Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väite: suurin osa ~40-v naisista ei tunne tarvetta seksiin

Vierailija
19.09.2016 |

Olemme kavereiden kanssa keskustelleet, kun meillä kaikilla on jo lapset tehtynä, seksin määrästä parisuhteessa. Valtaosa noin 10 naisen poppoosta oli sitä mieltä, että voisi aivan hyvin olla ilman seksiä vaikka lopun elämänsä, näin myös minä. Veikkaan että edustamme kohtuullisen edustavaa otantaa noin 4-kymppisistä naisista, joten laajempi otanta vain vahvistaisi asian.

Tiedän että tähän ketjuun tullaan vaittämään että valtaosa naisista pitää seksistä ja haluaa sitä viikoittain, mutta kokemukseni mukaan se ei pidä paikkaansa. Jopa ne, jotka pitävät seksistä vaihtaisivat viikonlopun seksiloman viikonlopun shoppailu/itsensä helllimislomaan.

Kommentit (185)

Vierailija
21/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tänne tulee muutama seksiaddikti ilmoittamaan että MINÄ ainakin haluan seksiä ja meillä on jatkuvasti seksiä. Ihan virallistenkin tutkimusten mukaan naiset eivät halua nuorempanakaan mitenkään erityisesti seksiä ja vanhempana seksiä ei juuri haluta.

Vierailija
22/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta että lomalla mieluummin hellin itseäni, mutta johtuu siitä että onneksi saa arjessa ihan riittävästi seksiä.

Minusta seksin kyllä kuuluisi kuulua itsensähellimiskategoriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kauheasti kiinnosta enää. Nukkuminen voittaa mennen tullen. N41.

Vierailija
24/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tänne tulee muutama seksiaddikti ilmoittamaan että MINÄ ainakin haluan seksiä ja meillä on jatkuvasti seksiä. Ihan virallistenkin tutkimusten mukaan naiset eivät halua nuorempanakaan mitenkään erityisesti seksiä ja vanhempana seksiä ei juuri haluta.

Onkohan nää kaks ryhmää eri naiset? Itse olen ainakin myöhäisherännäisten ryhmässä :) N43+

Vierailija
25/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä allekirjoita tätä. Seksiä olen aina halunnut, ja sen puute tuntuu myös ystäviä vaivaavan. Toki jos avioliitto paskana, ei seksikään kiinnosta. Mutta syy muualla kuin seksissä.

Vierailija
26/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttista rakkautta kyllä kaipaisin.

Minäkin, mutta en halua sen johtavan seksiin. Haluan tuntea itseni rakastetuksi ja ihailluksi, mutta mihen seksihalu vain sotkee ja aina halutaan vain panna.

Tämän pitäisi olla nuoren naisen ajatusmaailma. Vanhemmalla iällä irstastellaan sitten. N43+

Ehkä mä olenkin mieleltäni nuori ja onneksi saan irstailla kotonani niin paljon kuin haluan, vaikka ikää on jo enemmän kuin sinulla.

Vierailija
27/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siitä puhe mistä puute" Minun ei onneksi tarvi keskustella ystävien kanssa seksistä.

Vierailija
28/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko haluttomuus teillä pitkistä parisuhteista?

Itse eronnut pitkästä suhteesta jossa en yhtään halunnut miestä. Nykyistä miestä haluan aina vaan, vaikka vuodet kuluvat. Päivittäin seksiä yleensä. Rakastelua tai rajumpaa, kumpi fiilis sattuu olemaan. Paljon parempaa se nyt vanhempana on!

Vierailija
29/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaudun halukkaaksi naiseksi. Seksin puute on päivittäin mielessä, ja tulevaisuus kauhistuttaa. Mieheni ei nyt sairauden vuoksi kykene, ja rakastan miestäni! Mutta kaipaan kauheasti seksiä! Olen 55 v.

Vierailija
30/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan seurasta. Nuorempi mies ja kyllä halut herää.

Vierailija
31/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 ja seksiä ei ole ollut 13vuoteen. Ei tulisi edes mieleenikään enää mokomaa touhua harrastaa. Yliarvostettua ähellystä.

Vierailija
32/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, oikeasti. Media antaa niin väärän kuvan. Noh, media antaa nyt oman vääristyneen kuvansa mistä tahansa. Itse ahdistuin parikymppisenä, kun sitä seksiä ei ollut joka toinen päivä, koska se nyt cosmopolitanin galluppien mukaan on normaali määrä.

Kiinnostava työ, opiskelut ja harrastukset ja arki vie energiaa ja kaiken ajan. Eipä sitä seksiä niin tarvitse. Jos tekee mieli niin aikuisviihdettä pyörimään ja homma on onnellisesti ohi alle 5min. Eikä tarvii miettiä onko se nainen lämmitelty kun vaan sepalus auki ja hommiin. Toki seksiäkin on joskus, ja silloin se on taivaallista. Oikein herkkua.

t. Mies

Vierailija
33/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksielämä hiipui lasten jälkeen siten, että ensin oli kerta kuussa, sitten kuukausin taukoja ja vähitellen loppui kokonaan. Olen harrastanut seksiä mieheni kanssa muistaakseni 3 tai 4 vuotta sitten ja olen aivan tyytyväinen tilanteeseen.

Nainen 41V

Vierailija
34/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla varmaan kyse myös kyllästymisestä. 18-vuotta sama mies ja taukoja vain synnyttäneenä.

Alussa pari kolme vuotta aika kiihkeätä. Sitten menty rytmillä 1-2 krt/vko.

Mä olen nyt 45v ja voisin olla ilmankin. Sekin on parempi kun ite tyydyttää itsensä. Ei miehen kanssa niin innosta, vaikka mies kyllä huomioi minut tosi hyvin.

Mutta olen huomannut sen jos pikkasen taukoa, halut entisestään vähenee.

Vierailija
35/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni taas shoppailu on täysin yliarvostettua. Mulla on jo kaikkea krääsää, en millään jaksaisi viettää viikonloppua ostoksilla.

Seksiä on juuri nyt vähänlaisesti, mutta kerrotaan kyllä päivittäin toisillemme mitä tehdään yhdessä kunhan nuo lapset vähän kasvavat ja töissä helpottaa.

N39.

Vierailija
36/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksielämä hiipui lasten jälkeen siten, että ensin oli kerta kuussa, sitten kuukausin taukoja ja vähitellen loppui kokonaan. Olen harrastanut seksiä mieheni kanssa muistaakseni 3 tai 4 vuotta sitten ja olen aivan tyytyväinen tilanteeseen.

Nainen 41V

Onkos miehesikin tyytyväinen?

Vierailija
37/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunnustaudu seksi-addiktiksi, vaikka meillä tosi aktiivista onkin. IHan sama mitä viralliset tutkimukset sanovat, me nautimme kyllä seksin iloista lähes joka päivä. Sehän on myös ihanaa läheisyyttä ja rakkautta. MItä enemmän seksiä harrastaa saman kumppanin kanssa, sen taitavammaksi siinä myös molemmat tulevat- ja sen parempaa se on. En tajua ollenkaan tätä negatiivisuutta seksiä kohtaan. Sehän on ihanaa. Mutta edellyyttä varmasti hyvän, luottamuksellisen ja läheisen ihmissuhteen myös. Ja seksissä on sekin, että mitä aktiivisempi olet itse, sen enemmän myös siitä saat.  Onkos tämä ketju nyt vain heille joita seksi ei kiinnosta?

Vierailija
38/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 41V

Onkos miehesikin tyytyväinen?

Todennäköisesti kun ei valita tilanteesta. Emme oikeastaan puhu aiheesta.

Vierailija
39/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen 43 -vuotias, meillä on pieni lapsi. Seksiä on 3-5 kertaa viikossa, toinen lapsikin olisi tervetullut, mutta ei ole syy seksin harrastukselle. Olen tyytyväinen tilanteeseen vaikka aina tilaisuutta seksiin ei olekaan vaikka haluja olisi. Seksitön liitto kertoo muistakin parisuhdeongelmista tai vähintäänkin edeltää niitä.

Vierailija
40/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin 10v suhteessa jossa seksiä oli tosi vähän. Se oli painajainen, meni elämänilokin siinä. En ikinä enää luovu niin ihanasta asiasta kuin seksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän