Heterot, lesbot ja homot: voisitteko seurustella transihmisen kanssa, jonka genitaaleja ei ole leikattu?
Ihan rehellisesti siis. Lesboilla ja heteromiehillä tämä koskee siis miehestä naiseksi sukupuoltaan korjaavia ihmisiä, homoilla ja heteronaisilla päinvastaista.
Ajatellaan keskimääräistä seurustelusuhdetta, jossa harrastetaan seksiäkin. Onnistuisiko teiltä? Jos ei, niin miksei? Sukupuolihan on aika paljon muutakin kuin mitä jalkojen välistä löytyy...
Kommentit (10)
Juu, voisin. Luokittelen itseni kylläkin pan-seksuaaliksi.
Kyllä ja olen jo harrastanut. Jollain tasolla ymmärrän etteivät jotkut siihen pysty, eivät kiihotu tms. Toivon silti että ne henkilöt voisivat jättää ne "hyi v*ttu" kommentit pois. Lapsellista kommentoida toisten seksielämää kuin 10v jonnet. Tarpeeksi vaikeaa muutenkin niillä keillä väärät elimet on.
En voisi. Olen niin nainen ja en tahdo naismiestä tai miesnaista vaan jommankumman kumman. Jos värkit on leikattu ja pelittää niin sitten ei ongelmaa.
Eipä kyllä kiinnostaisi oli sitten leikatut värkit tai ei. Haluan aidon asian.
Uskon että voisin. Toivoisin kuitenkin että esim strap-onia käytettäisiin, mutta tämä nyt olisi todennäköisesti toisenkin toive.
Olen siis bi nainen... En niin nainen
Vierailija kirjoitti:
Uskon että voisin. Toivoisin kuitenkin että esim strap-onia käytettäisiin, mutta tämä nyt olisi todennäköisesti toisenkin toive.
T: heteronainen
Voisin, mutta yhdyntään en pystyisi. Olen lesbo.
Miksei, ei rakkaus katso jalkoväliä. Voishan tuo pari nikotusta aiheuttaa ensin...
Hetero ja mies.