Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin miestä tarvitaan perheessä?

Vierailija
18.09.2016 |

Erosin miehestä puoli vuotta sitten. Melkein naurattaa nyt kun ihmiset säälivät että kuinka pärjään yksinhuoltajana. Rehellinen vastaus että paljon paremmin kuin miehen kanssa. Kiinnostaisi tietää, että mihin te naiset niitä miehiä tarvitsette? Olen joskus nähnyt sellaisia perheitä, joissa mies paimentaa lapsia ja nainen ottaa lasillisen viiniä ja renotutuu, en ole itse kokenut.Mitä miehet tekee teidän perheessä?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi aloittajallakaan niitä kakaroita ilman sitä miestä? Ja elarit varmaan kelpaa oikein hyvin? Minkälaisen summan tienasit muuten perseelläsi erossa?

Vierailija
22/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministejä taas ketju täynnä, eivät edes näe omaa miesvihaansa.

Feministi olen kyllä, mutta en vihaa miehiä, mutta en myöskään suostu enää olemaan heidän kotipiikansa. Niin kauan kuin miehen sanavarastoon kuuluu, kyllä minä autan kotitöissä, ei tarvitse kuvitella asuvansa samassa taloudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ämmät itkee omia itsekkäitä valintojaan. Kai elarit juoksee ja mikään ei riitä?

Mitkä ovat niitä itsekkäitä valintoja, huolenpito kodista ja lapsista, silloin kun toinen heittäytyy yhdeksi lapsista?

24/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieluummin, mihin lapsia tarvitaan perheessä. Niistä ei tunnu olevaan mitään hyötyä, riesaa ja kuluja vain. Parisuhdekin huononee.

Vierailija
25/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä olisi aloittajallakaan niitä kakaroita ilman sitä miestä? Ja elarit varmaan kelpaa oikein hyvin? Minkälaisen summan tienasit muuten perseelläsi erossa?

Ei se nyt näinkään mennyt. Olen varakkaampi kuin mies ja meillä ei ole avioehtoa joten hän se tässä erossa taisi hieman tienata, jos sitä niin haluaa ajatella. Elintaso on heikentynyt eron jälkeen minulla ja lapsilla, olemme joutuneet muuttamaan ja joudumme nyt elämään vaatimattomammin. Mutta vapaus ja onnellinen arki on tärkeämpää. Tottakai elarit kelpaa, yhteisten lastemme kasvattamiseen ne rahat menevät. AP

Vierailija
26/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin miehestä puoli vuotta sitten. Melkein naurattaa nyt kun ihmiset säälivät että kuinka pärjään yksinhuoltajana. Rehellinen vastaus että paljon paremmin kuin miehen kanssa. Kiinnostaisi tietää, että mihin te naiset niitä miehiä tarvitsette? Olen joskus nähnyt sellaisia perheitä, joissa mies paimentaa lapsia ja nainen ottaa lasillisen viiniä ja renotutuu, en ole itse kokenut.Mitä miehet tekee teidän perheessä?

Tosiasia on se että molemmat sukupuolet tarvitaan lapsen optimaalisen kehityksen vuoksi, esikuviksi, samaistumiseen yms. Siihen ei riitä henkilökunta esim esikoulussa, koulussa, tai muissa vastaavissa paikoissa, vaan lapsi tarvitsee henkilökohtaisen, tiiviin suhteen näihin kahteen henkilöön (siis useimmiten isään ja äitiin).

Vierailija
27/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska normaaliin perheeseen kuuluu mies, nainen ja yhteinen/yhteisiä lapsi(a).

Vierailija
28/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt näinkään mennyt. Olen varakkaampi kuin mies ja meillä ei ole avioehtoa joten hän se tässä erossa taisi hieman tienata, jos sitä niin haluaa ajatella. Elintaso on heikentynyt eron jälkeen minulla ja lapsilla, olemme joutuneet muuttamaan ja joudumme nyt elämään vaatimattomammin. Mutta vapaus ja onnellinen arki on tärkeämpää. Tottakai elarit kelpaa, yhteisten lastemme kasvattamiseen ne rahat menevät. AP

Eli lisäännyitkö ilman miestä? Pakko oli useampi kakara punkea, että SINUN itsekkäät halusi tulee toteutettua?

Olet itekäs kusipää.

Vierailija
29/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Kysyisin mieluummin, mihin lapsia tarvitaan perheessä. Niistä ei tunnu olevaan mitään hyötyä, riesaa ja kuluja vain. Parisuhdekin huononee.

Koska ilman lapsia kyseessä on pari(skunta), ei perhe.

Vierailija
30/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa nämä naiset, joille lapsentarve menee ohi kaiken kriittisen ajattelun, että lapsi/lapset tehdään ihme hiippareiden kanssa, joille pleikka, kapakka tai kaverit menevät kaiken ohi. Usein kuvitellaan vielä, että ihan kaikki muutkin miehet ovat yhtä holtittomia ja joku muu nainen ei voi olla onnistuneempi tai onnekkaampi valinnoissaan. Parhaat syyttävät vielä näitä onnellisia naisia valehtelijoiksi, jotka vaan kulissien takia eivt myönnä, että lasten isä on kelvoton.

Vierailija
31/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne ollut aloittajalla, hyvä että tilanne on eron jälkeen rauennut. Joskus itsekin aikoinani mietin eroa ratkaisuna, mutta annoin miehelle vaihtoehdon "tulos, tai ulos" ja tähän määräaika mihin mennessä tilanteen tuli korjautua. Mies valitsi tuloksen, joten yhdessä ollaan ja arki on helpottunut ja oma jaksaminen on parempaa. Tiedän myös, ettei kaikille miehille keskustelu ja mahdollisuudet auta ja silloin ero voi olla ainoa ratkaisu, ketään ei voi vetää perässään lopunikää, se on kuluttavaa ja katkeroivaa.

Vierailija
32/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajien lapset ovat useammin mielisairaita. Miestä tarvitaan malliksi ja oikeanlaisen arvomaailman rakentamiseen.

On se kyllä jännä! Itsekin tein sen virheen että otin lasteni isäksi isäksi haluamattoman ja perhe-elämässä viihtymättömän, mutta tuon vastaajan mielestä olisi lasten edun mukaista vaan jatkaa hammasta purren vaikka mitään miehen mallia ei ole olemassakaan tai jos on, niin tosi vinoutunut. Varmasti olin vaaleanpunaiset rillit silmillä mutta lapset hankittiin yhteisestä päätöksestä, tai niin ainakin kuvittelin. Käytäntö osoitti että todellista halua ei ollut mutta eikö uskaltanut sanoa ei, en tiedä vastausta tuohon. Omasta puolestani en enää ole katkera tai vihainen, lasten puolesta olen koska jos olisin tuon tiennyt että lapsilta puuttuu käytännössä isä ja se miehen malli kokonaan, olisi ollut lasten edun vuoksi parempi olla heitä hommaamatta. Mistä merkeistä tämä olisi pitänyt ymmärtää? Vuosia olimme yhdessä ennen lapsia.

Vierailija
33/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lisäännyitkö ilman miestä? Pakko oli useampi kakara punkea, että SINUN itsekkäät halusi tulee toteutettua?

Olet itekäs kusipää.

Tätä mietin itsekin vuosia, että olenko itsekäs halutessani eroa ja olenko ikuisesti velkaa miehelle perhe-elämän, kun hän kerran sitä siementään on antanut ja yhdessä perhe päätettiin perustaa. Eromme syy ei ollut se että mies ei osallistunut kotitöihin vaan vakavammat asiat. Olen kyllä kamppaillut näiden tunteiden kanssa, tunnen usein syyllisyyttä siitä miten onnellinen olen nyt kun mies ei ole täällä passattavana ja raivoamassa. AP

Vierailija
34/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itekäs kusipää.

Tätä mietin itsekin vuosia, että olenko itsekäs halutessani eroa ja olenko ikuisesti velkaa miehelle perhe-elämän, kun hän kerran sitä siementään on antanut ja yhdessä perhe päätettiin perustaa. Eromme syy ei ollut se että mies ei osallistunut kotitöihin vaan vakavammat asiat. Olen kyllä kamppaillut näiden tunteiden kanssa, tunnen usein syyllisyyttä siitä miten onnellinen olen nyt kun mies ei ole täällä passattavana ja raivoamassa. AP

Poltteliko pilveä vai hakkasiko?

Ja siitä sitten päätit ottaa monelle lapsellesi isän?

Mitään vastuuta et kykene ottamaan omista valinnoistasi vieläkään?

Vierailija
35/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ämmät itkee omia itsekkäitä valintojaan. Kai elarit juoksee ja mikään ei riitä?

Mitkä ovat niitä itsekkäitä valintoja, huolenpito kodista ja lapsista, silloin kun toinen heittäytyy yhdeksi lapsista?

Levitätte lettuanne kenelle tahansa, sikiätte holtittomasti, ja vika on miehessä?

Juokseehan ne elarit?

No, jos sinun kaltaisen kanssa olisin lisääntynyt, voisi minua kyllä syyttää heikkolahjaisen hyväksi käytöstä, onneksi miehellä, jonka kanssa lisäännyin oli sentään käytöstavat vaikka asenne perheelämää kohtaan osottautui olevan viime vuosisadan alkupuolelta.

Vierailija
36/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitään vastuuta et kykene ottamaan omista valinnoistasi vieläkään?[/quote]

Ongelmat pahenivat vähitellen. Ennen lasten syntymää en arvannut miten pahaksi tilanne menisi. En halua tässä kuvailla millaisia ongelmat olivat. En tiedä millä tavalla minun pitäisi ottaa nyt valinnoistani vastuuta? Mitä tarkoitat? Ero vastuullinen teko vaikka tunnetasolla vaikea. AP

Vierailija
37/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministejä taas ketju täynnä, eivät edes näe omaa miesvihaansa.

Feministi olen kyllä, mutta en vihaa miehiä, mutta en myöskään suostu enää olemaan heidän kotipiikansa. Niin kauan kuin miehen sanavarastoon kuuluu, kyllä minä autan kotitöissä, ei tarvitse kuvitella asuvansa samassa taloudessa.

Minä olin sellasen naisen kanssa, että 3 päivää sain siivota asuntoa, kun erottiin. Ruuatkin tein ja paljon muutakin, mutta ei tullut kiitosta ja seksikin loppui kokonaan jossain vaiheessa. Kissan hiekkaa lattialla ja kissan "WC" oli aina puhdistamatta. Voi helvetti sitä ammoniakkikusen hajua ja hiekkaa sukissa. Wc harja, kattilat ja padat, sekä imuri olivat hänelle vastenmielisiä asioita.

Nainen ilmeisesti halusi jotakin "kuningattarelle" suunnattua palvelua narsistiselle minälleen. Laitoin sen sitten pihalle, eli ulkoistin hänet elämästäni.

Suosittelen sullekkin dildoa, jos et pysty normaalin vuorovaikutuksen sisältäviin ihmissuhteisiin.

Ette te uraorientoituneet ja "superitsenäiset naiset" enää muistuta edes ihmistä, te olette vähän kuin joitakin koneita, tai ennemmin vaan sen koneiston rattaita.

Vierailija
38/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä hillitön halu yleistää johtuu? Kun Aplla on mennyt kehnosti liitossaan ja eronnut ollen onnellisempi yksinhuoltajana, miten siitä johtuu ajatus, että kaikilla muilla pitäisi mennä yhtä huonosti, että miehet olisivat yleensä kehnoja perheenjäseniä? Aivan yhtä vähän totta kuin, että lapsen synnyttämien tekisi kaikista naisista viisaita, vastuullisia ja tasapainoisia. Me onnellisien liittojen perheenjäsenet harvemmin vain olemme palstailemassa keskellä sunnuntaipäivää kuin näin satunnaisesti niinkuin itse haravoinnin lomassa. Ja mitä se yleistäminen ja toisen sukupuolen haukkumisketjun keräys oikeasti auttaa, helpottaako jotenkin? Luultavasti auttaisi enemmän rehellinen oman liiton tarkastelu, myös sen oman käyttäytymisen osalta. Siinä kun saattaisi oppia jotain itsestään ja mahdollisesti yrittää kehittää itseänsä noiden havaittujen juttujen suhteen. Mutta täällä vissiinkin kaikki muut naiset ovat niitä täydellisiä jolla vaan on sika mieheksi sattunut -  paitsi minä joka joudun myöntämään oman vaillinaisuuteni ja onneksi oman vaillinaisen mieheni kanssa osaamme toisiamme tukea ja auttaa.

Vierailija
39/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään vastuuta et kykene ottamaan omista valinnoistasi vieläkään?

Ongelmat pahenivat vähitellen. Ennen lasten syntymää en arvannut miten pahaksi tilanne menisi. En halua tässä kuvailla millaisia ongelmat olivat. En tiedä millä tavalla minun pitäisi ottaa nyt valinnoistani vastuuta? Mitä tarkoitat? Ero vastuullinen teko vaikka tunnetasolla vaikea. AP

Nytkö niitä kakaroita onkin vain yksi? Puhuit lapsista aiemmin.

Jännämies ei kuoriudu jännämieheksi vain raskauden aikana. Olet typerä ämmä, jonka omat itsekkäät lapsihaaveet ajoivat sinut itsesi suohon.

Voimaantumistarinasi menikin uhriutumisen puolelle.

Yhyy. Provohan sä olet, tosin.

Koko ajan olen puhunut useammista lapsista. Tämä on ihan oikea voimaantumistarina, vaikka sinulla tuntuu olevan jostakin syystä tämän asian kanssa vaikeuksia. AP

Vierailija
40/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse valinnut, kannattaa miettiä ketä haukkuu. Itse tyydytän neljän lapseni äidin seksuaalisesti 3-4/vko ja sanojen mukaan tyydytän henkisestikin. Hoidan lasten kuljetuksia kunhan vaan muistaa pyytää. Yli 20 v naimisissa ja paranee vain.