Nuorehko nainen! Miksi et oikeasti hymyile vanhemmille 40+ miehille?
Tuli taas vähän mieleen tämä kun tuossa olin kaupungilla että eipä näitä hymyileviä naisia juuri nää.
-mryouth75
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Jos käy niin että vastaan tuleva nuor nainen sattuisi hymyilemään, voinko pysäyttää tällöin naisen? Mitähän hän tuumaisi? Astuisin siis sivuttais askeleen nopeasti vasemmalle ja tekisin tuttavuutta?
-mryouth75
Todennäköisesti tyttö väistäis ja jatkais matkaa ja miettis et mikä jeesuksen seniili vanhus tukkii tien. Jos pysäyttäisit mut, niin käskisin sun painua helvettiin tukkimasta tietä ja jos olisin työkamppeissa, niin pamauttaisin jakarilla jos et väistäisi.
N25
Vierailija kirjoitti:
Jos käy niin että vastaan tuleva nuor nainen sattuisi hymyilemään, voinko pysäyttää tällöin naisen? Mitähän hän tuumaisi? Astuisin siis sivuttais askeleen nopeasti vasemmalle ja tekisin tuttavuutta?
-mryouth75
Luultavasti nainen vaivautuisi tilanteesta eikä enää uskaltaisi hymyillä kenellekään,kun ystävällinen ohimennen väläytetty hymy tulkitaan heti kutsuksi alkaa ahdistelemaan.
Oli kyllä taas niin läpeensä turha ketju. En tiedä miksi teen näitä aloituksia kun vastaukset ovat aina ala-arvoista kuonaa.
-mryouth75
Vierailija kirjoitti:
Eli naisten mielestä pelkkä hymyilykin on nykyään "rohkaisua"?
-mryouth75
Hymyiletkö sinä kaikille? Myös vanhoille ja " vanhoille" naisille?
Ellet niin miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Sano yksikin hyvä syy miksi hymyilisin kulahtaneelle papparaiselle?
N25
Saisit oikein kunnolla paksua suonikasta kullia takaapäin, hitain pitkin vedoin ja pikkuhiljaa kiihdyttäen sut mahtaviin huuto-orgasmeihin.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
tässä juuri syy miksi ne naiset ei hymyile. eivät halua että teet tuttavuutta. miten hankalaa se voi olla ymmärtää
Töissä juu hymyilen kaikille (asiakaspalvelua teen.) Lisäksi flirttailen +60 vuotiaille kanta-asiakas miehille. Työkaveri tästä kysyikin ja sanoin ettei niillä papoilla ole enää kauan elämää jäljellä flirttailla nuorille naisille. Jännitystä elämään. Kuitenkin nää +60 miehet eivät ota sitä tosissaan vaan se meidän keskinäistä vitsailua. Auta armias jos menee edes hymyilemään sellaiselle 40-55 ikäiselle miehelle... Tämän ikäisistä miehistä suurin osa tuntuu pitävän itseään taivaan lahjoina naisille. Eli juu en tahdo mitään keski-ikäisten patujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä hymyile vanhahkoille naisille (n. 60-vuotiaille)?
Juurikin näin! Miksi nelikymppiset miehet eivät oikeasti hymyile minulle? Oletteko niin täynnä itseänne? Katsokaa minua, kuumaa puumaa!
Terv. Madame foreveryoung
Viimesen päälle fiini ulkonakö kertoo vaan sen, että niillä muijilla on kivisydän ja hiekkavittu!
Mitä sellasella tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä taas niin läpeensä turha ketju. En tiedä miksi teen näitä aloituksia kun vastaukset ovat aina ala-arvoista kuonaa.
-mryouth75
no lopeta nää aloitukset. eikö se nuorten naisten kanta ole jo tullut selväksi?? tuntuu että sulla on jonkunlaisia mt-ongelmia kun elät ihan harhassa eikä sillä ole mitään vaikutusta jos kuulet totuuden sata kertaa.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Sitä me kaikki muutkin ihmetellään.
Kai sulla on vaan niin kova pää että et ihan vähällä usko.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Siksi,että saat kieroutunutta nautintio mammojen ärsyttämisestä.Mitä muutakaan typeriin kysymyksiisi voisi rehellisesti vastata,kuin se "kuona" jota joka kerta saat?
N25 tuskin saa munaa ikinä, vittumainen luonne paistaa kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano yksikin hyvä syy miksi hymyilisin kulahtaneelle papparaiselle?
N25Saisit oikein kunnolla paksua suonikasta kullia takaapäin, hitain pitkin vedoin ja pikkuhiljaa kiihdyttäen sut mahtaviin huuto-orgasmeihin.
Saan paksua suonikasta kyrpää, hitain pitkin vedoin ja pikkuhiljaa kiihdyttäen mut mahtaviin huuto-orgasmeihin ikäiseltäni komealta mieheltä. Teillä vanhuksilla tuskin ees seisoo ilman sinistä pilleriä, sitä paitsi ootte niin rupsahtaneita, ettei ees liukkari auttas.
N25
Mie hymyilin ja se aiheutti sen miehen perheeseen kriisin. Mies luuli mun olevan kiinnostunut siitä ja haki eroa, laittoi talon myyntiin ja alkoi soittelemaan mulle. Ei kiitos enää sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Eivät vastaukset ole ala-arvoista kuonaa. Tottahan täällä suurin osa vastauksista oli. Olet kulahtanut vanha pappa. Et nuorekas ja komea vaan rupsahtanut ikäloppu. Miksi et voi uskoa suoraa puhetta, vaan elät jossain harhoissas?
N25
Minä hymyilen niille nuoremmille 40+-miehille. Sinä, joka olet sellainen vanhempi 40+-mies, saat jäädä ilman.
Vierailija kirjoitti:
N25 tuskin saa munaa ikinä, vittumainen luonne paistaa kilometrien päähän.
Ai mä olen vittumainen luonne, kun sanon suoraan miksi vanhat miehet ei kiinnosta? :D
N25
En hymyile kenellekkään vastaantulijalle. Katson maahan. Hymyilen, jos keskustelen jonkun kanssa, ellei keskustelukumppani oli törkeä pervo. Happamalla naamalla saa olla rauhassa.