Kirjoita tänne sellainen FB-päivitys, mikä saa sut ärsyyntymään
Aloitan: Vastarakastuneiden päivitykset, joissa on siirapin lisäksi aivan liikaa informaatiota
"Taas ihana päivä tänään rakkaan kanssa <3 <3 Kohta saunaan ja sitten vähän... ;)"
Kommentit (339)
"aamukahvit, aamupäiväkahvit, päiväkahvit, iltakahvit, yökahvit!" joo joo tiedetään kyllä, juot kahvia.
Mikä vaan päivitys jota ei ole rajattu vain ystäville nähtäväksi, eikö siellä edelleen pysty rajaamaan ketkä sen näkevät? Miksi kukaan ajattelee että kaverin kaverin asiat kiinnostaisivat?
Kaverini ei koskaan kirjoita mitään facebookkiin, mutta tykkäilee kaikkea mahdollista harrastukseensa liittyvää juttua, joka ei mua niin kiinnosta. Aina kun avasin facebookin siellä näkyi pitkästi pelkästään tähän harrastukseen liittyviä kuvia ym ja "Maija tykkää tästä". Laitoin hänet "piiloon", niin nyt löydän muiden ihmisten päivitykset. Pidämme kuitenkin yhteyttä yksityisviesteillä, niin en halunnut poistaa kavereista.
Ärsyttää joidenkin hehkutus jatkuvasti oman lapsen harrastuksesta. Tyyliin nyt se teki melkein kaikki joukkueen maalit jalkapalloturnauksessa ja on niin etevä. Muista viis.
''Kai sitä juomaan pitäis :D''
''Keitolle :D''
''Jos sitä vähän ottais :D''
Tämä kaikki siis yleensä pe-su välisenä aikana yhdeltä reilusti yli parikymppiseltä mieheltä. Joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs hivenen, noh, huomiota ja tykkäysksiä kerjäävä tuttu päivitti, kuinka ojensi kirjastossa lyhytkasvuiselle ihmiselle kirjan, johon tämä ei ylettänyt, lisäten "Ja hänen säihkyvä hymynsä ja vilpitön kiitollisuutensa antoi voimaa koko loppupäivään :))))))"
En ollut yllättynyt, että hänen 70000 samanhenkistä kaveriaan tykkäsivät tuosta päivityksestä.
Ihan kuin se olisi ollut jotenkin jokaisen edes suht. normaalin ihmisen normaalielämästä poikkeava teko? :D
No kyllä mä ainakin tuossa tilanteessa otan kirjan hyllystä, heilutan sitä kääpiön nenän edessä ja juuri kun hän on tarttumassa siihen, heitän sen takaisin ylähyllylle ja nauran paskaisesti päälle. Ei saa vitun pätkä kirjaa, ei!!
Voi Luoja. Eli teitä ärsyttää siellä IHAN kaikki. Kaikki on lueteltu maan ja taivaan välillä. Kertoo enemmän teistä ärsyyntyjistä kuin päivittäjistä.
Mua ei ärsytä siellä mikään. Mutta minä oonkin elämääni tyytyväinen.
Facebookissa ärsyttää nykyään ihmiset, jotka päivittää tilaansa joka päivä tai viikossa useamman kerran. Muutenkin sosiaalinen media tuntuu olevan elämän hehkuttamista, että meillä menee hyvin ja kaikki on onnellisia :)))) Oikea elämähän on enemmän harmaata samanlaista puurtamista ja vasta jälkikäteen huomaa, että ne elämän pienet ilot on avain onnellisuuteen.
Mutta lähiaikoina on ärsyttänyt muotisanojen käyttö. Yksi niistä on huikea. Tiedän, se on vanha sana mutta se on tullut nyt muotiin ja on niin muodikasta käyttää juuri nyt sitä!
Vierailija kirjoitti:
Voi Luoja. Eli teitä ärsyttää siellä IHAN kaikki. Kaikki on lueteltu maan ja taivaan välillä. Kertoo enemmän teistä ärsyyntyjistä kuin päivittäjistä.
Mua ei ärsytä siellä mikään. Mutta minä oonkin elämääni tyytyväinen.
Kivat sulle!
Muista ilmottaa toi myös Facebookissa!
"Olen elämääni tyytyväinen."
Voi kun ihanaa, minun kultsipuppeli mieheni Arto-Pasi ja iiihana tyttäreni Raija-Paula leipoivat yhdessä suklaakeksejä rankan työpäivän ja kolmen tunnin salitreenin jälkeen <33 kuulemma myös kuopukseni Martti-Pentti auttoi leipomisessa <333 Nyt on ihanaa käpertyä ihanien pikku paskiaisteni viereen ja katsoa piirrettyjä<3333 Pusi pusi hali Hali :)
Yöök.. Nää päivitykset saa AINA aivot kiehumaan
Yksi sukulaiseni harrastaa tätä: Jatkuva töidensä luetteleminen facessa, kalastellen niitä "voi kun olet ahkera!" -kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ihanaa, minun kultsipuppeli mieheni Arto-Pasi ja iiihana tyttäreni Raija-Paula leipoivat yhdessä suklaakeksejä rankan työpäivän ja kolmen tunnin salitreenin jälkeen <33 kuulemma myös kuopukseni Martti-Pentti auttoi leipomisessa <333 Nyt on ihanaa käpertyä ihanien pikku paskiaisteni viereen ja katsoa piirrettyjä<3333 Pusi pusi hali Hali :)
Yöök.. Nää päivitykset saa AINA aivot kiehumaan
Kai ne vielä oikeasti kirjoitetaan "pikku paskiaiset" -termillä? 😁
Tiettyjen yksinhuoltajaäitien päivitykset herättää joskus tosi suurta myötähäpeää ja ihmetystä. Vihjaillaan lasten isästä (exkumppanista) vaikka mitä ja sitten kun kaverit kyselee mistä kyse, niin vastauksena ettei voi "julkisesti" kertoa :D Nämä äidit myös laittaa poikkeuksetta AINA pelkästään positiivisia päivityksiä lapsista ja omasta elämästään yleensä. Kaikki on aina hyvin ja ihanasti ja rahaa riittää ja saa kaikkea kivaa jne.
Hakkasin just lastani ja panin julkkista, toivottavasti TMZ ei saa tietää.
Voiko joku kertoa, miksi olen vielä facebookissa:) mua nimittäin ärsyttää lähes kaikki päivitykset, joita luen. Myös kaikki tässä ketjussa mainitut jutut ovat mielestäni ärsyttäviä, eli suunnilleen kaikki mitä faceen ylipäätään postataan. Ei varmaan ole vaikeaa arvata, että itse postaan harvoin mitään. Kun en keksi sellaista päivitystä, mikä ei kuulostaisi dorkalta!
Jälleen uusi opettavainen, stimuloiva, hauska mutta vaativa työpäivä maailman parhaiden työtovereiden kanssa.
"En oikein vois liikkuu kun tuo selkä. Keksikääpäs mulle joku kiva uus harrastus."
Ja vastauksissa torpataan kaikki ehdotukset.
Näköjään kaikkia kiinnostaa vaan Brangelinan ero ja muut pinnalliset asiat, minä sentään olen älykäs ja sivistynyt ihminen ja puhun poliittisia asioita, olen parempi kuin muut koska tyhjönpäiväisillä räksytyksilläni somessa kuvittelen voivani vaikuttaa maailmaan
Vierailija kirjoitti:
Yksi sukulaiseni harrastaa tätä: Jatkuva töidensä luetteleminen facessa, kalastellen niitä "voi kun olet ahkera!" -kommentteja.
No tämä, ja tää yksi vähän samanhenkinen maatilaa asuttava tuttavani on kova arvostelemaan muita laiskuudesta ja työttömyydestä... tekis vaikka senki valittamisen ajan vaikka jotain oman kämppänsä eteen, ettei se ois niin kuvottavassa kunnossa. Ja palkkais vaikka ihmisiä ihan rahaa vastaan, niin ois korjattu sitä työttömyysongelmaaki.
Muutama vähän WT-tyylinen facekaverini (ovat luokkakavereita jostain yläasteelta) eivät muuta enää postaakaan kuin vauvoistaan. Eräs heistä on päivittänyt facea noin kerran tunnissa aina vauvansa ensihetkistä lähtien - pisti jopa kuvan positiivisesta raskaustestistä...
Mutta meinasin revetä viime viikolla, kun eräs heistä pisti kuvan parin kuukauden ikäisestä vauvelistaan, joka juuri ja juuri kohottaa päätä. Sen ohella oli vuodatus tyyliin: "Voooi mun pikku murupullaseni osaa nostaa jo päätään IHAN ITSE, on se jo iso poika... Mihin nää vuodet oikein vierii? Aika kuluu ihan liian nopeasti :'("