Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorehko nainen! Miksi et oikeasti hymyile vanhemmille 40+ miehille?

mryouth75
19.09.2016 |

Tuli taas vähän mieleen tämä kun tuossa olin kaupungilla että eipä näitä hymyileviä naisia juuri nää.

-mryouth75

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus. Sitä paitsi ei edes totta, koska nuoret naiset hymyilevät ainakin minulle hämmentävän. Varmaankin ajattelevat harmittomaksi vanhukseksi. Koetan käyttäytyä sen mukaisesti niin, etten petä saatua luottamusta.

Vierailija
102/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin syyn sille miksi naiset ovat niin kiukkuisia. Eivät ole aikanaan itse nuorina ollessaan tajunneet käyttää vanhempien miehien huomiota hyväksee. Ja nyt kun siihen ei ole enää mahdollisuutta, kiukutellaan.

-mryouth75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin syyn sille miksi naiset ovat niin kiukkuisia. Eivät ole aikanaan itse nuorina ollessaan tajunneet käyttää vanhempien miehien huomiota hyväksee. Ja nyt kun siihen ei ole enää mahdollisuutta, kiukutellaan.

-mryouth75

Se kiukku johtuu siitä, että sinä ja kaltaisesi ikäloput olette kuvottavia, ettekä ymmärrä sitä. Ole hyvä ja hirttäydy.

Vierailija
104/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaari. Kerro mitä annettavaa sulla on, jota en saisi ikäisiltäni seksikkäiltä uroilta? Ei ainakaan komeutta, nuoruutta, seksikkyyttä, kovaa kyrpää ja elämäniloa. Susta paistaa kilometrien päähän, että olet ikäkriisissä elävä säälittävä runkku.

Vierailija
105/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan vielä alistuvana ja kilttinä hymyilin vähän kaikille. Olin vielä tavattoman sinisilmäinen. Sitten aloin tajuamaan että noi sedät vissiin oikeesti luulee että viestin seksuaalista kiinnostusta, vaikka oikea syy hymyilyyn oli ihmispelko ja ylikiltteys. Korostan vielä että hymy hyytyi nimen omaan siinä vaiheessa kun tajusin miten paljon päin vittua yksi hymy voidaan tulkita. Näin itse ne keski-ikäiset miehet samalla tavalla kuin vaikka oman setäni, epäseksuaalisina pappoina. Todellakin yököttää jos joku 20+++v vanhempi patu tosissaan luulee että alapään saanti minulta olisi jotenkin realistinen luulo?

Vierailija
106/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen joskus mutta en halua, että se johtaa siihen, että vanhat limaiset ukot lähestyvät minua. Siksi on parempi pitää naama peruslukemilla, jos ei halua ylimääräistä huomiota. Harmi, sillä hymyilen mielelläni kaikille. :)

Vierailija
107/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän mukaan minun pitäisi jo nyt nelikymppisenä heittäytyä siitä toivosta, että joku noin 20v nainen koskaan hymyilisi minulle?

-mryouth75

Kyllä. Olet liian vanha 2-kymppiselle

Vierailija
108/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä et ymmärrä vieläkään, että olet liian vanha parikymppisille naisille? Eti seuraa ikäsistäs tai vanhemmista naisista.

Luulis, et hälytyskellot omasta vanhenemisestasi olis viimestään sillon alkanut sulla soimaan, kun teit tänne aloituksen, jossa valitit siitä, kun kassatytöt ei enää flirttaile sulle kuten 20 vuotta sitten. Sehän ei mitenkään voi johtua sun rupsahtamisesta. Eihän?

Vierailija
109/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Se kiukku johtuu siitä, että sinä ja kaltaisesi ikäloput olette kuvottavia, ettekä ymmärrä sitä. Ole hyvä ja hirttäydy.

Tuo on selvästi vihapuhetta.

Vierailija
110/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Tuo on selvästi vihapuhetta.

Mrikäloppua ja muita sen kaltaisia fossiileja sietääkin vihata. Täyspäiset vanhukset taas on asia erikseen.

Vierailija
111/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska jos hymyilee ihan ystävällisyyttään niin vanhat miehet tulee iskemään. ei kiitos. 

Ooot oikeessa. Tästä syystä en yleensä katso nuorempiin naisiin päin, ettei minua ymmärrettäisi väärin.

Vierailija
112/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän pitäisi hymyillä teille? Typerä kysymys.

Vierailija
113/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikkapa siksi että me miehetkin olisimme ystävällisempiä teille. Availemme ovia, emme huuda, sylje, raiskaa... Vastavuoroisuutta.

-mryouth75 

Vierailija
114/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikkapa siksi että me miehetkin olisimme ystävällisempiä teille. Availemme ovia, emme huuda, sylje, raiskaa... Vastavuoroisuutta.

-mryouth75 

Aika pelottavaa, että koet oikeudeksi raiskata naisen, joka ei sulle hymyile. Miksi et muuten vastaa muihin kysymyksiin joita sulle on täällä esitetty? Miksi et muuten ole töissä? Oletko vanhuuseläkkeellä?

N25

Vierailija
115/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä kiinnostaneet 4-kymppiset vanhat ukot, kun olin parikymppinen. Hymyile sinä vaan omanikäisillesi naisille, niin voit saada vastahymynkin.

Vierailija
116/116 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mryouth75 kirjoitti:

Tuli taas vähän mieleen tämä kun tuossa olin kaupungilla että eipä näitä hymyileviä naisia juuri nää.

-mryouth75

Kyllä mulla ainakin pääsee usein oikein röhönaurukin, kun seuraa näitä vanhoja ukkoja yrittämässä iskeä nuoria naisia.