Tälläisiä hoitajia Suomeenkin
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016091622324132_ul.shtml
Tässä ajatellaan sitä potilaan parasta
Kommentit (9)
Just lisää tuollaista hoitoa, niin masennukset katoaa
ttellekki sopis tuollainen hoito esim. työuupumukseen tms. ja miksei vois oikein lääkärin määräyksellä ohjata palveluntarjoajan hoitoon, jollei itse halua antaa kyseistä hoitomuotoa. Muutenkin kun bordellit on kielletty lailla, niin voitais ihan hyvin lisätä tällainen hoitomuoto terveydenhoidonpiiriin..moni masennus tai muu sairaus vois saada "balsamia haavoille", kun sais suuhoitoa tai eroottistahierontaa tai laatuaikaa..lopetetaan moraalinillitys
ap.
Täsmähoitoa alituiseen vitutukseen; käypähoito.xxx, luonnonlääkintää parhaimmillaan...
Taas näitä Iltasanomien toimittajien juttuja. "Aikuinen mies ja aikuine nainen harjoittivat seksiä toisella puolella maapalloa".
Tässä on nyt kysymys siitä että Iltasanominen toimittaja on esim. alkoholisti jonka minä luen seksuaaliseksi suuntautumiseksi koska se menee kaiken edelle kuten hetero käyttäytyminen.
Kauko Rantanen ·
ГПЧЕ "Алеко Константинов" гр. Правец
Taas näitä Iltasanomien toimittajien juttuja. "Aikuinen mies ja aikuine nainen harjoittivat seksiä toisella puolella maapalloa".
Olen ilolla seurannut, miten nykyisin alkaa olla nuoria miehiä hoitajina. Saadaan sitten naisille vastaava palvelu. Näin päälle viisikymppisenä olisi kiva olla 25-vuotiaan salskean miehen "hierottavana", lihaskivut helpottaisi ilman särkylääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
ttellekki sopis tuollainen hoito esim. työuupumukseen tms. ja miksei vois oikein lääkärin määräyksellä ohjata palveluntarjoajan hoitoon, jollei itse halua antaa kyseistä hoitomuotoa. Muutenkin kun bordellit on kielletty lailla, niin voitais ihan hyvin lisätä tällainen hoitomuoto terveydenhoidonpiiriin..moni masennus tai muu sairaus vois saada "balsamia haavoille", kun sais suuhoitoa tai eroottistahierontaa tai laatuaikaa..lopetetaan moraalinillitys
ap.
Sinä et ole ap
Suomalaiset hoitajat vain tiuskivat ja kohtelevat potilaita huonosti. Eivät he ymmärrä moista ammattitaitoa. Kyllä nytkin päivystyksistä lähtisi tyytyväisiä (mies)asiakkaita, jos odotuksen vaivanpalkaksi saisi pienet varvit.