Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?

Liianpitkä
19.09.2016 |

Tai miehet: seurustelisitko itseäsi pidemmän naisen kanssa?

Olen nyt tapaillut itseäni lyhyempää miestä ja olen korviani myöten ihastunut tähän. Kemiat kohtaa sekä hän on todella huomaavainen, hyvännäköinen ja meillä on samanlaisia kiinnostuksenkohteita ja tavoitteita elämälle

Silti tuo pituus mietityttää, olen siis melko pitkä 175cm nainen, joten kovin yllättäväähän ei ole, että olen kiinnostunut lyhyemmästä, sillä onhan suomalaisten miesten keskipituus vain luokkaa 177-178cm, joten aika moni mies on mua lyhyempi.

Mites omalla kohdalla? Voisitko kiinnostua itseäsi lyhyemmästä miehestä?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Voisin seurustella myös pidemmän naisen, pidemmän miehen tai lyhyemmän naisen kanssa. Eli jos jäi epäselväksi vielä niin pituudella ei ole väliä.

Vierailija
22/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen jo. Tosin pituuseroa on vain muutama sentti, mutta silti.

Aiemmin ajattelin että pituus on se tärkein asia miehen ulkonäössä, ja että miehen on ehdottomasti oltava pidempi, ihan pakko. No sitten tutustuin tuohon. Ja se on ihana. Niin ihana, että eipä kiinnosta enää pätkän vertaa että kumpi meistä on pitempi. :D

Tietysti voisi vähän häiritä, jos pituusero olisi ihan todella huomattava, ja jos mies olisi oikeasti aivan mielettömän lyhyt, että sikäli en voi tässä hirveästi päteä. Mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisin, olettaen siis että miehellä on hyvä itsetunto eikä se valita jos käytän korkkareita. Olen 166cm pitkä.

Vierailija
24/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liianpitkä kirjoitti:

Olen nyt tapaillut itseäni lyhyempää miestä ja olen korviani myöten ihastunut tähän. Kemiat kohtaa sekä hän on todella huomaavainen, hyvännäköinen ja meillä on samanlaisia kiinnostuksenkohteita ja tavoitteita elämälle

Silti tuo pituus mietityttää, olen siis melko pitkä 175cm nainen, joten kovin yllättäväähän ei ole, että olen kiinnostunut lyhyemmästä, sillä onhan suomalaisten miesten keskipituus vain luokkaa 177-178cm, joten aika moni mies on mua lyhyempi.

ymmärsinkö nyt oikein, että jos vauva-palstalla sanotaan, että "ei en ikinä seurustelisi itseäni lyhyemmän/pidemmän kanssa" niin sinä dumppaat miehen, johon olet "korviasi myöten ihastunut"? Vai miksi ihmeessä kyselet? Jos tuo kääpiö (heh) on se mies, jonka haluat, sitten sinä haluat sen. Ja mitä merkitystä silloin on sillä, mitä random-trolllit av:llä sanoo? Onko sulla ollenkaan omia mieltymyksiä, vai oletko pelkkä sätkynukke, joka hyppää kun satunnainen ohikulkija käskee?

En ole dumppaamassa miestä täällä saatujen mielipiteiden takia. Lähinnä pohdin, että onko kellään ollut samoja fiiliksiä itseään lyhyemmästä miehestä. Onko lyhyys turn-off vai eikö sillä ole mitään väliä. Kuitenkin valtaosassa pariskunnista mies on pidempi.

Ap

Vierailija
25/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tiedän, pinnallista.

Vierailija
26/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voisin seurustella pitemmän naisen kanssa, se on ihan luonteesta kiinni.

Vierailija
27/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja seurustelenkin. Nainen on noin 15cm pidempi ja muutenkin isokokoisempi ja vahvempi

Vierailija
28/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ollut kiinnostunut suurinpiirtein itseni pituisista miehistä eli 165-175 cm pitkistä, mutta tuossa alkaa olla ehdoton alaraja jo. Olen itse kuitenkin 170 cm enkä haluaisi olla päätä pidempi kuin mies. Haluan tuntea olevani pieni ja naisellinen enkä suhteen maskuliininen osapuoli.

Vierailija
29/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 155cm, mies sais olla sen 160-165cm.

Vierailija
30/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm ja haluan että mies olisi vähintään mun pitunen. Toinen että jos mies on lähemmäks kaks metriä pitkä niin mua ei kiinnosta. Entiedä sitten miksi mutta jotenkin liian pitkät miehet näyttää honkkeleilta.

Vierailija
31/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein ollut kiinnostunut suurinpiirtein itseni pituisista miehistä eli 165-175 cm pitkistä, mutta tuossa alkaa olla ehdoton alaraja jo. Olen itse kuitenkin 170 cm enkä haluaisi olla päätä pidempi kuin mies. Haluan tuntea olevani pieni ja naisellinen enkä suhteen maskuliininen osapuoli.

Tuo on ehkä yleisin syy miksi nainen haluaa pidemmän miehen. Että voi tuntea itsensä keijukaiseksi. Olisi mukavaa jos nainenkin voisi elää elämäänsä itsensä eikä peilaten miehen kautta. Sama kuin joillain miehillä on oltava 30cm lyhyempi nainen jotta voi tuntea itsensä terminaattoriksi.

Anteeksi mutta minusta tuo on jollain tapaa huvittavaa :D

Vierailija
32/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja mulla on ollutkin hurjan sentin lyhyempi mies. Tosin pakko myöntää, että tuskin syttyisin alle 160-senttisestä miehestä. Olen itse 169 cm, nykyinen mies on 175.

Vierailija
33/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liianpitkä kirjoitti:

ymmärsinkö nyt oikein, että jos vauva-palstalla sanotaan, että "ei en ikinä seurustelisi itseäni lyhyemmän/pidemmän kanssa" niin sinä dumppaat miehen, johon olet "korviasi myöten ihastunut"? Vai miksi ihmeessä kyselet? Jos tuo kääpiö (heh) on se mies, jonka haluat, sitten sinä haluat sen. Ja mitä merkitystä silloin on sillä, mitä random-trolllit av:llä sanoo? Onko sulla ollenkaan omia mieltymyksiä, vai oletko pelkkä sätkynukke, joka hyppää kun satunnainen ohikulkija käskee?

Olet täysi idiootti

Vierailija
34/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja tällä hetkellä, mies ehkä sentin-kaks lyhyempi... En tahtoisi lyhyempää, mutta kun mies vaan niin kolahti, niin ei auta ;-)

Korkkareita en kyllä osaa sen seuras käyttää, ku tulee niin pitkä olo.

Oon 170cm

Vierailija
35/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ehkä yleisin syy miksi nainen haluaa pidemmän miehen. Että voi tuntea itsensä keijukaiseksi. Olisi mukavaa jos nainenkin voisi elää elämäänsä itsensä eikä peilaten miehen kautta. Sama kuin joillain miehillä on oltava 30cm lyhyempi nainen jotta voi tuntea itsensä terminaattoriksi.

Anteeksi mutta minusta tuo on jollain tapaa huvittavaa :D

Se on säälittävää ja pinnallista.

Vierailija
36/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä teinien invaasio vai ovatko aikuiset naiset tosiaan noin huonoitsetuntoisia?

Vierailija
37/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella. Mulla on varmaan joku kompleksi mun pituuden kanssa, luulen olevani paljon pitempi (olen 163cm). Sanoin ystävälleni poikaystävästäni ennen kuin aloimme seurustella, että hänhän on minua vain jonkun pari senttiä pitempi, kun todellisuudessa hän on minua 25cm pitempi. Pari hassua senttiä.

Ei mua jaksa kiinnostaa. Jos on hyvä tyyppi niin ei pituus merkitse mitään. Poikaystäväni ei ole mikään adonis, mutta täydellinen mulle.

Vierailija
38/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi minua lyhemmän miehen kanssa koska olen itse vain 160cm. Minua lyhempi mies alkaa olla jo tosi lyhyt.

Oma mies on 185cm...just sopiva.

Vierailija
39/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on plussaa jos mies olisi edes vähän itseäni pidempi tai edes samanpituinen, koska käytän usein korkkareita ja olen muutenkin 177cm pitkä. Toisaalta ei ole merkitystä, jos on muuten hyvännäköinen omaan silmään ja tietysti miellyttävä luonne ym. Pituuteen ei kuitenkaan voi vaikuttaa ja makuja on monia. Varmasti joidenkin mielestä taas minä olen aivan liian pitkä naiseksi.

Vierailija
40/86 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mulla ei oikein ole mitään erityistä miestyyppiä, josta pidän. Luonne, kemiat, karisma. Ne ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi