikaa eli treenaa sopivasti. Myös pukeutumisella voi vanhentaa, eli hupparin sijan esim neule päälle. Jos kopiot sellaista skeittityyliä niin sen niitä voi käyttää katu-uskottavasti ettei kaverit kiusaa.

Vierailija
12/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa salilla käynti niin aloita ihmeessä!! Tulee lisää kokoa ja lihaksia niin alat näyttää vanhemmalta. Mut sulla saattaa vaan murrosikä startata myöhään, monet mun kavereista oli ihan lapsia tolloin mut nyt ihan aikuisen näköisiä jo.

N19

Vierailija
13/14 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ajan saatossa muutut. Itse olen 20v, hiusraja pakenee, eli olen kaljuuntumassa. Pituutta löytyy 188cm ja painoa 85 kiloa. Mulla on myös parta, koska se kasvaa niin hyvin. Mua luullaan monesti 24-26 vuotiaaks.

Joten: kiitä onneas että murrosikä alkaa myöhemmällä iällä, sitten näytät paljon paremmalta naisten silmissä kun olet mun ikänen. Itsellä tuo murrosikä alkoi jo 11-vuotiaana ja taisin olla ensimmäinen kaveriporukasta jolla kasvoi viikset, mutta se kostautuu myöhemmin, koska nyt vanhennun fyysisesti paljon nopeammin. Vaihda vaatteet sellaisiin joissa ei ole logoja yms, vaan yksivärisiä ja ruutupaitoja. Käytä farkkuja tai chinoja ja vältä tennareiden käyttöä, loaferit on paremmat.

Vierailija
14/14 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä meinaa ite oon 13 vuotias ja pituutta 182 cm ja muo luullaa 16 vuotiaaks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan