Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorehko nainen! Miksi et oikeasti hymyile vanhemmille 40+ miehille?

mryouth75
19.09.2016 |

Tuli taas vähän mieleen tämä kun tuossa olin kaupungilla että eipä näitä hymyileviä naisia juuri nää.

-mryouth75

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän mukaan minun pitäisi jo nyt nelikymppisenä heittäytyä siitä toivosta, että joku noin 20v nainen koskaan hymyilisi minulle?

-mryouth75

Ehkäpä tyttäresi hymyilee sinulle joskus jos kohtelet häntä kauniisti.

Vierailija
82/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän mukaan minun pitäisi jo nyt nelikymppisenä heittäytyä siitä toivosta, että joku noin 20v nainen koskaan hymyilisi minulle?

-mryouth75

Ehkäpä tyttäresi hymyilee sinulle joskus jos kohtelet häntä kauniisti.

Ei sil oo lapsia kun se ei halunnut lasta nuorena ja nyt se on liian myöhäistä :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä taas niin läpeensä turha ketju. En tiedä miksi teen näitä aloituksia kun vastaukset ovat aina ala-arvoista kuonaa.

-mryouth75

Kerrankin olet oikeassa, arvoisa keski-ikäinen ikätoverini. Aloituksesi ovat kyllä todella turhia ja sinun kannattaa lopettaa niiden tehtaileminen.

T. mrsyouth69 - hymyilen sinulle kun tavataan, olethan niin paljon nuorempi, joten namskis vaan :D

Vierailija
84/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla ei ole velvollisuutta hymyillä sinun vuoksesi.

Vierailija
85/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmikymppiset naiset ovat yleisesti ottaen niin typeriä, ettei niiden kanssa kannata suunnitella mitään.

Jossain 35 tienoilla naiset alkavat järkevöityä, mutta poikkeuksia on tietysti molempiin suuntiin.

Itseäni kyllä häiritsee se, ettei varsinkaan Helsingissä olla miehille yleensä ystävällisiä. Pikkulapset tietysti ja vanhukset saattavat olla, mutta siltä väliltä olevat eivät ole ystävällisiä, paitsi jos ovat myymässä jotakin.

Maailma on miehille epäystävällisempi paikka kuin naisille.

Kestän kuitenkin tuon kaikkialta hohkavan ynseyden, mutta kaikki miehet eivät kestä.

Asiaa kannattaa miettiä.

Sitäkin kannattaa miettiä, että pitäisikö jokaista vastaantulevaa naista iskevillä miehillä ola jokin näkyvä tunnus, niin normaaleilla ei olisi niin ikävää ja täysin ansaitsematonta leimaa.

Vierailija
86/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä hymyile vanhahkoille naisille (n. 60-vuotiaille)?

Kyllä minä ainakin hymyilen vanhoilla naisille.

t.M28

Vierailija
87/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virossa kaupan kassaltakin saa yllättävän ystävällistä palvelua, miksei suomessa?

Paikallisen ärrän muija ollut aina jotenkin ystävällinen, ehkä pientä flirttiäkin, katseita ym. Hieman jonninjoutavaa jutustelua, viime viikonloppuna kävin lapsen kanssa ärrällä ja tuo aina miellyttävä nainen mulkaisi jotenkin oudosti ja kohtelu oli todella kylmää, mikähän sille tuli? On iältään varmaan n:30v.

Viikonloppuna myös olin lapsen kanssa eräässä tapahtumassa ja siellä 24v aika kuuma kinkku ihan selvästi seurasi meitä ja joku sanakin vaihdettiin, vaivihkaa kun katsoi lapsen kanssa touhutessa selvästi vilkuili meidän suuntaan, miten tuollaisen tilanteen voisi käyttää hyödyksi?

Usein lapsen kanssa saa naisilta, nuoriltakin positiivista huomiota.

M40v

Mitenkö tuollaisen tilanteen voisi käyttää hyödyksi? No jos haluat vaikka käydä rauhassa paskalla, niin pyydät sitä "kuumaa kinkkua" katsomaan lastas sillä aikaa, oli varmaan lapsirakas nainen. Nimittäin sitä sun kupeittes hedelmää ne naiset katsoo, sua tuskin huomaavat. Ärrän myyjä oli varmaan vela ja sitä vitutti, kun toit lapses sen kioskiin.

Vierailija
88/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano yksikin hyvä syy miksi hymyilisin kulahtaneelle papparaiselle?

N25

Saisit oikein kunnolla paksua suonikasta kullia takaapäin, hitain pitkin vedoin ja pikkuhiljaa kiihdyttäen sut mahtaviin huuto-orgasmeihin.

Saan paksua suonikasta kyrpää, hitain pitkin vedoin ja pikkuhiljaa kiihdyttäen mut mahtaviin huuto-orgasmeihin ikäiseltäni komealta mieheltä. Teillä vanhuksilla tuskin ees seisoo ilman sinistä pilleriä, sitä paitsi ootte niin rupsahtaneita, ettei ees liukkari auttas.

N25

Puutteessa elämisesi näkyy. Kannattaisko poistaa?

Vierailija
89/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hymyilisin?

Sinun kannattaa ehkä pohtia tuota kysymystä aika syvällisesti jos et todella tiedä tuohon vastausta.

Vierailija
90/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska jos hymyilee ihan ystävällisyyttään niin vanhat miehet tulee iskemään. ei kiitos. 

No ei kyllä tule jos hymyilet vastaantulijalle. En ole nähnyt kenenkään koskaan lähestyvän tuntematonta kadulla ellei kyseessä ole ollut mamu tai jompi kumpi osapuoli ole ollut humalassa tai tehnyt muuten jotain erikoista.

Vierailija
91/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Saisit oikein kunnolla paksua suonikasta kullia takaapäin, hitain pitkin vedoin ja pikkuhiljaa kiihdyttäen sut mahtaviin huuto-orgasmeihin.

Saan paksua suonikasta kyrpää, hitain pitkin vedoin ja pikkuhiljaa kiihdyttäen mut mahtaviin huuto-orgasmeihin ikäiseltäni komealta mieheltä. Teillä vanhuksilla tuskin ees seisoo ilman sinistä pilleriä, sitä paitsi ootte niin rupsahtaneita, ettei ees liukkari auttas.

N25

En mä elä puutteessa. :D seniiliyskö sut saa puhumaan noin hulluja? No ei se ikä näköjään tuu yksin.

N25

Vierailija
92/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään hymyilen lähinnä sille omalle miehelleni ;)

Kyllä se hymy vielä hyytyy...

Vierailija
93/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

N25

En mä elä puutteessa. :D seniiliyskö sut saa puhumaan noin hulluja? No ei se ikä näköjään tuu yksin.

N25

Minä olen sinua vain vuoden vanhempi jos tuo on edes oikea ikäsi. Aika 0/5 trollaamista...

Vierailija
94/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

N25

N25

Minä olen sinua vain vuoden vanhempi jos tuo on edes oikea ikäsi. Aika 0/5 trollaamista...

Aika 0/5 trollaamista väittää toisen olevan puutteessa. :)

N25

Vierailija
95/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun onnesi oikeasti kiinni siitä että hymyileekö joku parikymppinen sinulle? Mitä se asia sille parikymppiselle kuuluu?

Vierailija
96/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska jos hymyilee ihan ystävällisyyttään niin vanhat miehet tulee iskemään. ei kiitos. 

No ei kyllä tule jos hymyilet vastaantulijalle. En ole nähnyt kenenkään koskaan lähestyvän tuntematonta kadulla ellei kyseessä ole ollut mamu tai jompi kumpi osapuoli ole ollut humalassa tai tehnyt muuten jotain erikoista.

johan tässä ap:kin mietti että jos joku hymyilee niin voiko ap vaan astua eteen, blokata tien ja alkaa tehdä tuttavuutta. 

Vierailija
97/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin nelikymppisen miehen työpaikallani kiinnostumaan minusta? Olen yrittänyt hymyillä, mutta hän kääntää vain katseensa aina pois. Alan kohta jo katkeroitumaan.

N25

Vierailija
98/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtanut isomahainen setämies taas aktivoitunut, muutaman kaljan jälkeen.Kuola valuen tuijottaa tyhjä katse pienissä siansilmissään nuoria tyttöjä. Tumputa rauhassa ja sitten nukkumaan.

Vierailija
99/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hymyile kenellekään.

Vierailija
100/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisten mielestä pelkkä hymyilykin on nykyään "rohkaisua"?

-mryouth75

Niin useimmat miehet selittävät, jos kysytään, miksi he lääppivät, muuten ahdistelivat tai alkoivat stalkkaamaan. Selvästi nainen antoi ymmärtää...