Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 38-vuotias voi enää löytää seurustelukumppania?

Vierailija
16.09.2016 |

Olen pian eroamassa ja tämän ikäisenä naisena jo muutenkin paarialuokkaa, joten mistä voisin löytää mahdollisen puolison?

Nuorenakin puolison löytäminen oli erittäin vaikeaa, sillä arkeni koostuu lähinnä siitä, että käyn töissä ja menen illaksi aina kotiin (nuorempana oli sama homma paitsi että kävin opiskelemassa, mutten ikinä osallistunut opiskelijarientoihin).

En ole kiinnostunut baareista ym. lainkaan ja olen aika ujo introvertti. Olen myös liian ujo nettideittailemaankin, kun on käsitys, että kaikki miehet vain hakevat isorintaista blondia bikinifitnessmisua ja muut ovat ei-toivottuja lohdutuspalkintoja.

Ulkomailla miehet tulevat aktiivisesti juttelemaan ja ehdottamaan treffejäkin, mutta asun kuitenkin Suomessa. Joten onko enää toivoa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaukseen: Helsingissä ravintola Teatterista on huhujen mukaan löytänyt useampi 35+ ihminen kumppanin.

Vierailija
42/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avaukseen: Helsingissä ravintola Teatterista on huhujen mukaan löytänyt useampi 35+ ihminen kumppanin." - Millaista porukkaa siellä käy? - Kun itselleni jostain syystä tulee mieleeni ensimmäisenä kolumnisti ja wannabee macho Mattiesko Hytönen, enkä tiedä onko tuo mielikuva positiivinen vai negatiivinen, että terveisiä vaan tältä provinssista.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot:

1) Pysyt sinkkuna.

2) Ihastut suomalaiseen 50+ mieheen.

3) Vokki tai Afrikkailtamat.

Vierailija
44/47 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monella on nuoruudessa solmitut seurustelut kuihtuneet kun muuta yhteistä ei ollutkaan kuin seksuaalinen kiinnostavuus, joka on haihtunut ja kadonnut, ollaan aikuistuttu ja opittu tuntemaan itseään ja ymmärtämään todella mitä on rakkaus ja miehet ja naiset etsivät todellista sielun& elämänkumppania aikuisiksi kasvaneina.

Tämä on muuten ihan totta. Nuorena tuli pariuduttua kun joku oli riittävän söpö tai vaan kiinnostunut minusta. Nyt, jos tästä parisuhteeseen vielä innostuu, niin ilmoilla täytyy olla todellista kiinnostusta siihen ihmiseen. Aikuisena rakastuminen on paljon hienompi tunne kuin nuorena, jolloin rakastui(n) ehkä ennemmin siihen rakastumisen tunteeseen.

N39

Vierailija
45/47 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on aika hyvä.

Samanikäisiä et kyllä löydä koska tuon ikäiset miehet, jos haluavat parisuhteen, haluavat perheen ja sinut raakataan iän takia ulos. 5-kymppisille alat taas olla kiinnostava, tosin monelle niistäkin lapsesi ovat turn-off koska he eivät enää jaksa leikkiä perhettä.

Mitä vikaa on elää yksin välillä? Se voisi olla lapsillekin parempi kuin isäpuoli jonka kanssa tulee viimeistään teini-iässä riitaa. Sitäpaitsi todella harva mies pystyy pitämään katsettaan kurissa kun tytärpuolella alkaa tissit kasvamaan. Oman lapsen kanssa ei tule tällaista ongelmaa.

Vierailija
46/47 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö et sä mitään ukkoa tartte / ansaitse. Eleles vuos tai kaks ihan iteksiin ja tuu sitte vasta huutelee. Kuullostat vähä semmoselta että tarttet vaa kikulin sinne vierees nukkumaan. Enkä puhu nyt vain seksistä vaan tarviit miehen vierellesi jotta teet elostasi "hyväksyttävän". Näin ei ole. Pelle olet jos hyppäät HETI erotessasi uuteen. 

Grow up. Oon sua aika reilusti nuorempi ja jos mulla ero tulisi niin en kyllä aikoihi uutta kattelisi.

Vierailija
47/47 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Rakastuminen/ihastuminenhan on naailman mahtavin tunne. Jos mulla tulis ero niin tietenkin alkaisin heti katselemaan uutta. N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi