Kirjoita tänne sellainen FB-päivitys, mikä saa sut ärsyyntymään
Aloitan: Vastarakastuneiden päivitykset, joissa on siirapin lisäksi aivan liikaa informaatiota
"Taas ihana päivä tänään rakkaan kanssa <3 <3 Kohta saunaan ja sitten vähän... ;)"
Kommentit (339)
Kateus on paha sairaus.. ;))))
tai vastaava mysteeripäivitys
ps. onko mitään yhtä ärsyttävää kuin ihminen joka luulee muiden olevan hänelle kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraharrastajien jatkuvat päivitykset ties mistä näyttelyistä ottaa päähän, ja pahin on kun niistä ei ymmärrä kuin muutaman sanan.
"Tänään tuli kennel Tuulenlaulu Pähkinäpuupöydälle serti 4kukka ja worst in show! Kröhninkoiria oli showssa 8 ja Prönä sai pieru A+ merkinnän! :)"
Niinku täh?
tälle nauroin. t.koiraharrastaja XD
Niin minäkin! t. kissanomistaja :D
Mitä hölyn pölyä tää nyt on?????
Jatkuvasti vaihtuvat profiilikuvat, ei-niin nuorilla ihmisillä, melkeen säälittää kun tarvii tykkäyksiä kerjätä jatkuvasti ja yleensä aina sama ilme samasta kuvakulmasta otettuna.
Jounin kauppa iphone yms. kilpailujen jakamiset...
Muka-itsariyritys-viestit. Umpihumalassa oleva mies kirjoittaa: "En jalsa vaa vittu enää tätä tuli mitta töyeeen mut te ystävät ootte painonne arvosta kultaa muistakaa mua sit ja juokaa mun muistolle Jallu snapsin mut vaan yhen tähen ... kaikkwa hyvää ! "
Sit kun kaverit hätääntyy ja soittelee toisilleen ja lähdetään porukalla käymään, soitetaan ovikelloa ei vastausta, joku muistaa että sen siskolla joka asuu vastapäätä, on avain, no sit siskon oven taakse joka aamutakkisillaan kiirehtii avaamaan oven ja sit tää sankari retkottaa sohvalla housut puolessa perseessä ja täysissä sielun ja ruumiin voimissa mut sammuneena, ravistellaan hereille ja kysytään onko ottanut lääkkeitä tai muuta, no ei mitään, käy ilmi. No miksi sit semmonen viesti? "öäööö emmä muista sössösööö"
Vierailija kirjoitti:
-Akkaporukoitten vuolaat kiittelyt ja muruttelut, oksennus! Tää on kaikista pahinta!
-Liian intiimit paljastukset julkisesti, esim. kuinka monta kertaa päivässä nussii.. ketä kiinnostaa....?
-Joka kerta kun menee salille, päivitys, joo vittu uskotaan että oot vitun fitness
-Huomiohuoraukset, epämääräinen dramaattinen päivitys, mutta sen jälkeen ei mitään
- Mukahauskat ylipitkät tarinat, joissa kirjoittaja korostaa kuinka hauska ja hyvä tyyppi onkaan
-Kiertokirjeet, nolouden huipentuma!
-Kauniiksi kehuminen vaikka profiilikuvassa olisi suonorsu, välillä sitä miettii että onkohan tuo vittuilua kuitenkin
Tämä! Aika tuoreena fb-kävijänä tämä tyyli ällistyttää. Voihan toki esim.kuvaa kehua, jos on onnistunut otos, mutta kehua nyt kaikkia kauniiksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Akkaporukoitten vuolaat kiittelyt ja muruttelut, oksennus! Tää on kaikista pahinta!
-Liian intiimit paljastukset julkisesti, esim. kuinka monta kertaa päivässä nussii.. ketä kiinnostaa....?
-Joka kerta kun menee salille, päivitys, joo vittu uskotaan että oot vitun fitness
-Huomiohuoraukset, epämääräinen dramaattinen päivitys, mutta sen jälkeen ei mitään
- Mukahauskat ylipitkät tarinat, joissa kirjoittaja korostaa kuinka hauska ja hyvä tyyppi onkaan
-Kiertokirjeet, nolouden huipentuma!
-Kauniiksi kehuminen vaikka profiilikuvassa olisi suonorsu, välillä sitä miettii että onkohan tuo vittuilua kuitenkin
Tämä! Aika tuoreena fb-kävijänä tämä tyyli ällistyttää. Voihan toki esim.kuvaa kehua, jos on onnistunut otos, mutta kehua nyt kaikkia kauniiksi...
Ohis, ainakin hyvien ystävien kohdalla mä näen heidät kauniina koska tykkään heistä niin paljon ja sillon yleensä toinen myös näyttää ihastuttavalta, oli ylipainoinen tai täytti yleiset kauneusmääreet tai ei.
Viikkoselfiet samasta kuvakulmasta ja samalla ilmeellä. Blurrattuna, tietenkin.
Päivitys: "Voi v ku ottaa taas kunnolla päähän ihmisten käytös!!! Luulis jo eräidenkin tajuavan miten asiat oikeesti on eikä uskoa kaikkea mitä jotkut niille valehtelee!"
Kaverin/kavereiden kommentti: "Mitä on tapahtunu? Kerro :O"
Päivittäjän vastaus: "Kerron sulle/teille yksärillä."
Minä: ...turhaan sit tein näitä popcorneja...
Päivitys: "Oli kivaa eilen med *henkilö X tägättynä* ;) ;) ;)"
Kyseisen kaverin kommentti: "Heh, joo... :'D Oli ihan hauska se leffa joka katottiin."
Päivittäjän vastaus: ";)"
Minä: That awkward moment kun kyseessä on ihan vain platoniset kaverit, mutta päivittäjällä on pakkomielle esittää kaikki asiat mahdollisimman epäilyttävässä valossa koko kansan iloksi. Ärsyttää siis kaikkien kohteiksi joutuneiden puolesta!
Päivitys: "Oon tänään ollut mielestäni aika reipas :) Imuroin, luuttusin lattiat, pesin 3 koneellista pyykkejä ja 2 tiskejä, pesin ikkunat, hakkasin polttopuita, korjasin auton, nuohosin savupiipun, laitoin gourmet-illallisen ja kaikki tämä 42 asteen kuumeessa ja toinen käsi murtuneena paketissa. Silmissä pimenee ja oksensin just verta ja mies se vaan huutaa pää punasena kun olin unohtanu pyyhkiä pölyt hänen mummonsa muotokuvasta. Sanoin että sori en voi kaikkea muistaa kun en oo viikkoon nukkunu kuin yhteensä 3 tuntia ja ajatus ei oikein kulje :)"
Kaverin/kavereiden kommentti: "MITÄ??? :O Nyt meet kyllä lääkäriin tai vähintään sänkyyn lepäämään etkä paa enää tikkuakaan ristiin enneku oot taas kunnossa!"
Päivittäjän vastaus: "Miks ihmeessä, hyvinhän tässä pärjätään :D Vähän buranaa naamariin niin kyllä se siitä. Huomisellekin puolen kilometrin mittainen lista töitä tehtäväksi niin en tässä mitään lepäämään jouda!"
Minä: Jaa.
Ps. Tuo jälkimmäinen(kään) ei ole edes liioiteltu. Siis ainakaan minun toimestani. Kyseinen henkilö harrastaa myös nokitusta; joka kerta kun joku muu kertoo esim. siivonneensa tai olevansa sairaana, tulee häneltä kommenttia "joo minäkin oon tässä siivoillut *hirvee lista mitä kaikkea*" tai "voi harmi, minäkin täällä aivokalvontulehduksessa ja keuhkokuumeessa, mut koitahan sinä pärjätä :("
"Enkeleitä koulutielle"
Hirveen kiva ajatus varmasti taustalla, mutta jotenki ite mietin välittömästi kuolemaa.
Päivitykset jotka ovat insideläppiä ja niissä ei kerrota ulkopuoliselle juurikaan mitään.
Ne saatanan vauva/lapsipäivitykset "Miro on 2kk vanha" kuukauden päästä "Miro on jo 3kk vanha" ja toki tähän väliin pitää tunkea muka joku hassunhauska ilme tai oksennuskuva.
Vanhojen päivitysten nostaminen joissa yleensä viitataan yhteen henkilöön.
Se sadas kuvallinen koirapäivitys viikon sisään jossa ylistetään oman lemmikin järkeä ja taitoja. Vieläpä kirjoitettuna koiran ajatuksina minä-muodossa.
"Saanhan mä sit varmasti tuon jättiluun, kunhan ihana emäntä vaan tulis jo tuolta tuomarien luota. Voi kun agility on lystiä". Oikeesti se koira aattelee: jos olisin vapaa niin lähtisin meneen täältä.
Toinen vakiärsytyksen aihe on moraalisesti oikeamieliset jotka tukkii mun FB:n joillain ville niinistön edelleen jaetuilla populistisilla heitoilla tai vakavilla pohdinnoilla kuinka Suomi just ollaan menettämässä rasisteille/natseille/kepulaisille/kokoomukselle tms. mikä nyt milloinkin on niin tiedostavan kuplakansan ongelmana.
Nää perhanan #forever #aloevera pas kat... "Täällä kotona pidetty videoneukkaria ja sovittu palkankorotuksista" "forever on pelastanut elämäni.." "Katsokaa kuinka kasvoni voivat hyvin tämän juoman ansiosta" öööö.. aijaa?
Kyllä eniten ärsyttää ihmiset jotka jaksaa lähes jokainen päivä kertoa, mikä päivä nyt on menossa ja kuinka ovat - yllätys yllätys - lähdössä töihin.
"Noniin se ois viikonloppu purkissa ja nyt ollaankin matkalla kohti työmaata!"
" Töihin lähössä, hyvää tiistaita kaikille!"
"Että tämmöstä tähän keskiviikkoon... Jospa loppupäivä menis töissä vähän paremmin..."
"Torstai on toivoa täynnä, onhan tuo viikonloppukin jo ihan nurkan takana! Tunnin lenkki vedetty ja sitten töihin."
"Se ois työviikko paketissa ja nyt viikonlopun viettoon"
Sitten taas maanantaina: "Kylläpäs viikonloppu meni taas nopsaan, nyt sitä jaksaa taas ahertaa viikon töissä!"
Lähti pari kaveria poistoon jokin aika sitten kun meni hermot noihin. Kiitos vaan, tiedän kyllä itsekin mikä viikonpäivä on menossa ilman että sinä siitä joka helvetin aamu ilmoitat, ja onhan se tullut tässä parin vuoden aikana jo selväksi että sinä käyt töissä joka ikinen arkipäivä. Ei koskaan mitään uutta auringon alla.
Nämä, missä tyttö/nainen laittaa uuden profiilikuvan (oli sitten "posekuva" tai aivan neutraali kuva, jossa kameraan tuijotetaan ilmeettömänä) ja sitten siinä alla on ainakin 50 kommenttia tähän tyyliin:
"Siis VAU mikä nainen!"
"Voi että oot kaunis!"
"Kaunis JA ihana nainen!"
"Uuh bebe!"
"Oot upea!!!"
Ja kaikkiin vastaus: "Kiitos/höpöhöpö/toinen kaunis siellä huutelee!"
Jotenkin niin teennäistä. Minä ja kaverini emme tuollaista harrasta, saatamme kyllä kehua ja kannustaa toisiamme ihan kasvokkain.
Onnittelut tmv omalle puolisolle joka on siinä vieressä; " Hyvää syntymäpäivää ihku raksu Sami". Jos ei osaa onnitella suoraan vaan se pitää tehdä fb:n kautta niin milläköhän tolalla kommunikaatil muuten mahtaa olla...
-koirapäivitykset ( pidän koirista , mutta mutta)
-itsensä kehuminen " rivien välissä" ( kuntoilu, siivoaminen, osallistuin taas lapsen koululuokan talkoisiin ja tein kaikki, leipominen)
-tekosyvällisyys ja tekopositiivisuus
-kaikenlainen tekopirteys, " maailman ihanimpien superpusufrendien kanssa ihanalla kylmällä lasillisella ihanaa luonnonrauhaa, tykkää elämästä, moiskin nam nam, rakastaa..."
-jatkuvat lomapäivitykset ( lomaan 2 viikkoa, loma alkaa, loma puolivälissä, loma loppuu mutta ihana arki alkakoon)
-selfiet ja kuvat, joita valittu 6 tuntia, jotta keski-ikäinen nainen näyttäisi niissä mahdollisimman upealta eikä vain olisi epäedullinen kuvakulma ( ketä kiinnostaa oikeesti)
- itse asiassa tosi moni asia ärsyttää, siksi en nykyään juuri kovin usein jaksa käydä facessa
Kenen häntää, niiden jotka ei nostaneet vai sen joka kaatui? Vai omaa?