Olen valvonut 30 tuntia putkeen. Olen pulassa...
Aloitin eilen hetken päähänpistosta väärinkäyttämään voxraa ja en kykene lopettamaan, niin että menisin nukkumaan. Valvonut nyt tosiaan jo 30h putkeen ja ottanut ihan liikaa voxraa.
Kommentit (94)
A) puolta vuotta putkeen ei voi valvoa (ei ap:lle), googlatkaa mikrouni.
B) oma ennätys on 60h, ainoana apuna kokis (coca-cola, siis). En aio yrittää uudelleen, tokana yönä oli outo olo. Oli toisen valvomisyön jälkeisenä aamuna terkkariaika (ihan koulun tarkastus, oli meidän oppilaille kerran opiskelujen aikana, toka vuonna), ja verenpaine pilvissä. Kerroin terkkarille valvomisesta ja kokiksesta, kehotti menemään nukkumaan, ennen kuin tulee aivoverenvuoto.
C) typerää ottaa masennuslääkettä saati piristettä liikaa, psykoosivaara on iso.
Psykoosivaara muakin huolestuttaa, kun siitä on kokemusta. Ja epileptiset kohtaukset on toinen vaara tän lääkkeen kanssa. Yritän nyt tosissaan lopettaa tän pelleilyn.
pör kirjoitti:
Psykoosivaara muakin huolestuttaa, kun siitä on kokemusta. Ja epileptiset kohtaukset on toinen vaara tän lääkkeen kanssa. Yritän nyt tosissaan lopettaa tän pelleilyn.
Luepa tuo viestisi uudelleen. Niin, nyt ihan oikeasti, pillerit pois ja koita rauhottua!!
Nukuin 8 tuntia ja oon tänään ottanu 300mg voxraa...
Saa nähä tuleeko taas valvottua koko yö tän kanssa... Nyt mä sit oonki yhtäkkiä narkki :O
En mä kyl kerrasta olis voinu muutenkaan lopettaa. Oli hirveet viekkarit aamulla...
Vierailija kirjoitti:
Voxrassa se piristävä vaikutus on kyllö tosi mieto. Varsinki ku et ole edes sitä nokittanut. Ja ihan vinkiksi että ei kannatakkaan nokittaa. Voxra taitaa olla niitä lääkkeitä joihin on lisätty jotain ainetta joka joutuessaan nenän limakalvoille kirvelee kovasti. Sitten ei ainakaan nukuta. Nyt otat ne sun pillerit ja käyt vetämässä jokikisen vessanpöntöstä alas. Kyllä sua jossain vaiheessa alkaa nukuttaa. Ja lopeta tommonen pelleily. Ja sitten kerrot sun lääkärille, että nyt olisi hyvä kokeilla jotain lääkkeetöntä hoitomuotoa, koska sulla on taipumusta väärin käyttöön tai pyydät että saat aloittaa vaikka seuloissa käynnin, jos se helpottaa käyttämään lääkkeitä vain tarkoituksenmukaisesti. Mihin sulla nuuten on voxra määrätty?
T. Entisen päihteiden käyttäjän vaimo
LÄÄKKEITÄ EI HEITETÄ VESSANPÖNTTÖÖN!!!
"Hetken mielijohteesta aloin väärinkäyttämään". Kuka vitun idiootti toimii noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voxrassa se piristävä vaikutus on kyllö tosi mieto. Varsinki ku et ole edes sitä nokittanut. Ja ihan vinkiksi että ei kannatakkaan nokittaa. Voxra taitaa olla niitä lääkkeitä joihin on lisätty jotain ainetta joka joutuessaan nenän limakalvoille kirvelee kovasti. Sitten ei ainakaan nukuta. Nyt otat ne sun pillerit ja käyt vetämässä jokikisen vessanpöntöstä alas. Kyllä sua jossain vaiheessa alkaa nukuttaa. Ja lopeta tommonen pelleily. Ja sitten kerrot sun lääkärille, että nyt olisi hyvä kokeilla jotain lääkkeetöntä hoitomuotoa, koska sulla on taipumusta väärin käyttöön tai pyydät että saat aloittaa vaikka seuloissa käynnin, jos se helpottaa käyttämään lääkkeitä vain tarkoituksenmukaisesti. Mihin sulla nuuten on voxra määrätty?
T. Entisen päihteiden käyttäjän vaimo
LÄÄKKEITÄ EI HEITETÄ VESSANPÖNTTÖÖN!!!
Siks mä sanoinkin, että älytön ohje ja sain liudan alapeukkuja :D
Vierailija kirjoitti:
Ja lopeta tommonen pelleily. Ja sitten kerrot sun lääkärille, että nyt olisi hyvä kokeilla jotain lääkkeetöntä hoitomuotoa, koska sulla on taipumusta väärin käyttöön tai pyydät että saat aloittaa vaikka seuloissa käynnin, jos se helpottaa käyttämään lääkkeitä vain tarkoituksenmukaisesti.
Luuletko, että tuollainen pölönaama osaa järkevästi toimia?
Vierailija kirjoitti:
"Hetken mielijohteesta aloin väärinkäyttämään". Kuka vitun idiootti toimii noin?
Minä joka oon tehny itelleni kaikkea hullua itsetuhoista ennenkin hetken mielijohteesta. Mulla on impulssikontrollihäiriö.
Vierailija kirjoitti:
B) oma ennätys on 60h, ainoana apuna kokis (coca-cola, siis). En aio yrittää uudelleen, tokana yönä oli outo olo. Oli toisen valvomisyön jälkeisenä aamuna terkkariaika (ihan koulun tarkastus, oli meidän oppilaille kerran opiskelujen aikana, toka vuonna), ja verenpaine pilvissä. Kerroin terkkarille valvomisesta ja kokiksesta, kehotti menemään nukkumaan, ennen kuin tulee aivoverenvuoto.
C) typerää ottaa masennuslääkettä saati piristettä liikaa, psykoosivaara on iso.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kuten se että todellakin valvoo sen puoli vuotta. Täytyy vain lopettaa suht vahva pitkään käytössä ollut neurolepti kerrasta poikki - ja nauttia viekkarit kuumana;)
Lopetin heinäkuussa 2015, helmikuussa 2016 tilanne rauhoittui jo hieman ja keväällä jo kunnonkin yöunia. Mut taas mennään -eikä haittaa ollenkaan. Rahat kyllä katoilee mutta mielikuvitus laukkaa. Ja ai että kotona on siistiä, oikein silmiin sattuu.
Ja oikeestaan mä alotin tän vaan, koska haluun laihtua mahdollisimman nopeesti. Aattelin, että jos tää kerta stimuloi niin -> laihtuminen
pör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä joka oon tehny itelleni kaikkea hullua itsetuhoista ennenkin hetken mielijohteesta. Mulla on impulssikontrollihäiriö.
Impulssikontrollihäiriö on vain moderni ja leimaamaton tapa ilmaista, että sinulla ei ole järkeä päässä. Ihan turha yrittää tuollaisen kuvailevan diagnoosin taakse paeta. Et se ole sairaus, se on vain typeryyttä. Pystyt kontroloimaan impulssejasi, jos hinta kontrolloimattomuudesta on liian kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C) typerää ottaa masennuslääkettä saati piristettä liikaa, psykoosivaara on iso.Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kuten se että todellakin valvoo sen puoli vuotta. Täytyy vain lopettaa suht vahva pitkään käytössä ollut neurolepti kerrasta poikki - ja nauttia viekkarit kuumana;)
Lopetin heinäkuussa 2015, helmikuussa 2016 tilanne rauhoittui jo hieman ja keväällä jo kunnonkin yöunia. Mut taas mennään -eikä haittaa ollenkaan. Rahat kyllä katoilee mutta mielikuvitus laukkaa. Ja ai että kotona on siistiä, oikein silmiin sattuu.
Ihminen kuolee muutamassa päivässä ilman unta, fakta. Olet nukkunut vähintään niitä mikrounia. Ja mania kaduttaa sit myöhemmin jos et hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C) typerää ottaa masennuslääkettä saati piristettä liikaa, psykoosivaara on iso.Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kuten se että todellakin valvoo sen puoli vuotta. Täytyy vain lopettaa suht vahva pitkään käytössä ollut neurolepti kerrasta poikki - ja nauttia viekkarit kuumana;)
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Joutaisivat huostaan.
Vierailija kirjoitti:
pör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Impulssikontrollihäiriö on vain moderni ja leimaamaton tapa ilmaista, että sinulla ei ole järkeä päässä. Ihan turha yrittää tuollaisen kuvailevan diagnoosin taakse paeta. Et se ole sairaus, se on vain typeryyttä. Pystyt kontroloimaan impulssejasi, jos hinta kontrolloimattomuudesta on liian kova.
Ai pystyn vai? No sinähän sen tiiät :D. Oon ollu kuoleman porteilla monta kertaa tän häiriön myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon maailmanenätyksestä. Edellinen onkin 11 vuorokautta, pistit oikein kunnolla paremmaksi kun valvoit puoli vuotta.
PS. Ei, et ole valvonut puolta vuotta, se ei ole edes fyysisesti mahdollista, olisit ollut kuollut jo pitkään. Se että olet puoli vuotta elänyt huonoilla unilla ja nukkunut epäsäännöllisesti ja/tai liian vähän, ei tarkoita että olet "valvonut puoli vuotta".
Naisilla on ihmeellinen tarve hakea huomiota jos leikkivät pillereillä tai huumeilla. Mies laittaa hiljaa männän pohjaan ja odottelee milloin kuolemanlautturi tulee, jos tulee.