Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettyisitkö jos potentiaalinen yhden illan juttu ilmoittaisi olevansa kokematon?

Vierailija
20.09.2016 |

Antaisitko vain mennä vai vaihtaisitko kohdetta, jos toinen ilmoittaisi olevansa kokematon? Alkaa vähitellen tökkiä tämä seksitön elämä, ja olenkin nyt harkinnut baaripanon etsimistä. Olen kuitenkin kokematon. Asia ei sinänsä vaivaa minua, mutta haluaisin kyllä olla rehellinen tilanteestani, sillä en halua uskotella olevani muuta kuin olen. Ilmeisesti kuitenkin joillekin kokemattomuus on turn off, joten ammunko itseäni nilkkaan, jos läväytän faktan tiskiin? Kannattaako tällaisen pohtimiseen edes uhrata aikaa?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään, miksi miesten on hyväksyttyä pökkiä ympäriinsä ja miksi se lukumäärä vain kasvaa - koska naiset himoitsevat kokenutta ja mahdollisimman monta kaatoa tehntyttä miestä. Kokematon on turn-off, jota ei ryhdytä opettamaan (sillä se tietää sitä, että nainen joutuu itsekin tekemään jotain hyvän seksin eteen).

Miehet puolestaan arvostavat kunniallista ja kokematonta naista, joten sen takia kuluneita suorastaan halveksitaan.

Baaripanoa varten nainen haluaa kokeneen miehen. Mutta seurusteluun ei! Kumppaniksi en ikinä huolisi monta reikää jyystänyttä ukkoa, hyi yök.

Miksi se kokematon mies haluaisi horon vaimoksi?

Vierailija
22/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen!

Vähän ounastelinkin, että todella vahvasti ihmiskohtaista tämä pettyminen on tässä asiassa. Kaverilla kävi aikoinaan niin, että toinen poistui asunnolta, kun sai tietää kokemattomuudesta. Pitänee siis vain uhrata enemmän aikaa siihen, että löytää jonkun kivan tyypin.

Ap

Paljonkos sitä ikää on mittarissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt kerran poikuuden yhden illan jutulta. Tekisin sen uudelleenkin, jos kolahtaa yhtä hyvin.

Vierailija
24/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Jos olet mies, niin kyllä minä (nainen) pettyisin. Minulla on hyvin korkea kynnys edes harkita yhden illan juttua, ja jos sellaiseen ryhtyisin, niin kyllä seksin pitäisi olla todennäköisesti ihan killeri-hyvää.

Mistäpä tätäkään varmaksi tietää ennen kuin on liian myöhäistä. Sellaisia "pelimiehiä" on melkoiset laumat liikkeellä, joilla on kyllä kovat luulot ja jutut osaamisestaan, mutta käytännöntaidot on naisen näkökulmasta surkeat.

Vierailija
25/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neitsyyteni meni niin. Harvaa miestä jaksaa tuollaiset sivuseikat kiinnostaa siinä vaiheessa, kun on seksin saaminen käsillä.

Vierailija
26/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huoh. En haluais en ottais. Epävarmuus on todella iso turn Off niin miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
27/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden illan juttuja mutta jos harrastaisin, niin en pettyisi :)

Vierailija
28/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Jos olet mies, niin kyllä minä (nainen) pettyisin. Minulla on hyvin korkea kynnys edes harkita yhden illan juttua, ja jos sellaiseen ryhtyisin, niin kyllä seksin pitäisi olla todennäköisesti ihan killeri-hyvää.

Mistäpä tätäkään varmaksi tietää ennen kuin on liian myöhäistä. Sellaisia "pelimiehiä" on melkoiset laumat liikkeellä, joilla on kyllä kovat luulot ja jutut osaamisestaan, mutta käytännöntaidot on naisen näkökulmasta surkeat.

Valitettavasti olet harvinaisen oikeassa.

Vierailija
29/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään, miksi miesten on hyväksyttyä pökkiä ympäriinsä ja miksi se lukumäärä vain kasvaa - koska naiset himoitsevat kokenutta ja mahdollisimman monta kaatoa tehntyttä miestä. Kokematon on turn-off, jota ei ryhdytä opettamaan (sillä se tietää sitä, että nainen joutuu itsekin tekemään jotain hyvän seksin eteen).

Miehet puolestaan arvostavat kunniallista ja kokematonta naista, joten sen takia kuluneita suorastaan halveksitaan.

Baaripanoa varten nainen haluaa kokeneen miehen. Mutta seurusteluun ei! Kumppaniksi en ikinä huolisi monta reikää jyystänyttä ukkoa, hyi yök.

Mutta haluat monta reikää jyystäneen työntämään sen limaisen peniksen sisääsi? Puhtoinen penis ei kelpaa. Puhtoinen penis kelpaa pelkästään syvällisiin keskusteluihin, mutta kun tulee sen intiimeimmän asian aika, niin vain limainen monta reikää jyystänyt vieras penis kelpaa.

Sinä taidat olla mies, jolla on joku penistrauma.

Vierailija
30/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kokematon mies haluaisi horon vaimoksi?

Missä väitetään, että haluaisi?

Vierailija
31/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa lienee kullakin mutta ei sekis nyt mitäään raketti tiedettä kai ole. - Jotenkin minua ainakin kammottaisi ajatus seksikumppanista, joka kuvittelisi osaavansa ja taitavansa kaiken. - ja koska hän on niin erinomaisen niin eipä hänen tavitse kenestäkään muusta välittää kuin omasta nautinnostaan, jonka hän kuvittelee saavansa ja erityisesti kumppanin uikuttava nautinnosta kun hän pyrkii  painamaan  päälle houstut kintuissa kuin raivohärkä . Yhteinen seksi on jotain josta joku toine saattaisi käyttää yritys saada hätäisest akti edestä ja takaa, jonka huipentuma on kun hän saa tyhjennyttyä lastinsa toisen suuihun tai reisille, ellei sitten naamalle. Sitten voikin kysyä, että oliskohan jääkaapissa jotain.  Myöhemmin voi sitten analysoida tilannetta ja sanoa, että oli se muuten tiukka, vaik sillä rinnat oli mitä oli, kais tiette niinku. 

Vierailija
32/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain ammattilaiselta opit, että en aiheuta traumoja kenellekään naiselle.

Vierailija
33/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kaksi muuten hyvin alkanutta seurustelua lopettanut siksi, että on käynyt ilmi, että mies on käynyt joskus aiemmin elämässään huorissa.

Vierailija
34/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi se kokematon mies haluaisi horon vaimoksi?" - Ei kai kukaan sellaista väittänytkään, että haluauisi. - Jostain syystä kulttuurissamme tuntuu edelleen olevan joilakin kummallinen käsitys siitä, että miehet toivovat tai vaativat kumppanikseen kokematonta neitsyt kumppania ja naiset taas kokeneen mihen, joka tietää mitä tahtoo, sillä ikäänkuin olisi kovinkin alentuvaa olla miehelle "Se" ensimmäinen seksikumppani.... Huokaus elämme sentään 2000 -lukua. 

Vierailija
35/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot mies, niin luultavasti kyllä ehkä hieman.

Jos oot nainen, niin en kyllä osaa sanoa omakohtaisesti, mutta jotkut miehethän voivat pitää sitä nimenomaan hyvänä asiana/turn onina. Osa sit taas toki ei tykkää. Riippuu aika paljon ihmisestä siis, mutta veikkaan että kokematon nainen ei ole niin usein pettymys kun kokematon mies.

Se on turn on suhteeseen tähtäävässä tapaamisessa. Yhden yön suhteissa ei ole, pikemminkin pieni miinus, mutta ei se tietenkään estä mitään. Toisin kun miehen kokemattomuus, naiset eivät voi sietää semmoista.

Vierailija
36/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kaksi muuten hyvin alkanutta seurustelua lopettanut siksi, että on käynyt ilmi, että mies on käynyt joskus aiemmin elämässään huorissa.

Se on aivan omaa tyhmyyttä, jos menee sen naiselle kertomaan. Muuten sitä et saa tietää, jos mies ei sitä kerro.

Vierailija
37/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen!

Vähän ounastelinkin, että todella vahvasti ihmiskohtaista tämä pettyminen on tässä asiassa. Kaverilla kävi aikoinaan niin, että toinen poistui asunnolta, kun sai tietää kokemattomuudesta. Pitänee siis vain uhrata enemmän aikaa siihen, että löytää jonkun kivan tyypin.

Ap

Juuri tuossa viikko sitten täytin 21. Pitkään ajattelin, etten haluaisi yhden illan juttua, mutta nyt olen alkanut sitäkin vaihtoehtoa harkitsemaan. Tietenkin tosiasiassa itselle optimaalisinta olisi, että olisin kiinnostunut toisesta edes jollain tavalla, muttei sellaista miestä ole nyt tullut viime aikoina tavattua. Haluaisin tulla kokemusta rikkaammaksi, mutta toisaalta en sitten tiedä, että päädynkö kuitenkaan baaripanovaihtoehtoon. Eiköhän se tässä ajan myötä selviä.

Ap

Vierailija
38/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen!

Ap

Juuri tuossa viikko sitten täytin 21. Pitkään ajattelin, etten haluaisi yhden illan juttua, mutta nyt olen alkanut sitäkin vaihtoehtoa harkitsemaan. Tietenkin tosiasiassa itselle optimaalisinta olisi, että olisin kiinnostunut toisesta edes jollain tavalla, muttei sellaista miestä ole nyt tullut viime aikoina tavattua. Haluaisin tulla kokemusta rikkaammaksi, mutta toisaalta en sitten tiedä, että päädynkö kuitenkaan baaripanovaihtoehtoon. Eiköhän se tässä ajan myötä selviä.

Ap

Miksi et yritä treffailla miestä ihan tositarkoituksella? Olet kumminkin aika nuori, että ei sinulla mikään kiire ole sen neitsyyden menettämiseen ole. Itse menetin poikuuden tässä sinua monta vuotta vanhempana ja eipä se elämä siitä muuttunut sen paremmaksi. Aivan hyvin olisin voinut odottaa, että löytyy joku nainen josta välitän oikeasti. Toivottavasti miettisit vanhemman sedän neuvoja.

Vierailija
39/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Naisen on tosi vaikea saada hyvää seksiä baaripanosta. Todennäköisyys nautinnon saamiselle on kovin pieni. Yritä mieluummin etsiä vaikka fwb-suhde tms.

Vierailija
40/56 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon useamman muuten lupaavan naisen jättänyt seksi-suhteen tasolle, koska olivat aivan liian kokeneita oikeaan seurusteluun. Can't make a ho into a housewife.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi