Pettyisitkö jos potentiaalinen yhden illan juttu ilmoittaisi olevansa kokematon?
Antaisitko vain mennä vai vaihtaisitko kohdetta, jos toinen ilmoittaisi olevansa kokematon? Alkaa vähitellen tökkiä tämä seksitön elämä, ja olenkin nyt harkinnut baaripanon etsimistä. Olen kuitenkin kokematon. Asia ei sinänsä vaivaa minua, mutta haluaisin kyllä olla rehellinen tilanteestani, sillä en halua uskotella olevani muuta kuin olen. Ilmeisesti kuitenkin joillekin kokemattomuus on turn off, joten ammunko itseäni nilkkaan, jos läväytän faktan tiskiin? Kannattaako tällaisen pohtimiseen edes uhrata aikaa?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko vain mennä vai vaihtaisitko kohdetta, jos toinen ilmoittaisi olevansa kokematon? Alkaa vähitellen tökkiä tämä seksitön elämä, ja olenkin nyt harkinnut baaripanon etsimistä. Olen kuitenkin kokematon. Asia ei sinänsä vaivaa minua, mutta haluaisin kyllä olla rehellinen tilanteestani, sillä en halua uskotella olevani muuta kuin olen. Ilmeisesti kuitenkin joillekin kokemattomuus on turn off, joten ammunko itseäni nilkkaan, jos läväytän faktan tiskiin? Kannattaako tällaisen pohtimiseen edes uhrata aikaa?
En pettyisi, olenhan itsekin kerran ollut kokematon.
Erittäin fiksua valita rehellisyys, luulen että siltä pohjalta saatat saada aika kivan ekakerran. Teeskentely pilaa kaiken.
Eteen voi tietysti osua joku sääliö joka ottaa oikeudekseen pettyä kokemattomuudestasi, mutta älä lannistu, vaan etsi parempi partneri. Seksin opettelu on nastaa kivan kumppanin/ kumppaneiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis nainen!
Vähän ounastelinkin, että todella vahvasti ihmiskohtaista tämä pettyminen on tässä asiassa. Kaverilla kävi aikoinaan niin, että toinen poistui asunnolta, kun sai tietää kokemattomuudesta. Pitänee siis vain uhrata enemmän aikaa siihen, että löytää jonkun kivan tyypin.
Ap
Paljonkos sitä ikää on mittarissa?
Juuri tuossa viikko sitten täytin 21. Pitkään ajattelin, etten haluaisi yhden illan juttua, mutta nyt olen alkanut sitäkin vaihtoehtoa harkitsemaan. Tietenkin tosiasiassa itselle optimaalisinta olisi, että olisin kiinnostunut toisesta edes jollain tavalla, muttei sellaista miestä ole nyt tullut viime aikoina tavattua. Haluaisin tulla kokemusta rikkaammaksi, mutta toisaalta en sitten tiedä, että päädynkö kuitenkaan baaripanovaihtoehtoon. Eiköhän se tässä ajan myötä selviä.
Ap
Miksi et yritä treffailla miestä ihan tositarkoituksella? Olet kumminkin aika nuori, että ei sinulla mikään kiire ole sen neitsyyden menettämiseen ole. Itse menetin poikuuden tässä sinua monta vuotta vanhempana ja eipä se elämä siitä muuttunut sen paremmaksi. Aivan hyvin olisin voinut odottaa, että löytyy joku nainen josta välitän oikeasti. Toivottavasti miettisit vanhemman sedän neuvoja.
Enemmän tässä on kyse uteliaisuudesta ja puhtaasta kokeilunhalusta kuin siitä, että kokisin neitsyyden taakkana, josta "pitäisi" hankkiutua eroon. Silti koitan puntaroida tätä yhden illan juttu -asiaa, sillä kuten täällä onkin mainittu, niin on se mahdollisuus, ettei se lopulta tuo nautintoa. Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin siltä, että uteliaisuus voi viedä voiton jossain vaiheessa.
En koe deittailua esim. Tinderin kautta mielekkääksi, sillä vaikka ulkonäöllä on kiistämättä merkityksensä, niin en koe kykeneväni arvioimaan ihmisiä sen perusteella. Tuntuu kammottavalta ajatella, että miten monia hyviä miehiä meneekään ohi, kun keskittyy vaan kuvaan ja profiilitekstin muodostamaan vaikutelmaan. Koen irl-tilanteiden olevan antoisampia mitä tulee miehen löytämiseen!
Kannattaakohan lähes kokemattoman miehen edes haaveilla seksistä ilman seurustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä innostuisin asiasta ja voisin kiinnostua tapaamaan samoissa merkeissä uudestaankin. Ei kokemus tai sen puute kerro yhtään mitään siitä kuin hyvää seksiä saa. Pari miestä on ollut todella hyviä jo ekalla kerralla, kun taas on tullut oltua muutaman todella huonon kokeneen kumppaninkin kanssa..
N27
Joo mutta kokemattomat aikuiset miehet on usein epävarmoja ja arkoja, mistä seuraa vaivaantunut tunnelma ja sähellystä. En jaksa sitä, ellen ole ihastunut kyseiseen mieheen vaan tarkoitus on ainoastaan saada tyydyttävää seksiä.
Siihen toisen epävarmuuten ja arkuuteen yms voi myös itse vaikuttaa omalla käytöksellään..
Tottakai siihen voi vaikuttaa, mutta miten suurta muutosta sillä voi aikaansaada muutaman hassun tunnin aikana? Harvalta epävarmuus tuntemattoman kumppanin kanssa muutamassa tunnissa niin paljon häviää, että se ei näkyisi intiimipuuhissa.
Kokematon kumppani on ihan eri asia pidemmässä suhteessa kuin yhden illan panossa, kun toiseen on aikaa tutustua kunnolla. Ylipäätään tuntematon baaripano on omiaan aiheuttamaan epävarmuuden tunteita kokeneemmissakin miehissä ja naisissa, täysin kokemattomista puhumattakaan.
Olin 28 v. kokematon mies, kun eräs selvästi kokeneempi nainen ehdotti yhden illan juttua. Kerroin hänelle taustastani suoraan ja sanoin, että kokemus tuskin olisi hänelle ikimuistoinen - eikä ainakaan pitkäkestoinen. Nainen halusi silti edetä ja kertoi, että asetelma voisi olla mielenkiintoinen.
Eli jopa miehen kokemattomuus voi olla anteeksi annettavissa ja jopa semi-positiivista, naisen kokemattomuuden uskoisin haittaavan vielä harvempaa.
Niin, ja tuo juttuni ei edennyt mihinkään, koska jänistin itse
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakohan lähes kokemattoman miehen edes haaveilla seksistä ilman seurustelua?
Jos on hyvä feikkaamaan kokenutta, muuten ei. Paitsi maksullisilla kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä feikkaamaan kokenutta, muuten ei. Paitsi maksullisilla kai.
En ole hyvä feikkaamaan, enkä haluaisi mennä maksullisiin. Kiinnostaakohan vanhempia naisia nuori, mutta lähes kokematon mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hain ammattilaiselta opit, että en aiheuta traumoja kenellekään naiselle.
Mä oon kaksi muuten hyvin alkanutta seurustelua lopettanut siksi, että on käynyt ilmi, että mies on käynyt joskus aiemmin elämässään huorissa.
Mä oon useamman muuten lupaavan naisen jättänyt seksi-suhteen tasolle, koska olivat aivan liian kokeneita oikeaan seurusteluun. Can't make a ho into a housewife.
Voi ei, onko tuollaisia omasta seksuaalisuudestaan noin epävarmoja miehiä oikeasti olemassa!? :D
Sinä pikku raasu siis pelästyit, kun vastaan tuli naisia, jotka tykkäävät seksistä ja näyttävät mistä nauttivat? Oletko sinä (ja kaltaisesi tapaukset) muuten koskaan miettinyt, että mistä se naisen kokeneisuus on peräisin? Olen itse 37-vuotaias perheellinen nainen, ja väittäisin olevani aika kokenut ja hyvä seksissä. Arvaapa kuinka monta kumppania minulla on ollut? Yksi! Tosin sinun tapauksessasi se yksikin naisen aiempi kumppani on liikaa, koska - kauhistus! - silloinhan naisella on jotain, mihin verrata sinunkin "taitojasi"!
Olisin vaan onnellinen :D
Terv. neitsyt N20
Vierailija kirjoitti:
Ei edes siitä seurustelusta, jos on vähänkin ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään, miksi miesten on hyväksyttyä pökkiä ympäriinsä ja miksi se lukumäärä vain kasvaa - koska naiset himoitsevat kokenutta ja mahdollisimman monta kaatoa tehntyttä miestä. Kokematon on turn-off, jota ei ryhdytä opettamaan (sillä se tietää sitä, että nainen joutuu itsekin tekemään jotain hyvän seksin eteen).
Miehet puolestaan arvostavat kunniallista ja kokematonta naista, joten sen takia kuluneita suorastaan halveksitaan.
Baaripanoa varten nainen haluaa kokeneen miehen. Mutta seurusteluun ei! Kumppaniksi en ikinä huolisi monta reikää jyystänyttä ukkoa, hyi yök.
Miksi se kokematon mies haluaisi horon vaimoksi?
Missä väitetään, että haluaisi?
Ei väitetä, mutta tuossa kerrotaan millainen mies halutaan baaripanoksi. Eli kirjoittaja harrastaa/harrasti baaripanoja, eli on itse horo. Silti ei halua miespuolista horoa suhteeseen, eli olettaa että tämä vähemmän kokenut mies kuitenkin haluaisi horon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hain ammattilaiselta opit, että en aiheuta traumoja kenellekään naiselle.
Mä oon kaksi muuten hyvin alkanutta seurustelua lopettanut siksi, että on käynyt ilmi, että mies on käynyt joskus aiemmin elämässään huorissa.
Mä oon useamman muuten lupaavan naisen jättänyt seksi-suhteen tasolle, koska olivat aivan liian kokeneita oikeaan seurusteluun. Can't make a ho into a housewife.
Voi ei, onko tuollaisia omasta seksuaalisuudestaan noin epävarmoja miehiä oikeasti olemassa!? :D
Sinä pikku raasu siis pelästyit, kun vastaan tuli naisia, jotka tykkäävät seksistä ja näyttävät mistä nauttivat? Oletko sinä (ja kaltaisesi tapaukset) muuten koskaan miettinyt, että mistä se naisen kokeneisuus on peräisin? Olen itse 37-vuotaias perheellinen nainen, ja väittäisin olevani aika kokenut ja hyvä seksissä. Arvaapa kuinka monta kumppania minulla on ollut? Yksi! Tosin sinun tapauksessasi se yksikin naisen aiempi kumppani on liikaa, koska - kauhistus! - silloinhan naisella on jotain, mihin verrata sinunkin "taitojasi"!
Et siis ymmärtänyt yhtään mihin kommentoit, tai väkisin käsitit väärin koska kirjoituksesi oli mielestäsi hauska? "Kokenut" on tässä yhteydessä aina vain ja ainoastaan kumppanimärään suhteutettu termi. Kiertoilmaisu lu7kalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes siitä seurustelusta, jos on vähänkin ikää.
Tuon olenkin jo huomannut, että kokemattomuus karkoittaa naiset tehokkaasti, vaikka hakisikin naista tositarkoituksella.
huoh..ei varmaan ole yhtäkään miestä jota se haittaaa!pikemminkin joku kaikki miehet läpikäynyt nainen varmasti ällöttää..en kyllä ymmärrä miksi sitä kokemattomuutta edes pitäisi mainostaa eikä sitä varmasti aina edes huomaa..
Ei miehiä kokemattomuus haittaa, naisille miehen kokemattomuus on kuin myrkkyä.
Miehet ja naiset ovat vastakohtia. Se mikä olisi naisesta pettymys, voisi olla miehelle päinvastoin. Kärjistetysti ja yksinkertaistetusti kohtuuden rajoissa.