Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne sellainen FB-päivitys, mikä saa sut ärsyyntymään

Vierailija
21.09.2016 |

Aloitan: Vastarakastuneiden päivitykset, joissa on siirapin lisäksi aivan liikaa informaatiota

"Taas ihana päivä tänään rakkaan kanssa <3 <3 Kohta saunaan ja sitten vähän... ;)"

Kommentit (339)

Vierailija
301/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota fb:stä tai lakata ukemasta päivityksiä ja elää tätä aitoa elämää, kirjoittaa kirjeitä ja soittaa puhelimella jne.

Ohis mutta miksi niin moni ilmoittaa soittavansa puhelimella jollekin? Mikä on se toinen tai kolmas vaihtoehto sitten? Kenkä? Peruna?

Voihan sitä soittaa vaikka tietokoneella Skypellä luurit päässä tai kaiuttimen kautta? Tai kännykällä? Lankapuhelimella? Ipadillakin voi soittaa...

Vierailija
302/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset missä annetaan ymmärtää että jokin vituttaa tai on mennyt pieleen mutta sitten ei suostuta kertomaan että mikä. Mikä sellasten tilapäivitysten idea ollenkaan on? Just se huomionhaku vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä oikeasti sellaisia aikuisia kavereita jotka pui riitojaan julkisesti?

Vierailija
304/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttuni päivittää jatkuvasti, miten elämä on ihanaa, parisuhde on ihana, lapsi on ihana, kaikki sujuu niin hyvin. Sitten muut kehuu kuinka positiivinen luonne hänellä on ja miten ihana äiti hän on. Todellisuudessa hän huutaa ja hermoilee jatkuvasti, myös lapselle.

En tiedä onko tämä jo linkattu kun en jaksa lukea kaikkia viestejä

Vierailija
305/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat negatiiviset päivitykset. Elämä on niin vtun pskaa, kaikki on pskaa, olen niin sairas koska on nuha ja yliliikkuvat nivelet. Miehet on perseestä, silti oma mussu on ihana mutta miehet on perseestä. Mietin ja olen syvällinen, vihaan ihmisiä ja kaikki on pskaa. Ei saa työtä 6000 ihmisen kunnasta, koska on itse kouluttautunut käsityöalalle, joka on vahvasti yrittäjäpohjainen muutenkin, se on KELAn, sossun ja työkkärin vika ja ne on sadisteja koska pakottaa nuhaisen ja yliliikkuvat nivelet omaavan ihmisen harkitsemaan uudelleen koulutusta jos ei halua yritystä perustaa. Hänhän on sairas, hei! Nuha ja yliliikkuvat nivelet! Ja voi vtu kun kaverit ei tullut käymään vaikka hän oli yksin koko päivän, ihan sama vaikkei kellekään kertonut kaipaavansa seuraa, olisi nyt jonkun pitänyt osata lukea ajatukset...

Näistäkin moneen asiaan tosiaan itse voisi vaikuttaa, mutta mukavampi valittaa...

Ps. Mullakin on yliliikkuvat nivelet, ja työt onnistuu.

Vierailija
306/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siivoan kaverilistaani! Kommentoi tähän MIKSI sinun pitäisi pysyä kaverilistallani! Poistan kaikki jotka ei perustele!"

Ei poistanut vaikken kommentoinut mitään, eikä siihen kommentoinut muutenkaan kun max kymmenen ihmistä, joista kaikki oli sukulaisia. Turhaa huomion hakua.

Vierailija
307/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten huomion kalastelijat, jotka tykkäävät ja kommentoivat idoliensa kuvia ja toivovat saavansa heiltä huomiota. Koomista.

Vierailija
308/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla herätys vasta kello kuudelta (circuit venähti eilen yli kahden yöllä - ei vaan voinu lopettaa!) Omasta maasta saadusta luomutattarista 2-vuotias Pankko-Jankko haudutteli koko perheelle puurot, 3-v Miisa-Liisa puristi isän Papua-Uudesta Guineasta itse tekemällään purjeveneellä hakemista macadamia-pähkinöistä maidot puuroon. Kahdeksan maissa alettiin maalailla omasta punamullasta tehdyllä värillä meidän taloa, pienimmät maalaili alhaalta tietty. Itse siinä ohessa viimeistelin väitöskirjaani muinaisenglannin epäsuorista kysymyslauseista. Sydäntä raastaa, että pitää tietokonetta käyttää. Onneksi mieheni Patteri-Petteri polki minulle sähköä maalatessaan. Iltapäivällä kerättiin tauolla kottikärryt täyteen suppilovahveroita ja kanttarelleja. Oi sitä syysmetsän hehkua! Maalasin taukopaikalla 20 akvarellia maisemista. Palailtiin kotiin ja syötiin villiyrttisalaatit, lämmitettiin sauna (puut keräiltiin metsästä).Illalla vielä juostiin puolimaraton- samalla päivitettiin lasten tietoja moolimassoista että pärjäävät sitten 10 vuoden päästä yläkoulussa. Nukkumaan päästiin kahden maissa kun lapset innostuivat debatoimaan niin kiihkeästi YKn turvallisuusneuvoston tilannepäivityksestä. Uusi päivä, uudet kujeet!

Ahahahah :D ihana!! Minä tunne lähes tällaisen Facettajan!

Vierailija
309/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaa kuvan itsestään makoilemassa sängyllään katsoen viehkeästi kameraan ja kirjoituksena jotain tyyliin "tää tunne ..."

niin mikä tunne?

Kun makaat siinä sängyllä? Sattuuks selkään, väsyttääkö? Tuleeks käsivarteen kramppi kun pitää vähä epämukavassa asennossa yrittää ottaa sellasta selfiee ettei kaksoisleuka lärpätä kuvaruudussa? Vai mikä tunne sulla on, pitäskö se tosta sun semi-tylsistyneestä ilmeestä jotenkin päätellä?

Ja muut sitten kommentoi "llhana" ja "oo oot kaunis" ja joku epätoivoinen Ilmari-Petteri sanoo "ooks yksinäinen, voitas tavata".

Vierailija
310/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sossut ja lasten suojelu viran omaiset vittuilee taas ja uhkaa viedä jannica-yasminen vaikka meil kummalki ollu seulat puhtaat jo ainaki 2kk!!! Tai no japilla ehkä vähä vähemmän aikaa mut kyl me osataan lapsi hoitaa se kun sillo jannica jäi hakematta tarhasta ni ei ollu meijän vika ei me voitu tietää et japilla oli haku pääl!! Tiiän kyl mitä must kylil jauhetaan mut en välitä ku ite tiiäm omat asiani!!!"

Vierailija
311/339 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei ole pakko olla facebookisa ollenkaan..

Vierailija
312/339 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on vauvva kuvia tai lapsien kuvia..

Oikeesti voin rehellisesti sanoa että kaikilla ystävillä on todella rumia lapsia, äpäröitä ja muita oudon näköisiä rumia lapsia!!!

Sitten ne ylpeät vanhemmat kehuu jotain niin tavallisen näköistä lasta että oksettaa.. Joskus tekis mieli sanoa suoraan että ruma on ruma.. Eikä sun äpäräs mikään kummonen ole!

Vierailija
313/339 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymykset, joihin saisi nopeammin googlettamalla vastauksen

" mihin asti Siwat on auki"

"Paljonko lääkäriasemalla X maksaa käynti?"

"Myydäänkö Biltemassa kissoja?"

Myydäänkö Biltemassa kissoja - REEEEPSS! :D

Vierailija
314/339 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään vetäny huikeet aamutreenit superhyvällä fiiliksellä! Siitä ihanalle lounaalle maailman parhaassa seurassa! Tottakai seuraavaksi tänään vielä vuorossa maailman parhaita töitä ja maailman parhaat iltapäivä- ja iltatreenit! Kyllä ihminen pystyy ja ehtii kun haluaa!!! Kato ku mä oon maailman paras ja kovin ja ehtivin. Asenne ratkaisee! Asenne!!! 

Rivien välistä paistaa että kehukaa mua ja muut yhtään vähemmän tekevät ootte vain paskoja! :) Paskoja!!! Kuulitteko!

Päivän naurut! :-D

Voi jumalauta mulle tulee serkkuni mieleen, joka on ihan mukava ja herttainen mutta AINA päivitykset tän tyylisiä

"Tänään olin vetämässä ryhmäliikuntaa ihan mahtavalle jengille, upeeta energiaa sain loppupäiväksi! Treeneistä sitte polkasin töihin maailman parhaaseen työpaikkaan ja illalla kultipuppeli-maailman-paras poikaystävä oli tehny sämpylöitä. Namm! Nyt illaksi rentoutumaan murun kainaloon ja katsomaan sinkkuelämää" sitte päivityksen mukana kuvakollaasi jossa yhtenä kuvana vaikka pyöräilykypärä, selfie jossa näkyy päällä olevassa paidassa treenipaikan nimi, kissa ja pöydällä kahvimuki sämpylöineen. Tietenkin ihastuttavat filterit kuvissa. Argh!

Vierailija
315/339 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten ihmiset jatkuvat profiilikuvien vaihtelu ja tykkäysten kalastelu.

Ja yleensähän nämä kuvat ovat täysin samanlaisia selfieitä.

Vierailija
316/339 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt, mitä sinne faceen saa ja pitää päivittää? :D

Muutot olisi ihan hyvä päivittää. Ei tyyliin "Jotakin uutta ja jännää!! <3" + uuden asunnon kuva, vaan ihan suoraan ja ymmärrettävästi sanottuna että hommattiin kolmio kaupunginosasta se-ja-se, muutto on kuun vaihteessa. Samoin työpaikan vaihdokset, opintojen aloittamiset ja lopettamiset ym. olennaiset elämäntilanteen muutokset. Ja nämäkin selväkielisinä eikä arvoitukselliseen huomiohuoraustyyliin.

Lemmikkien ja lasten kuulumisista päivitys silloin tällöin on ihan OK, etenkin jos on tapahtunut jotain isompaa, mutta ei niitä päivittäin jaksa.

Itsellä yksi facekaveri joka postaa pitkiä kyseleviä pohdintoja, usein jostakin yhteiskunnallisesta ilmiöstä mutta myös esim. luonnontieteistä joista ei itse tiedä paljon mitään, niistä tykkään kun usein seuraa hyvää keskustelua (itsekin olen osallistunut). Eli tyyppi haluaa uusia näkökulmia asioihin, ei mitään pelkkiä hymisteleviä tykkäyksiä. Eikä myöskään julista ideologiaa, vaan kyselee.

Vierailija
317/339 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla herätys vasta kello kuudelta (circuit venähti eilen yli kahden yöllä - ei vaan voinu lopettaa!) Omasta maasta saadusta luomutattarista 2-vuotias Pankko-Jankko haudutteli koko perheelle puurot, 3-v Miisa-Liisa puristi isän Papua-Uudesta Guineasta itse tekemällään purjeveneellä hakemista macadamia-pähkinöistä maidot puuroon. Kahdeksan maissa alettiin maalailla omasta punamullasta tehdyllä värillä meidän taloa, pienimmät maalaili alhaalta tietty. Itse siinä ohessa viimeistelin väitöskirjaani muinaisenglannin epäsuorista kysymyslauseista. Sydäntä raastaa, että pitää tietokonetta käyttää. Onneksi mieheni Patteri-Petteri polki minulle sähköä maalatessaan. Iltapäivällä kerättiin tauolla kottikärryt täyteen suppilovahveroita ja kanttarelleja. Oi sitä syysmetsän hehkua! Maalasin taukopaikalla 20 akvarellia maisemista. Palailtiin kotiin ja syötiin villiyrttisalaatit, lämmitettiin sauna (puut keräiltiin metsästä).Illalla vielä juostiin puolimaraton- samalla päivitettiin lasten tietoja moolimassoista että pärjäävät sitten 10 vuoden päästä yläkoulussa. Nukkumaan päästiin kahden maissa kun lapset innostuivat debatoimaan niin kiihkeästi YKn turvallisuusneuvoston tilannepäivityksestä. Uusi päivä, uudet kujeet!

Aika tylsää ja ankeaa jos ei saisi olla ylpeä, kun on noin hienon ja onnistuneen perheen äiti.

Kateellisia heittereitä nyt aina on ja löytyy, minusta on vain kiva lukea jos jotkut ihmiset ovat ihan huippuja ja supertäydellisiä. Ei ole minulta pois.

Vierailija
318/339 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä ihana ja söpö poika/tyttö jonka kanssa katseemme kohtasi n+1 kertaa. Tunteeko kukaan pliis!!!!!!!!! Miten saisin yhteyden???????". Kannattaa ottaa yhteys silloin se toinen on huutoetäisyydella eikä somessa.

Vierailija
319/339 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tapauksen, jossa viisikymppisenä mummiksi tullut alkoi ottaa joka jumalan päivä kuvia facebookiin  pikku murusta ja mummin rakkaasta prinsessasta ja päivityksissä "Voi kun tuli mieleen ajat kun omat lapset oli näin ihanan pikkuruisia, ikävä noita aikoja <3"

Totuus on hänen lapsensa olivat pieniä, hän ryyppäsi päivittäin ja rajusti, lasten isä myös. Välillä isä kieri kauppareissulla ojaan ja 4- ja 6-vanhat tytöt kauhuissaan itkivät ja huusivat kun eivät saaneet häntä ylös. Kotona oli väkivaltaa. Jos äidin kaljapulloa edes katsoi, revittiin hiuksista tai läpsäistiin. Pääsivät onneksi sijaiskotiin.

Off topic, mutta tällasen "mummon" luo itse aikuset lapset vievät omat lapsensa/antavat olla yhteydessä?? Itse en ainakaan tuollaisen lapsuuden jälkeen haluaisi vanhempiani lasteni lähellekkään

Vierailija
320/339 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhautta! Koko sunnuntai reippailtu koko perheen voimin metsässä! Iltapalaksi saammekin nauttia ihanaa kantarellipiirakkaa. Nams! #ruskaretki #luonnostavoimaa #sielulepää