Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tälläisiä hoitajia Suomeenkin

Vierailija
17.09.2016 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016091622324132_ul.shtml

Tässä ajatellaan sitä potilaan parasta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset hoitajat vain tiuskivat ja kohtelevat potilaita huonosti. Eivät he ymmärrä moista ammattitaitoa. Kyllä nytkin päivystyksistä lähtisi tyytyväisiä (mies)asiakkaita, jos odotuksen vaivanpalkaksi saisi pienet varvit.

Vierailija
2/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lisää tuollaista hoitoa, niin masennukset katoaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttellekki sopis tuollainen hoito esim. työuupumukseen tms. ja miksei vois oikein lääkärin määräyksellä ohjata palveluntarjoajan hoitoon, jollei itse halua antaa kyseistä hoitomuotoa. Muutenkin kun bordellit on kielletty lailla, niin voitais ihan hyvin lisätä tällainen hoitomuoto terveydenhoidonpiiriin..moni masennus tai muu sairaus vois saada "balsamia haavoille", kun sais suuhoitoa tai eroottistahierontaa tai laatuaikaa..lopetetaan moraalinillitys

ap.

Vierailija
4/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmähoitoa alituiseen vitutukseen; käypähoito.xxx, luonnonlääkintää parhaimmillaan...

Vierailija
5/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä Iltasanomien toimittajien juttuja. "Aikuinen mies ja aikuine nainen harjoittivat seksiä toisella puolella maapalloa". 

Vierailija
6/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt kysymys siitä että Iltasanominen toimittaja on esim. alkoholisti jonka minä luen seksuaaliseksi suuntautumiseksi koska se menee kaiken edelle kuten hetero käyttäytyminen.

Vierailija
7/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko Rantanen · 

ГПЧЕ "Алеко Константинов" гр. Правец

Taas näitä Iltasanomien toimittajien juttuja. "Aikuinen mies ja aikuine nainen harjoittivat seksiä toisella puolella maapalloa". 

Vierailija
8/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilolla seurannut, miten nykyisin alkaa olla nuoria miehiä hoitajina. Saadaan sitten naisille vastaava palvelu. Näin päälle viisikymppisenä olisi kiva olla 25-vuotiaan salskean miehen "hierottavana", lihaskivut helpottaisi ilman särkylääkkeitä.

Vierailija
9/9 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ttellekki sopis tuollainen hoito esim. työuupumukseen tms. ja miksei vois oikein lääkärin määräyksellä ohjata palveluntarjoajan hoitoon, jollei itse halua antaa kyseistä hoitomuotoa. Muutenkin kun bordellit on kielletty lailla, niin voitais ihan hyvin lisätä tällainen hoitomuoto terveydenhoidonpiiriin..moni masennus tai muu sairaus vois saada "balsamia haavoille", kun sais suuhoitoa tai eroottistahierontaa tai laatuaikaa..lopetetaan moraalinillitys

ap.

Sinä et ole ap