Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin miestä tarvitaan perheessä?

Vierailija
18.09.2016 |

Erosin miehestä puoli vuotta sitten. Melkein naurattaa nyt kun ihmiset säälivät että kuinka pärjään yksinhuoltajana. Rehellinen vastaus että paljon paremmin kuin miehen kanssa. Kiinnostaisi tietää, että mihin te naiset niitä miehiä tarvitsette? Olen joskus nähnyt sellaisia perheitä, joissa mies paimentaa lapsia ja nainen ottaa lasillisen viiniä ja renotutuu, en ole itse kokenut.Mitä miehet tekee teidän perheessä?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministejä taas ketju täynnä, eivät edes näe omaa miesvihaansa.

Feministi olen kyllä, mutta en vihaa miehiä, mutta en myöskään suostu enää olemaan heidän kotipiikansa. Niin kauan kuin miehen sanavarastoon kuuluu, kyllä minä autan kotitöissä, ei tarvitse kuvitella asuvansa samassa taloudessa.

Minä olin sellasen naisen kanssa, että 3 päivää sain siivota asuntoa, kun erottiin. Ruuatkin tein ja paljon muutakin, mutta ei tullut kiitosta ja seksikin loppui kokonaan jossain vaiheessa. Kissan hiekkaa lattialla ja kissan "WC" oli aina puhdistamatta. Voi helvetti sitä ammoniakkikusen hajua ja hiekkaa sukissa. Wc harja, kattilat ja padat, sekä imuri olivat hänelle vastenmielisiä asioita.

Nainen ilmeisesti halusi jotakin "kuningattarelle" suunnattua palvelua narsistiselle minälleen. Laitoin sen sitten pihalle, eli ulkoistin hänet elämästäni.

Suosittelen sullekkin dildoa, jos et pysty normaalin vuorovaikutuksen sisältäviin ihmissuhteisiin.

Ette te uraorientoituneet ja "superitsenäiset naiset" enää muistuta edes ihmistä, te olette vähän kuin joitakin koneita, tai ennemmin vaan sen koneiston rattaita.

Miksi minun pitäisi elää kuvailemasi kaltaisen olennon kanssa, ethän sinäkään viihtynyt?

Siksi että kyseessä olisi mies ja minä nainen? Ilmeisesti sinun käsityksesi mukaan mies saa olla passattava prinsessa?

Vierailija
42/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siihen,että saan läheisyyttä ja seksiä,"miesten työt" kuten vaikkapa polkupyörän korjaaminen,ovat sellaisia,ettei niihin omaa miestä tarvita,joku tuttu voi hoitaa satunnaiset hommat joita en itse osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on itse valinnut, kannattaa miettiä ketä haukkuu. Itse tyydytän neljän lapseni äidin seksuaalisesti 3-4/vko ja sanojen mukaan tyydytän henkisestikin. Hoidan lasten kuljetuksia kunhan vaan muistaa pyytää. Yli 20 v naimisissa ja paranee vain.

Vähään tyytyy naisesi ja niin myös saa. Paljon joutuu tyydytyksestä maksamaan

Vierailija
44/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä keskusteluja. Eikö tälläinen olisi parempi kirjoittaa puhuen vain puolisosta. Lienee ihan sama kumpi on kyseessä, mies vai nainen, jos ei halua tehdä omaa osuuttaan yhteisistä töistä niin se toinen ei ole tyytyväinen tilanteeseen. Näitä tapauksia riittää molemmissa sukupuolissa.

45/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Kysyisin mieluummin, mihin lapsia tarvitaan perheessä. Niistä ei tunnu olevaan mitään hyötyä, riesaa ja kuluja vain. Parisuhdekin huononee.

Koska ilman lapsia kyseessä on pari(skunta), ei perhe.

Väärin. Kaksi parisuhteessa elävää, yhdessä asuvaa aikuista muodostavat perheen huolimatta siitä, onko heillä lapsia vai ei.

"Perheen muodostavat yhdessä asuvat avio- tai avoliitossa olevat tai parisuhteensa rekisteröineet henkilöt ja heidän lapsensa, jompikumpi vanhemmista lapsineen sekä avio- ja avopuolisot sekä parisuhteensa rekisteröineet henkilöt, joilla ei ole lapsia."

http://www.tilastokeskus.fi/meta/kas/perhe.html

Vierailija
46/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ihmetellyt, että mihin miestä perhe-elämässä tarvitaan. Kaikissa perheissä, joita olen tavannut, on päävastuu kaikesta naisella. Tässäkin ketjussa tuodaan kovasti esille kuinka oma mies tekee puolet kotitöistä ja kantaa vastuuta – kumma juttu, mutta todellisessa elämässä en ole vielä tällaiseen mieheen kertaakaan törmännyt. Ja olen nimenomaan oikein kysellyt ihmisiltä miten heidän perheessään hommat jakautuvat.

Totuus on se, että 95% miehistä ei kanna tasaveroista vastuuta perheestä. Nainen on se, jonka kontolle jäävät niin kotityöt kuin kaikki metatyö, kuten lasten tarha/koulujärjestelyt, onko tarvittavat vaatteet ja systeemit, milloin pitää ottaa evästä, milloin on normaalista poikkeava aikataulu, milloin retkipäivä, kokeista ja läksyistä huolehtiminen, harrastukset ja niihin kuskaamiset, neuvolat, lääkärit, hammaslääkärit, terveystarkastukset, vanhempainillat, kehityskeskustelut, kaverisynttärit ja omat synttärit jne. jne. Jos voisin luopua tuosta metatyöstä kokonaan, vaihtaisin mieluusti kaksi kertaa vuodessa autosta renkaat ja hoitaisin muut ns. ”miesten”työt. Todellisuudessa miesten töitä on niin vähän, että niitä ei todellakaan joka päivälle edes riitä, mutta ”naisten”töitä on joka ikinen päivä tupaten täynnä.

Olen niin kyllästynyt miehiin, jotka valittavat nalkuttamisesta kun toinen meinaa sortua arjen alle. He ovat oman äitinsä pilalle lellimiä pikkulapsia, jotka eivät ikinä kasva isoksi ja ota vastuuta. Ja heidän kontolleen voi kirkkaasti laittaa lähes kaikki avioerot.

Vierailija
47/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin miehestä puoli vuotta sitten. Melkein naurattaa nyt kun ihmiset säälivät että kuinka pärjään yksinhuoltajana. Rehellinen vastaus että paljon paremmin kuin miehen kanssa. Kiinnostaisi tietää, että mihin te naiset niitä miehiä tarvitsette? Olen joskus nähnyt sellaisia perheitä, joissa mies paimentaa lapsia ja nainen ottaa lasillisen viiniä ja renotutuu, en ole itse kokenut.Mitä miehet tekee teidän perheessä?

Opettamaan lapselle miehistä roolimallia. Tuomaan turvaa ja tukea perheeseen. Tuomaan tunnetta, että joku välittää sinusta. Tuomaan seuraa arkeen ja lomalle. Tuomaan piristystä elämään jne.

Vierailija
48/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettamaan lapselle miehistä roolimallia. Tuomaan turvaa ja tukea perheeseen. Tuomaan tunnetta, että joku välittää sinusta. Tuomaan seuraa arkeen ja lomalle. Tuomaan piristystä elämään jne.

Joo, opettamaan lapselle sen "miehisen" roolimallin, että mies voi elää perheessä täysin omaa elämäänsä, eikä tarvitse kantaa vastuuta tai osallistua mihinkään tylsään perhearkeen.

Tuomaan sen turvattomuuden ja tuen puutteen, kun tajuat, että mieheen ei voi luottaa ja apua ei tule vaikka pyytäisit.

Tuomaan sen ajatuksen, että jos toinen käyttäytyy noin, niin ei hän todella edes välitä.

Tuomaan seuraansa silloin kuin se sopii miehelle ja miehen aikatauluihin.

Tuomaan sen piristyksen elämääsi, kun tajuat, että olisit onnellisempi ilman miestä.

Vierailija
49/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muuten on, että mies ei kykene edes hankkimaan itselleen Wilma-tunnuksia, saati sitten lukemaan sieltä joka arkipäivä puskevaa viestimassaa?

Vierailija
50/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks uli-uli-mies ole tänään linjoilla?

Vierailija
51/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, opettamaan lapselle sen "miehisen" roolimallin, että mies voi elää perheessä täysin omaa elämäänsä, eikä tarvitse kantaa vastuuta tai osallistua mihinkään tylsään perhearkeen.

Tuomaan sen turvattomuuden ja tuen puutteen, kun tajuat, että mieheen ei voi luottaa ja apua ei tule vaikka pyytäisit.

Tuomaan sen ajatuksen, että jos toinen käyttäytyy noin, niin ei hän todella edes välitä.

Tuomaan sen piristyksen elämääsi, kun tajuat, että olisit onnellisempi ilman miestä.

Eipä taida sieltä äidin suunnaltakaan kovin kummoista kasvatusta tulevan jos hankit lapsen tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
52/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miestä tarvitaan lasten osallistuvaksi isäksi, mun kumppaniksi ja vastuun jakajaksi. 

Vierailija
53/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida sieltä äidin suunnaltakaan kovin kummoista kasvatusta tulevan jos hankit lapsen tuollaisen miehen kanssa.

Kuten täällä on jo monta kertaa rautalangasta väännetty: kahden aikuisen parisuhde ja yhteiselo on jotain ihan muuta kuin lapsiperhearki. Se on kumma juttu, mutta yleensä miehen kyvykkyyttä perhe-eloon on melko mahdoton etukäteen tietää tai testata, vai mitä?

Vierailija
54/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksin aina kaunihimpi kirjoitti:

Harmi että aloittajalla on ollut huonoa tuuria miesten suhteen.

Jokainen saa sen minkä ansaitsee, ainakin yleensä.

Kohtaloaan vastaan ei voi taistella, jotkut koittaa uhmata sitä mutta turhaan.

Katkeroituneiden jorinoita on hauskaa kuunnella, joo tiedän että olen vähän viddumainen.

Ain't life a bitch ? Try to get used to it :)

Vierailija
55/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä päästään taas siihen että kerro ihmeessä ne merkit mistä huomaa tuon ennen lasten tekoa kun mies on osallistunut arjen pyörittämiseen ennen lapsia?

Vierailija
56/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on itse valinnut, kannattaa miettiä ketä haukkuu. Itse tyydytän neljän lapseni äidin seksuaalisesti 3-4/vko ja sanojen mukaan tyydytän henkisestikin. Hoidan lasten kuljetuksia kunhan vaan muistaa pyytää. Yli 20 v naimisissa ja paranee vain.

Vähään tyytyy naisesi ja niin myös saa. Paljon joutuu tyydytyksestä maksamaan

Ei joudu, sanojensa mukaan saa paljon. Miksi valehtelisi jos voisi laittaa minut pihalle ja ulista täällä?

Vierailija
57/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös menee paremmin ilman miestä. Saan nukkua rauhassa, valvoa rauhassa, lukea kirjaa milloin huvittaa, siivota, tavata ystäviä, matkustella ja käyttää rahani, miten haluan.  Ruokakuluni on pienemmät, vähemmän pyykkiä pestäväksi ja ystäväni auttavat omakotitalon 'miesten töissä'. Joten....ainoastaan siinä tapauksessa, että rakastun ja rakastan sydämestäni. Siinä tapauksessa mielelläni otan miehen osaksi elämääni, koska silloin se menee plussan puolelle. Muussa tapauksessa en.

Vierailija
58/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin rakastajaksi? Moni nainen tarvitsee penetraatiota nauttiakseen tarpeeksi seksistä. Ainakin minä :)

Vierailija
59/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä päästään taas siihen että kerro ihmeessä ne merkit mistä huomaa tuon ennen lasten tekoa kun mies on osallistunut arjen pyörittämiseen ennen lapsia?

Tämän graalin maljan salaisuuden haluaisin minäkin kuulla!

Vierailija
60/112 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin ihmetellyt, että mihin miestä perhe-elämässä tarvitaan. Kaikissa perheissä, joita olen tavannut, on päävastuu kaikesta naisella. Tässäkin ketjussa tuodaan kovasti esille kuinka oma mies tekee puolet kotitöistä ja kantaa vastuuta – kumma juttu, mutta todellisessa elämässä en ole vielä tällaiseen mieheen kertaakaan törmännyt. Ja olen nimenomaan oikein kysellyt ihmisiltä miten heidän perheessään hommat jakautuvat.

Totuus on se, että 95% miehistä ei kanna tasaveroista vastuuta perheestä. Nainen on se, jonka kontolle jäävät niin kotityöt kuin kaikki metatyö, kuten lasten tarha/koulujärjestelyt, onko tarvittavat vaatteet ja systeemit, milloin pitää ottaa evästä, milloin on normaalista poikkeava aikataulu, milloin retkipäivä, kokeista ja läksyistä huolehtiminen, harrastukset ja niihin kuskaamiset, neuvolat, lääkärit, hammaslääkärit, terveystarkastukset, vanhempainillat, kehityskeskustelut, kaverisynttärit ja omat synttärit jne. jne. Jos voisin luopua tuosta metatyöstä kokonaan, vaihtaisin mieluusti kaksi kertaa vuodessa autosta renkaat ja hoitaisin muut ns. ”miesten”työt. Todellisuudessa miesten töitä on niin vähän, että niitä ei todellakaan joka päivälle edes riitä, mutta ”naisten”töitä on joka ikinen päivä tupaten täynnä.

Olen niin kyllästynyt miehiin, jotka valittavat nalkuttamisesta kun toinen meinaa sortua arjen alle. He ovat oman äitinsä pilalle lellimiä pikkulapsia, jotka eivät ikinä kasva isoksi ja ota vastuuta. Ja heidän kontolleen voi kirkkaasti laittaa lähes kaikki avioerot.

Sinä tunnet henkilökohtaisesti 95% suomen miehistä?

Mainitsemasi "kasvatus/kotityö-tyyli" ei ole vanhemmuutta eikä normaalia,

vaan sairaalloista kontrollointia ja curling-vanhemmuutta.

Oma äitini oli juuri sinun kaltaisesi, ja hänen takiaan en itse lapsia koskaan haluakaan.

Mutta kiva että sinulla on mielisairaudellesi selitys, defenssi , ja syyllinen. Miehet.