Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassaraivo vaanii kaupoissa – kenen kuuluu laittaa kapula ostosten väliin?

Vierailija
17.09.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001262274.html

Tämä keskustelupalstojen kestoaihe kuohuttaa ajoittain jokaista kaupassakävijää.

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS selvitti:)

Vierailija
2/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kantaa

Milloin kassakapula laitetaan hihnalle?

Ennen omia ostoksia, edellisen asiakkaan ostosten jälkeen.Omien ostosten jälkeen, ennen seuraavaa asiakasta.Sekä että, sillä toiset eivät sitä laita.Ei milloinkaan, erottuvat muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen asiakas laittaa kapulan, aina. Ei mua haittaa jos edellä oleva haluaa maksaa minun ostokseni.

Vierailija
4/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laittaa, joka on tavaransa hihnalle jo nostanut. Kapula on ilmoitus seuraavalle, että hän voi alkaa lastata omia ostoksiaan hihnalle.

Mikä tässä on niin helvetin vaikeaa?

Vierailija
5/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka ei halua maksaa seuraavankin asiakkaan ostoksia.

Vierailija
6/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä Iltasanomien toimittajien juttuja. "Aikuinen mies ja aikuine nainen harjoittivat seksiä toisella puolella maapalloa". 

Tässä on nyt kysymys siitä että Iltasanominen toimittaja on esim. alkoholisti 

Vierailija
7/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellinen asiakas ei laita kapulaa, minä lastaan tavarani kiinni hänen ostoksiinsa. Aina on kapula ilmestynyt siihen mihin se kuuluu ja sen toimesta kenen se kuuluu siihen asettaa.

Vierailija
8/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se laittaa, joka on tavaransa hihnalle jo nostanut. Kapula on ilmoitus seuraavalle, että hän voi alkaa lastata omia ostoksiaan hihnalle.

niin itsekkin luulin kunnes aloin itse unohdella kapulan laittamista. vanhuus ei tule yksin. täydellisessä maailamassa toimitaan toki kuten sanoit, mutta olen lopettanut ihmisten mulkoilun jos unohtavat ja laitan hymyillen palkin jota ennen mielenosoituksellisesti paiskoin....

Vierailija
9/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mINULLA ON HELPPOO. Jätän hihnanlevyisen välin edellisen ostoksiin ja pidän ostoskärryni takananni. Sillä estäm takanatulijaa nylkyttämästä minua ja tunkemasta tavaroitaan minun tavaroidebi sekaan. Kokeilkaapa ;-)

Vierailija
10/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiön aivotoiminta alkaa kolmen viikon kuluttua hedelmöityksestä ja se loppuu kaupan kassalla siinä vaiheessa kuin pitäisi osata ajatella, että maailmassa on muitakin ihmisiä.

Vierailija
11/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen asiakas laittaa. Oli lapsellista tai ei, niin minä en sitä kapulaa laita muualle kuin omien ostosteni taakse.

Jos kassoja häiritsee se, että loppujen lopuksi kukaan ei laita kapulaa, niin voisivat sitten antaa selkeät ohjeet sen käytölle.

Vierailija
12/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Me IL:n lukijat kyllä kuunnellaan ja tarvittaessa vastataan kysymyksiin. Sitähän varten nämä julkiset kommenttiosiot ovat.

Vierailija
13/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ihmiset jaksaa kiukutella.

Vierailija
14/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin itsekkin luulin kunnes aloin itse unohdella kapulan laittamista. vanhuus ei tule yksin. täydellisessä maailamassa toimitaan toki kuten sanoit, mutta olen lopettanut ihmisten mulkoilun jos unohtavat ja laitan hymyillen palkin jota ennen mielenosoituksellisesti paiskoin....

Unohteleva vanhus on eri asia. Tässä on kyse ajattelemattomien idioottien järjenvastaisesta toimmasta.

Vierailija
15/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tästäkin joku mielensä pahoittaa? Kai se on ihan sama ketä sen kapulan siihen pistää kunhan joku pistää. Naurettavia nää kapulan viskojat jos edellä oleva ei ole kapulaa laittanut. Ei ole suuri vaiva itse sitä kapulaa laittaa. Hankkikaa elämä!

Vierailija
16/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten ongelmat taas. 😂

Vierailija
17/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edellinen asiakas ei laita kapulaa, minä lastaan tavarani kiinni hänen ostoksiinsa. Aina on kapula ilmestynyt siihen mihin se kuuluu ja sen toimesta kenen se kuuluu siihen asettaa.

Oletpa hassu. Mikset vaan laita unohtunutta kapulaa ennen omia ostoksiasi?

Minä saan kylmiä väreitä tällaisista ihmisistä, jotka ovat ottaneet asiakseen opettaa tuntemattomia "tavoille", tekemään asioita "niin kuin ne kuuluu tehdä".

Vierailija
18/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä typerä kiistelyn aihe kuin kumminpäin vessapaperirulla laitetaan, onko juusto vai makkkara leivällä päällimmäisenä, miten hammastahnatuubia puristetaan tai kummalta puolelta näkkileipä voidellaan oikeaoppisesti.

Vierailija
19/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka sen laittaa, kunhan joku pistää. Ärsyttää eniten kun ihmiset "jättää reippaan välin ni kapulaa ei tarvii", mutta kun se johtaa yleensä siihen että a) hihnalle ei mahdu muiden ostoksia, kun näitä "välittäjiä" on useampi b) jos joku ostos jää jumiin tai hihna muuten vaan siinä pyörii niin ne ostokset on kiinni toisissaan, välistä viis. Selkeintä on käyttää kapulaa

T. Kassa

Vierailija
20/158 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö-Suomessa pitää olla kansalaisille selkeät säännöt, muuten he menevät sekaisin eivätkä tiedä, mitä pitäisi tehdä.