Vierailija

.

Kommentit (9)

Vierailija

Riippuu ihan siitä, oletko antanut suostumuksen näkymiseen ja onko yksityinen lääkäriasema ylipäätään liittynyt mukaan tuohon kanta.fi-järjestelmään.

Itselläni näkyy kahden eri yksityisen lääkäriaseman labrat ym.

Itse tuosta lähetteestä en ole varma, näkyykö se mutta tulokset näkyvät ainakin ja lääkärin sepustukset käynnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei

Kiitos. Eli jotta pääsisin husin labraan otattamaan kokeen, pitäisi olla paperiversio lähetteestä? Kun mielestäni ainakin parissa husin labrassa voi otattaa yksityislääkärin lähetteellä kokeet.. mutta ongelma on tietty, jos siellä labrassa ei nähdä mistään sitä lähetettä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, oletko antanut suostumuksen näkymiseen ja onko yksityinen lääkäriasema ylipäätään liittynyt mukaan tuohon kanta.fi-järjestelmään.

Itselläni näkyy kahden eri yksityisen lääkäriaseman labrat ym.

Itse tuosta lähetteestä en ole varma, näkyykö se mutta tulokset näkyvät ainakin ja lääkärin sepustukset käynnistä.

Kiitos, ei sitten tosiaan varmaankaan näy, koska ei näy yksityislääkärikäynneistäkään mitään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei

Kiitos. Eli jotta pääsisin husin labraan otattamaan kokeen, pitäisi olla paperiversio lähetteestä? Kun mielestäni ainakin parissa husin labrassa voi otattaa yksityislääkärin lähetteellä kokeet.. mutta ongelma on tietty, jos siellä labrassa ei nähdä mistään sitä lähetettä..

Pyydä se paperisena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei

Pyydä se paperisena.

Olen jo käynyt vastaanotolla ja unohtui pyytää lähete.. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei

Pyydä se paperisena.

Olen jo käynyt vastaanotolla ja unohtui pyytää lähete.. 

Niin, olisin puhelimitse pyytänyt lähetteen sähköisenä, mutta ei auta, jos ei näy husin labrassa, joudun sitten kuitenkin sinne lääkäriasemalle menemään..

Vierailija

Joo, ehdottomasti yksityislääkäriltä paperilähete mukaan Huslabin labraan. Ei Huslabin tietojärjestelmillä pääse näkemään pyyntöjä muuten.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat