Onko okei harrastaa seksiä yökylässä? Ja vielä äänekästä?
Minusta ei todellakaan. Tuttavapariskunta (~30v molemmat, olleet 4 vuotta yhdessä, ei lapsia) oli meillä viime viikonloppuna. Laitettiin heidät vierashuoneeseen ja keskellä yötä sekä minä että mieheni heräsimme viereisestä huoneesta tulevaan kamalaan vuodesohvan narinaan ja tukahdutettuun ähkimiseen... Mun mielestä toi on vaan tosi epäkohteliasta, ettei yhtä yötä voi olla harrastamatta ja sitten vielä metelöi niin, että viereisessä huoneessa nukkuvat heräävät. Onneksi lapset oli mummolassa.
Ei sitten sanottu mitään aamupalapöydässä, mutta mieli teki. Eivät taida tulla yöksi toista kertaa, tää oli siis eka kerta kun olivat meillä yötä.
Kommentit (22)
Ei todellakaan ole ok panna kylässä.
Onko teillä huono äänieristys? Tavallaan on epäkohteliasta mutta he koitti olla hiljaa.. Kiljuminen tai muuten kovaääninen seksi ois epäkohteliasta, en tota nyt tuomitsis.
No hyi helvetti. Opiskelijana asuin keskustassa kaksiossa ja majoitin kerran baari-illan jälkeen kaverini ja hänen poikaystävän makuuhuoneeseeni, omaan sänkyyni. Eivätköhän ne siat pane kännissä mun sängyssä. Hyi saatana.
Kyllä jos kyläpaikan isännälle tarjotaan myös.
On ihan ok. Seksi kuuluu elämään. Mitä se ketään haittaa, vaikka tietää että
naapurihuoneessa pannaan.
Varmaan jotain pervoja joilla ei ihan vaan kahen kesken hommat luista ja paikat kovene. Yritä ymmärtää.
Ei oo, itelle tulis epämiellyttävä olo jos joutuisi kuuntelemaa. Puhumattakaa siitä että heräisi siihen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi helvetti. Opiskelijana asuin keskustassa kaksiossa ja majoitin kerran baari-illan jälkeen kaverini ja hänen poikaystävän makuuhuoneeseeni, omaan sänkyyni. Eivätköhän ne siat pane kännissä mun sängyssä. Hyi saatana.
No olipa edes kerran siinä sängyssä säpinää.
Oma poikaystävä asui silloin toisessa kaupungissa opiskelemassa ja kävi kyllä usein mun luona eli oli kyllä säpinää :) Ollaan muuten edelleen yhdessä näin 10 vuotta myöhemmin :)
T. Edellinen
On okei panna yökylässä. Kohteliasta on toki olla hiljaa ja jäämättä kiinni, mutta aikuisen ihmisen seksielämään ei tarvitse sentään suhtautua kuin paskalla käyntiin, ei siinä ole mitään likaista. Vierassängyt on just parhaita panopaikkoja!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas oli vakisuhteessa olevan työkaverin kanssa koulutusristeilyllä. Kaveri pokasi kjonkun random-naisen yökerhosta ja toi sen hyttiimme paneskellen sitten äänekkäästi alapunkassa. Huuteli vielä sieltä hekotellen jotain kännisiä kommentteja minulle...
Monesti ollaan miehen kanssa innostuttu harrastamaan seksiä kylässä. Jotenkin se eri paikka kiihottaa ja se, että täytyy olla hiljaa. Mutta me ei rynkytetäkään huonekaluja seiniin, vaan pidetään huoli ettei muut tiedä mitä puuhaillaan :)
Vierailija kirjoitti:
On okei panna yökylässä. Kohteliasta on toki olla hiljaa ja jäämättä kiinni, mutta aikuisen ihmisen seksielämään ei tarvitse sentään suhtautua kuin paskalla käyntiin, ei siinä ole mitään likaista. Vierassängyt on just parhaita panopaikkoja!
On epäkohteliasta tahrata kyläpaikan lakanat eritteillään... yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On epäkohteliasta tahrata kyläpaikan lakanat eritteillään... yök!
Kondomit on keksitty.
Silkkaa huomiohuiraamista, ehkä omaavatkin jonkun fetissin? Kyllä minä voin joskus salaa harrastaa seksiä kylässä, mutta nimenomaan minimoin kiinnijäämisen riskin olemalla hiljaa sillä olen tarpeeksi sosiaalisesti älykäs ymmärtääkseni ettei ole ok harrastaa vieraana äänekästä seksiä jonkun muun kotona vaan lähinnä vaivaannuttavaa.
Opiskeluaikoina naispuolinen kaverini lainasi kämppäänsä minulle yhdeksi yöksi, että sain hässittyä baarisaalistani. Kaverini itse meni kaverinsa kämpille bunkkaamaan siksi yöksi. Oli aika ihmeissään baarisaalis seuraavana aamuna kun kerroin että kämppä on naispuoleisen kaverini kun hän tunnisti heti ettei kyseessä ole opiskelijakundin boksi...
Tosin jouduin vastineeksi vaihtamaan lakanat, vähän siivoamaan ylimääräistäkin ja tarjoamaan pizzat hankkiuduttuani eroon baarisaaliista - noin kaverini kiristi minulta vastapalvelukset baarikeikan jälkeen, kun olin visiitillä hänen luonaan toisessa kaupungissa. Pinpinhimossani sitten tuli luvattua vaikka kuu taivaalta...
Miksette naineet kans. Oikein kovaäänisesti, niin olisivat ymmärtäneet, että kaikki kuuluu mitä samassa asunnossa tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Monesti ollaan miehen kanssa innostuttu harrastamaan seksiä kylässä. Jotenkin se eri paikka kiihottaa ja se, että täytyy olla hiljaa. Mutta me ei rynkytetäkään huonekaluja seiniin, vaan pidetään huoli ettei muut tiedä mitä puuhaillaan :)
No niinhän te luulette...
0/5