Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorehko nainen! Miksi et oikeasti hymyile vanhemmille 40+ miehille?

mryouth75
19.09.2016 |

Tuli taas vähän mieleen tämä kun tuossa olin kaupungilla että eipä näitä hymyileviä naisia juuri nää.

-mryouth75

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän mukaan minun pitäisi jo nyt nelikymppisenä heittäytyä siitä toivosta, että joku noin 20v nainen koskaan hymyilisi minulle?

-mryouth75

Vierailija
22/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen suomalainen. En hymyile muillekaan. Töissä hymyilen kaikille, pakosta. Vapaa-ajan lepuutan sitten poskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän mukaan minun pitäisi jo nyt nelikymppisenä heittäytyä siitä toivosta, että joku noin 20v nainen koskaan hymyilisi minulle?

-mryouth75

Kyllä. Olisit 20 vuotta sitten ottanut parikymppisen, kun sulla oli vielä mahdollisuus. Nyt sua ei kato ees ikäses naiset. Oot säälittävä runkkari.

N25

Vierailija
24/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän hidas? Olet jo kuukausia valittanut nuorten naisten nihkeästä käytöksestä sinua kohtaan. Olisiko aika tehdä johtopäätöksiä?

Vierailija
25/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano yksikin hyvä syy miksi hymyilisin kulahtaneelle papparaiselle?

N25

No siksi kun haluat kuitenkin kokenutta ja kovikovaa kyrpää, josta pulppuaa voimakkaan makuista ja tuoksuista smegmaa sinun iloksesi.

Vanhoilla miehillä ei ole kivikovaa kyrpää. Ihan normaalia biologiaa, että miehen erektio pehmenee iän myötä. :)

Sitä paitsi vanhat miehet ovat rumia ja ryppyisiä, toisin kuin ikäiseni seksikkäät kovakulliset uroot.

N25

Vierailija
26/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Olen oikeasti aina ennen hymyillyt, mutta tästä tuli niin pervopappa-vibat, että taidan lopettaa.

Vierailija
27/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Mihin sä sitä tarttisit? Luuletko siten saavasi pian häneltä pilluakin?

Kyllä - vähänkö olet väärässä

Et - Palaa kirjoitukseni alkuun

Vierailija
28/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että nuorelle naiselle nelikymppinen mies on PAPPARAINEN

Vierailija
29/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

joo, ja lopettaa toi jankkaaminen.  Varmaan rupeaisit ihan yhtä ärsyttävästi sitten piirittämään sitä naista, etkä silloinkaan uskoisi, että lopeta jo.

Vierailija
30/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä hymyillyt eilen yhdelle viisikymppiselle miehelle, mutta olin autossa. Enkä kyllä varmaan riittävän nuorikaan, nelikymppinen.

Vierailija
31/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niin usein ystävällinen käytös palkitaan jollain ällöttävällä kommentilla tai ehdotuksella. Nää kokemukset alkaa jo esiteini-iässä, joten parikymppisenä jo tietää mitkä tilanteet altistaa verbaaliselle ahdistelulle ja niitä tilanteita haluaa välttää.

Vierailija
32/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan taida tajuta, että et vedä puoleesi parikymppisiä. Ihme friikki.

Vierailija
33/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

No siksi kun haluat kuitenkin kokenutta ja kovikovaa kyrpää, josta pulppuaa voimakkaan makuista ja tuoksuista smegmaa sinun iloksesi.

Vanhoilla miehillä ei ole kivikovaa kyrpää. Ihan normaalia biologiaa, että miehen erektio pehmenee iän myötä. :)

Sitä paitsi vanhat miehet ovat rumia ja ryppyisiä, toisin kuin ikäiseni seksikkäät kovakulliset uroot. <3

N25

Oletko sinä pippelityttö. Tykäätkö saada kalua pyllyysi?

Onko vanhuus sumentanut sun aivot? Mahtaa tuntua pahalta olla impotentti. :(

N25

Vierailija
34/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Sitä paitsi vanhat miehet ovat rumia ja ryppyisiä, toisin kuin ikäiseni seksikkäät kovakulliset uroot. <3

N25

Oletko sinä pippelityttö. Tykäätkö saada kalua pyllyysi?

Onko vanhuus sumentanut sun aivot? Mahtaa tuntua pahalta olla impotentti. :(

N25

Ei mua oikeesti tuollainen joutaville kikatteleva tyttönen kiinnosta, ja ikäkään ei ihan keski-ikään asti riitä. Pusi pusi ja läps perseelle kuitenkin.

Vierailija
35/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nuoret naiset pitävät minua seksikkäänä, mutta eivät halua että lähestyn, siksi eivät hymyile?

-mryouth75

Vierailija
36/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nuoret naiset pitävät minua seksikkäänä, mutta eivät halua että lähestyn, siksi eivät hymyile?

-mryouth75

Sua ei pidä kukaan seksikkäänä vaan päinvastoin. Olet kaikkien nuorten mielestä kulahtanut vanha pappa.

N25

Vierailija
37/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä hymyile. Tyrskähtelen ihan ääneen. Varsinkin jos olet humalassa.

Vierailija
38/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies! Mikset hymyilse 60+ naiselle? Sellainen tuli mieleen, kun kävelin kaupungilla, että harvemmin näkee nelikymppisten miesten hymyilevän hieman varttuneemmille naisille. 

Vierailija
39/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa kaupan kassaltakin saa yllättävän ystävällistä palvelua, miksei suomessa?

Paikallisen ärrän muija ollut aina jotenkin ystävällinen, ehkä pientä flirttiäkin, katseita ym. Hieman jonninjoutavaa jutustelua, viime viikonloppuna kävin lapsen kanssa ärrällä ja tuo aina miellyttävä nainen mulkaisi jotenkin oudosti ja kohtelu oli todella kylmää, mikähän sille tuli? On iältään varmaan n:30v.

Viikonloppuna myös olin lapsen kanssa eräässä tapahtumassa ja siellä 24v aika kuuma kinkku ihan selvästi seurasi meitä ja joku sanakin vaihdettiin, vaivihkaa kun katsoi lapsen kanssa touhutessa selvästi vilkuili meidän suuntaan, miten tuollaisen tilanteen voisi käyttää hyödyksi?

Usein lapsen kanssa saa naisilta, nuoriltakin positiivista huomiota.

M40v

Vierailija
40/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on ällöjä.