Tuo Valion MiFu on jotenkin epäonnistuneesti nimetty! Ei yhtään istu suomalaisen suuhun tai Valion muuhun nimikkeistöön.
Kommentit (97)
Koko tuote vaikuttaa epäilyttävältä. Jotenkin ei tee mieli kokeilla. Eikä tuo nimi auta.
Todella turha tuote (käytännössä samaa kuin raejuusto) eikä kyseinen "lihan korvike" edes ole vegaaninen.
Väkisin väännetty muka helppo nimi. Näyttää ällöttävälle paistuneelle raejuustolle siinä mainoksessa.
Ruokarae kuulostaa vielä hirveämmältä, tosi etovalta ja keinotekoiselta.
valioonpersuksista kirjoitti:
Todella turha tuote (käytännössä samaa kuin raejuusto) eikä kyseinen "lihan korvike" edes ole vegaaninen.
Tämä tuskin on ongelma, koska vegetaristeista vegaaneja on hyvin pieni vähemmistö. Suurin osa on lakto- tai lakto-ovovegetaristeja.
Sehän on lyhenne " MItä Fucking raejUustoa tämä on?
Ihan ok.Ei ole raejuustoa,ei sula.Kevyempää kuin juusto.Ei vegaania,pitikö?Nimi on hauska!
Minusta aika hyvä nimi ja kokeilun pohjalta tuotekin. Teimme tortilloja ja sopi tosi hyvin. Seuraavana päivänä loput lasagneen, tosin jauhelihan lisäksi.
Eikä minusta ruoan nimi ruokaa pahenna. Tuo on uudenlainen tuote, mutta rakenteessa jotain tutun tuntuistakin. Vähän kuin keskieuroopassa syödyt välipalajuustonauhat, mutta silti kevyemmän, vähäsuolaisemman ja ruokaisamman oloinen.
Munkin mielestä outo. Etenkin kun Valiolla yleensä tosi onnistuneita tuotenimiä.
Tuo on hyvä lihankorvike sellaiselle, joka tykkää kaikenlaisista juustotuotteista. Rasvapitoisuus alhainen, mutta toimiva juuri sen ansiosta lihan tilalla.
Minulla tuli mieleen leipäjuustokuutiot.
Ihan hyvää kasvismakaronilaatikkoa tuli kun laitoin mifua. Ja helppo oli tehdä, kun ei tarvinnut paistaa vaan sai laittaa sellaisenaan. Maistui myös lihaasyövälle miehelleni hyvin.
En ymmärrä vegaanien valitusta, heille on tullut liukuhihnalla uusia tuotteita (nyhtökaura, härkis..), mutta mikään ei riitä. Jos halutaan vähentää ihmisten lihansyöntiä, niin kyllä tällainen maitopohjainen juustotuote on helpommin lähestyttävä kuin vaikka quorn. Mifu muistuttaa rasialtaan ja ulkonäöltään niin paljon raejuustoa, että se vaikuttaa tutulta tuotteelta kuluttajalle.
Siis sinällään se nimi on looginen milk tofu = mifu, mutta itse tuote mielestäni epäterveellinen turhake.
Yhtä epäonnistunut kuin koko tuote. Miksi haluaisin korvata lihan raejuustolla? Kuulostaa vain ällöttävältä.
Kuvottavan näköisiä kökkäreitä. Ihan kuin isoja proppuja. Joo, ruokaproppu onkin niille parempi nimi!
Et ole mielipiteesi kanssa yksin. Tyhmä nimi ja koko tuote tuntuu ihan väkisin keksityiltä. "Okei nyt ku on tää kasvissyöntitrendi niin on pakko keksiä äkkiä taas joku uus lihankorvike. Miten olis vaiks ööö... pannulla paistettava raejuusto?? JOO! Hyvä idea, mennään sillä!"
miksei sen nimi voisi olla vaikka maitorae
Mistä tuo nimi siis tulee?
Mulle tulee mieleen vain milf tuosta, eikä se mielikuva oikein sovi tuohon paistettavaan raejuustoon. Tuntuu että tuo nimi on suunnattu teineille, jitka eivät edes perheeb ruoasta päätä pääsääntöisesti.
Koko valio on epäonnistunut kun syöttää suomalaisille huttua.
Ei niitä keinotekoisesti lisäaineilla tehtyjä sotkuja tarvita täällä
Ostakaa Lindahls jogurttia, laimentakaa se maidolla, lisätkää hieman limsakoneen tiivistettä ja saatte itse erilaisia jogurtteja hetkessä, hieman vain sekoittaa.
Kokeilkaa myös rahkaan limsatiivisteitä. Tulee makurahkoja halvalla !
Mulle tulee mieleen joku kosteuttava emätinvoide tuosta sanasta :) sori