Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin miestä tarvitaan perheessä?

Vierailija
18.09.2016 |

Erosin miehestä puoli vuotta sitten. Melkein naurattaa nyt kun ihmiset säälivät että kuinka pärjään yksinhuoltajana. Rehellinen vastaus että paljon paremmin kuin miehen kanssa. Kiinnostaisi tietää, että mihin te naiset niitä miehiä tarvitsette? Olen joskus nähnyt sellaisia perheitä, joissa mies paimentaa lapsia ja nainen ottaa lasillisen viiniä ja renotutuu, en ole itse kokenut.Mitä miehet tekee teidän perheessä?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinulle. Puolueettomat tutkimukset osoittavat kuitenkin, että yksinhuoltajien lapset ovat huonommassa asemassa joka suhteessa kuin kahden vanhemman lapset. Mutta ei sinun tarvitse sitä uskoa eikä googlata näitä tutkimuksia ympäri maailman! Hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
2/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lapset ulos ja mummolaan että saan omaa rauhaa/tehdä kotityöt rauhassa ja hoitaa kaikki auto-asiat. Kokoaa huonekalut ja hoitaa tekniset laitteet. tekee puolet kotitöistä. Ottaa minut kainaloon kun haluan läheisyyttä ja harrastaa kanssani seksiä aina kun haluan, vaikka olen lasten saannin jälkeen vähän rupsahtanut.:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla oli laiskamies, joka ei tehnyt kodin ja perheen eteen yhtään mitään, niin totta ei sellaisella mitään tee. Toisenlaisiakin miehiä onneksi löytyy.

Vierailija
4/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie lapset ulos ja mummolaan että saan omaa rauhaa/tehdä kotityöt rauhassa ja hoitaa kaikki auto-asiat. Kokoaa huonekalut ja hoitaa tekniset laitteet. tekee puolet kotitöistä. Ottaa minut kainaloon kun haluan läheisyyttä ja harrastaa kanssani seksiä aina kun haluan, vaikka olen lasten saannin jälkeen vähän rupsahtanut.:-)

Niin ja mieheni käy kokopäivätyössä ja meillä on neljä lasta. Sulla on ollut vaan väärä mies.

Vierailija
5/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että aloittajalla on ollut huonoa tuuria miesten suhteen.

Vierailija
6/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin koin minä kun mies lähti, kun ensin olin päässyt eroon jätetyksi tulemisesta.

Arki helpottui kummasti, kun ei ollut koko ajan marisevaa isoa vauvaa hoidettavana, jota lapsetkin ihmettelivät, miksi isi ei syö sipulia, kun se ei ole koskaan maistanut.

Vierailija
7/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle. Puolueettomat tutkimukset osoittavat kuitenkin, että yksinhuoltajien lapset ovat huonommassa asemassa joka suhteessa kuin kahden vanhemman lapset. Mutta ei sinun tarvitse sitä uskoa eikä googlata näitä tutkimuksia ympäri maailman! Hyvää päivän jatkoa.

Kiitos vaan olen lukenut samat tutkimukset.  Taidat olla itse sellainen isä joka makaa sohvalla ja ajattelet että pelkkä siinä löhöäminen auttaa lapsiasi elämässä? Vai oletko sellaisen miehen kotiorjana ja yrität puolustella tilannettasi? Eromme syyt eivät kuulu tähän keskusteluun, mutta meillä on terveempi ja turvallisempi kotiympäristö näin. Hyvää päivänjatkoa itsellesikin. AP

Vierailija
8/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just just. Kiitos näistä syyllistävistä sanoista! Varmaankin tarkoitit myös niitä kahden vanhemman lapsia joissa toinen käy ylöspidolla eli tyhjentää jääkaapin, käy suihkussa, ottaa puhtaat vaatteet kaapista ja häipyy omille teilleen. Sitten kun se "lähivanhempi" tässä kahden vanhemman perheessä väsyy ja haluaa että se "etävanhempikin" osallistuu niin tulee huutoa ja huonoa käytöstä ja nimenomaan nämä lapset saa tuta siitä kuinka tämän "etävanhemman" omaa ajan käyttöä rajoitetaan ja aina ollaan nalkuttamassa kaikesta.

Mutta oma on valintasi jos todella uskot että lapset eivät huomaa kun parisuhde prakaa.

Vierailija
9/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hoitaa lapsen vähintään 50/50 kotitöistä hieman vähemmän koska käy palkkatöissä toisin kuin minä. Opiskelemme molemmat myös. Hän hieroo kipeät hartiani, auttaa vaikeuksissa, jos niitä on, vetää kainaloon iltaisin ja tyydyttää seksuaalisesti. En tulisi toimeen ilman häntä.

Vierailija
10/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole miestä eikä lapsia, mutta lapsuudenkodissani äiti ja isä olivat vuorotellen kotona hoitamassa lapsia toisen ollessa töissä. Kotona oleva, eli myös isä vuorotteluvapaalla ollessaan, huolehti lasten lisäksi ruoasta ja useimmista kotitöistä.

Sitten kun molemmat ovat olleet töissä, kotityöt on jaettu melko lailla puoliksi. Ruokaa kumpikin teki yhtä lailla ja siivous kuului molemmille. Äiti hoiti pyykit, isä kaupassakäynnin, autojen tankkaukset ja huollattamiset sekä suurimman osan pihatöistä.

Minä ainakin olen näin aikuisena kiitollinen hyvästä lapsuudestani, jossa molemmat vanhemmat olivat yhtä lailla mukana lasten päivittäisessä elämässä. Muistelen lämmöllä isän lukemia iltasatuja, yhteisiä ulkoiluhetkiä, äidin järjestämiä askartelutuokioita ja isän kanssa nikkarointia.

Jos sinun perheelläsi menee paremmin ilman miestä, se kertoo vain siitä, että miehesi on täytynyt olla aivan kamala. Säälin sinua ja lapsiasi ja toivon teille parempaa tulevaisuutta.

Vierailija
11/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetystä herättää eikö miehen kyvyttömyys perhe-elämään todellakaan näkynyt ennen niitä lapsia?

Vierailija
12/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa samoilla linjoilla. Kun nytkin teen meillä kaiken; asennan telkkarit, antennit, digiboksit, lamput. Minä hoidan yhtydenpidon kouluihin, terkkareihin, opettajiin. Maksan laskut, tilaan lehdet, olen yhtydessä yrityksin jos yulee ongelmia. Mies sai kesälla hoitaakseen puhelinliittymänsä ja sitä kusetettiin ihan täysillä siinäkin. Koska jos en noita tekisi, ei kukaan tekisi.

Better off

Vierailija
13/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miestä enkä naista, mutta voin rakastaa ihmistä ihmisenä ja haluta jakaa arkeni hänen kanssaan.

Vierailija
14/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan olen lukenut samat tutkimukset.  Taidat olla itse sellainen isä joka makaa sohvalla ja ajattelet että pelkkä siinä löhöäminen auttaa lapsiasi elämässä? Vai oletko sellaisen miehen kotiorjana ja yrität puolustella tilannettasi? Eromme syyt eivät kuulu tähän keskusteluun, mutta meillä on terveempi ja turvallisempi kotiympäristö näin. Hyvää päivänjatkoa itsellesikin. AP

En ole isä laisinkaan mutta olen kyllä mies. Kuten sanottu oikea ratkaisu sinun lapsiesi kannalta. Vastasin vain otsikossa esittämääsi provokatiiviseen kysymykseen - ettei tosiasiat unohdu.

Vierailija
15/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajien lapset ovat useammin mielisairaita. Miestä tarvitaan malliksi ja oikeanlaisen arvomaailman rakentamiseen.

Vierailija
16/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa ruuat, hieroo hartiat, suukottelee ja halaa päivällä ja kaikkia lisää illalla. Kuuntelee murheeni ja päivän työjutut. Ja minä siivoan, hieron hänen harteitaan, halaan ja suutelen ja kuuntelen ja tuen häntä huolissaan. Molemmat huolehdimme tarvittaessa lapsista jotka jo nuoria aikuisia ja asuvat omillaan. Kyllä minä tarvitsen miestäni elämässäni vaikka ruuhkavuodet ovat jo ohi, oikeastaan enemmän kuin mitä tarvitsin silloin.

Vierailija
17/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetystä herättää eikö miehen kyvyttömyys perhe-elämään todellakaan näkynyt ennen niitä lapsia?

Olen tätä miettinyt itsekin, että olinko sokea. Taisi olla toiveajattelua. Ajattelin että kun lapset tulevat, kumpikin ryhdistäytyy ja muokkaa elämäntapaansa. En ollut itsekään ennen lapsia mikään valmis perheenemäntä vaan pikemmin sellainen nainen, joka oli viikot pitkiä päiviä töissä, viikonloppuisin biletti ja tilasi pizzaa krapulapäivänä. Eikä aikuisten taloudessa tullut sotkujakaan samaan tapaan kuin lasten elämässä eikä ollut tietenkään erhe-elämään liittyviä käytännön asioita kuten lasten vaatteet, harrastukset, pk:t, koulut. Sellaisessa elämäntavassa ei huomaa että toinen ei tee mitään. Luulin että kun perhe perustetaan niin lapsista ja heidän kodistaan pidetään myös huolta yhdessä. Niin ei käynyt. AP

Vierailija
18/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aloituksesta mieleen sanonta; happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista....

Vierailija
19/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin seksiin. Toki muitakin syitä löytyy.

Vierailija
20/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ei näkynyt, kaiken lisäksi oltiin oltu 10v yhdessä.

Kahden aikuisen kodissa ei kauheasti ollut hommia, viikonvaihteessa syötiin ulkona, viikolla jääkaapista voileipää.

Joskus laitoin ruokaa ihan siitä ilosta että osasin. Kerran kuukaudessa jos siivottin kaksio ei se paljon rasittanut.

Molempien innolla odottaman esikoisen syntymä muutti kaiken, mies ei halunnut laittaa lasta edes sänkyyn kun minä olen muka tottuneempi olemaan vauvan kanssa, jos jotain teki minun oli mentävä tarkastamaan että on oikein eli siis mies vaati tarkastamaan. Lisäksi minähän olin kotona hoitamassa kotia ja lasta. Myöhemmin olin töissä lähempänä kotoa eli ehdin tehdä lapsille ruuan ennen kuin mies tuli kotiin jne. Ja sitten voi tosiaan aina vedota sinä osaat paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi