Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väite: suurin osa ~40-v naisista ei tunne tarvetta seksiin

Vierailija
19.09.2016 |

Olemme kavereiden kanssa keskustelleet, kun meillä kaikilla on jo lapset tehtynä, seksin määrästä parisuhteessa. Valtaosa noin 10 naisen poppoosta oli sitä mieltä, että voisi aivan hyvin olla ilman seksiä vaikka lopun elämänsä, näin myös minä. Veikkaan että edustamme kohtuullisen edustavaa otantaa noin 4-kymppisistä naisista, joten laajempi otanta vain vahvistaisi asian.

Tiedän että tähän ketjuun tullaan vaittämään että valtaosa naisista pitää seksistä ja haluaa sitä viikoittain, mutta kokemukseni mukaan se ei pidä paikkaansa. Jopa ne, jotka pitävät seksistä vaihtaisivat viikonlopun seksiloman viikonlopun shoppailu/itsensä helllimislomaan.

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan myös omasta puolestani ja shoppailuloma tai mikä tahansa loma voittaa seksin 100-0.

T:N43

Vierailija
2/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut

n43V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 46-vuotias eikä kymmeneen vuoteen ole ollut seksiä. Hyvin pärjää ilmankin. Seksi on yliarvostettua.

Vierailija
4/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on niin kivaa

Vierailija
5/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaa seksiä, ihan kauhee ajatus olla ilman! Lapset 17 ja 20v. Seksi vaan paranee kun lapset isoja eikä tartte koko ajan huolehtia. Älkää luopuko yhdestä elämän ilosta☺

Vierailija
6/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttista rakkautta kyllä kaipaisin.

Vierailija
7/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 v nainen ja haluaisin seksiä joka päivä. Mies haluaa seksiä 4-6 kertaa kuukaudessa joten tyydyn siihen.

Vierailija
8/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudun kun harrastan seksiä. Nyt sitä on pari kolme kertaa viikossa, useamminkin sopisi. Toki nautin myös muusta hellimisestä ja hemmottelusta. N41

Vierailija
9/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin, mutta en halua sen johtavan seksiin. Haluan tuntea itseni rakastetuksi ja ihailluksi, mutta mihen seksihalu vain sotkee ja aina halutaan vain panna.

Vierailija
10/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ainakin johtuu osin siitäkin, että 40+ miehet on alkaneet ukkoontua, eikä niissä ole enää mitään seksuaalisesti kiinnostavaa. Rasvaiset jutut, karvat kasvaa nenästä ja korvista ja hygienia on vähän niin ja näin, yäk yäk yäk, ei tee mieli mennä sellaisen kanssa alasti petiin. XP

Vierailija
11/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo on puhua, ettei seksiä tarvitse loppuikänään, kun seksiä on kotona saatavilla. Kun seksiä ei enää olekaan tarjolla, voi ääni kellossa muuttua.

"Sex is like air - you don't miss it unless you're not getting any."

t. Hyvää seksiä vailla ja selibaatissa vuodesta 1997 lähtien

Vierailija
12/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, oikeesti? Ilmankos mun mies on niin sekaisin onnesta välillä. Olen ihan tavallinen nainen, en mikään seksihurjastelija. Mutta meillä on seksiä useamman kerran viikossa, enkä mistään hinnasta luopuisi siitä. MIeheni on ihana sängyssä, seksi tuo elämään valtavasti energiaa, läheisyyttä, nautintoa.  Seksi vaatii viitseliäisyyttä, mutta pitää niin kropan kuin parisuhteen kuin mielenkin kunnossa.  Johtuisko tuo suhtautuminen seksiin paitsi tietysti omasta mielestä, mutta myös miehestä? Siitä kuinka viitseliäs ja taitava mies on sängyssä? Kyllä mäkin kypsyisin jos olisin patjana jollekin. Mutta kun seksissä on valtavasti mahdollisuuksia, sehän on taitolaji. Sen lisäksi että se ylläpitää läheisyyttä ja iloa elämässä.  En tiedä valtaosasta naisia, puhun ainoastaan itsestäni.

Vierailija
13/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama kk sitten olisin allekirjoittanut tämän epäröimättä, mutta tämän kesän aikana on ollut ihan eri vaihde päällä. Seksiä on joka päivä ja jos jostain syystä ei ole niin on ihan järkyttävä panetus. Ollaan oltu miehen kanssa parikymmentä vuotta yhdessä ja seksi on nyt parempaa kuin koskaan. Joku vuosi sitten oli vaihe, että melkein erottiin seksittömyyden takia, minä olin siis se haluton osapuoli.

Vierailija
14/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta te olette naurettavia ja hukanneet jotakin. Pikemminkin nuori kaksikymppinen ei tiedä seksistä mitään eikä tarvitse sitä mihinkään ;) N43+

Vierailija
15/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan myös omasta puolestani ja shoppailuloma tai mikä tahansa loma voittaa seksin 100-0.

T:N43

Ja sitten ihmetellään, kun äijät vaihtaa nuorempaan...

Vierailija
16/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 46-vuotias eikä kymmeneen vuoteen ole ollut seksiä. Hyvin pärjää ilmankin. Seksi on yliarvostettua.

Sama juttu täällä, tosin oon vähän nuorempi.

Vierailija
17/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole tarvetta, halu on vapaa.

18/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli seksiä eilen ja tänään ja taas panettaa ;) Ja ikää 43.

Vierailija
19/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin, mutta en halua sen johtavan seksiin. Haluan tuntea itseni rakastetuksi ja ihailluksi, mutta mihen seksihalu vain sotkee ja aina halutaan vain panna.

Tämän pitäisi olla nuoren naisen ajatusmaailma. Vanhemmalla iällä irstastellaan sitten. N43+

Vierailija
20/185 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että lomalla mieluummin hellin itseäni, mutta johtuu siitä että onneksi saa arjessa ihan riittävästi seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan