Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Liianpitkä
19.09.2016 |

Tai miehet: seurustelisitko itseäsi pidemmän naisen kanssa?

Olen nyt tapaillut itseäni lyhyempää miestä ja olen korviani myöten ihastunut tähän. Kemiat kohtaa sekä hän on todella huomaavainen, hyvännäköinen ja meillä on samanlaisia kiinnostuksenkohteita ja tavoitteita elämälle

Silti tuo pituus mietityttää, olen siis melko pitkä 175cm nainen, joten kovin yllättäväähän ei ole, että olen kiinnostunut lyhyemmästä, sillä onhan suomalaisten miesten keskipituus vain luokkaa 177-178cm, joten aika moni mies on mua lyhyempi.

Mites omalla kohdalla? Voisitko kiinnostua itseäsi lyhyemmästä miehestä?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kun en ole homo.

Vierailija
2/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies kyllä on unelmieni pituinen jos on n. 2-5cm pidempi, mutta ei missään nimessä lyhyempi siltikään, vaikka pidänkin itseeni nähden joidenkin mielestä lyhyistä miehistä.

Vierailija
4/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Kaksi vakavaa suhdettani olivat itseäni lyhyempien miesten kanssa. Minulle miehen pituus ei ole "se juttu".

Vierailija
5/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos se mies olisi muuten fyysisesti viehättävä. Jos olisi lyhyt ja pyylevä, vaikeaa olisi. Ja tietysti pituuserokin vaikuttaisi, eli joku parin sentin pituusero tuskin tuntuisi missään, mutta 10 senttiä olisi jo aika paljon.

Vierailija
6/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikea löytyy niin mulle ei kyllä muutama sentti vaikuta millään lailla.

Vierailija
7/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin ja olen seurustellutkin.

En viehäty kovin pitkistä miehistä, ideaali on 170-180cm (itse olen 175cm).

N25

Vierailija
8/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ja tapaillut useita itseäni lyhyempiä.

Vierailija
9/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut, mutta täytyy myöntää, että melko matalakantaisia kenkiä käytin tuohon aikaan. Pituuseroa oli 5 cm.

Vierailija
10/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, mieluiten miehen tulee olla selvästi pidempi.

Vierailija
11/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä haaveilen yhdestä tietystä pätkästä. Niin ihana tyyppi mutta tokkopa se musta kiinnostuu.

Vierailija
12/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liianpitkä kirjoitti:

Tai miehet: seurustelisitko itseäsi pidemmän naisen kanssa?

Olen nyt tapaillut itseäni lyhyempää miestä ja olen korviani myöten ihastunut tähän. Kemiat kohtaa sekä hän on todella huomaavainen, hyvännäköinen ja meillä on samanlaisia kiinnostuksenkohteita ja tavoitteita elämälle

Silti tuo pituus mietityttää, olen siis melko pitkä 175cm nainen, joten kovin yllättäväähän ei ole, että olen kiinnostunut lyhyemmästä, sillä onhan suomalaisten miesten keskipituus vain luokkaa 177-178cm, joten aika moni mies on mua lyhyempi.

Mites omalla kohdalla? Voisitko kiinnostua itseäsi lyhyemmästä miehestä?

ymmärsinkö nyt oikein, että jos vauva-palstalla sanotaan, että "ei en ikinä seurustelisi itseäni lyhyemmän/pidemmän kanssa" niin sinä dumppaat miehen, johon olet "korviasi myöten ihastunut"? Vai miksi ihmeessä kyselet? Jos tuo kääpiö (heh) on se mies, jonka haluat, sitten sinä haluat sen. Ja mitä merkitystä silloin on sillä, mitä random-trolllit av:llä sanoo? Onko sulla ollenkaan omia mieltymyksiä, vai oletko pelkkä sätkynukke, joka hyppää kun satunnainen ohikulkija käskee?

Vierailija
13/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
14/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukkoni on noin 2-3cm lyhyempi ja omasta mielestäni se ei haittaa yhtään. Pidän esimerkiksi edelleen korkkareita ja saatan välillä olla 10cm pitempi. Hällä on kuitenkin niin terve omatunto, ettei ole moksiskaan. Ja itseasiassa miehen pituus on yksi hänen parhaimpia puolia, koska entinen oli 25cm ja aivan liian pitkä:D

Eli vastatakseni kysymykseen, niin voisin.

Vierailija
15/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Miehen pitää olla mua pidempi. T. Nainen 165 cm

Vierailija
16/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi huono arvioimaan, mutta mies on varmaan 3-4cm lyhyempi kuin mä. Ja on siis todella urheilullinen ja hyväkroppainen, sellainen raamikas. Jos mies olisi lyhyt ja hintelä eli joka tavalla pienempi kuin mä, niin en usko, että olisin miehestä kiinnostunut.

Ite oon aika tavallinen, varmaan aika keskellä normaalipainoa eli en erityisen laiha, mutta en todellakaan pullea.

Ap

Vierailija
17/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itse olen vain 163 cm.

Vierailija
18/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellutkin ja jos olisin sinkku ja kiva itseäni lyhyempi mies sattuisi kohdalle seurustelisin uudestaankin. Miehen pituus ei ollut syy meidän eroon.

Vierailija
19/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ukkoni on noin 2-3cm lyhyempi ja omasta mielestäni se ei haittaa yhtään. Pidän esimerkiksi edelleen korkkareita ja saatan välillä olla 10cm pitempi. Hällä on kuitenkin niin terve omatunto, ettei ole moksiskaan. Ja itseasiassa miehen pituus on yksi hänen parhaimpia puolia, koska entinen oli 25cm ja aivan liian pitkä:D

Eli vastatakseni kysymykseen, niin voisin.

Siis 25cm itseäni pitempi, unohtui laittaa:)

Ja siis itse olen noin 168cm ja ukko jonkun 165cm eli av-palstan mukaan "kääpiö".

Vierailija
20/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti, jos hän olisi hottis. Nykyinen on Robert Downey Jr:n mittainen, itse olen siitäkin vielä 10 cm. lyhyempi. Joku Al Pacinokin on tosi lyhyt äijä, vanhaksi mieheksi aika kuuma.

Itse asiassa en pidä liian pitkistä miehistä. Joku 180 on mielestäni jo "liian friikki".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi