Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 38-vuotias voi enää löytää seurustelukumppania?

Vierailija
16.09.2016 |

Olen pian eroamassa ja tämän ikäisenä naisena jo muutenkin paarialuokkaa, joten mistä voisin löytää mahdollisen puolison?

Nuorenakin puolison löytäminen oli erittäin vaikeaa, sillä arkeni koostuu lähinnä siitä, että käyn töissä ja menen illaksi aina kotiin (nuorempana oli sama homma paitsi että kävin opiskelemassa, mutten ikinä osallistunut opiskelijarientoihin).

En ole kiinnostunut baareista ym. lainkaan ja olen aika ujo introvertti. Olen myös liian ujo nettideittailemaankin, kun on käsitys, että kaikki miehet vain hakevat isorintaista blondia bikinifitnessmisua ja muut ovat ei-toivottuja lohdutuspalkintoja.

Ulkomailla miehet tulevat aktiivisesti juttelemaan ja ehdottamaan treffejäkin, mutta asun kuitenkin Suomessa. Joten onko enää toivoa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikänen muija on kuumaa tavaraa palvelutaloissa ja vastaavissa missä on lähes yhtä vanhaa porukkaa. Eikun rohkeesti rasvaamaan rollaattorin laakerit ja tienpäälle.

Vierailija
22/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ton ikänen muija on kuumaa tavaraa palvelutaloissa ja vastaavissa missä on lähes yhtä vanhaa porukkaa. Eikun rohkeesti rasvaamaan rollaattorin laakerit ja tienpäälle."  - Ironia on vaikea laji. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero vielä kesken ja uuden suhteen puutetta ollaan jo murehtimassa.

Se potentiaalinen uuden suhteen mahdottomuus vaikuttaa jo itsessään siihen eropäätökseenkin. Nimittäin voisin teoriassa jatkaa taloudellisista ja sosiaalisista syistä kitkuttelua epäsopivan, ilkeän ja väkivaltaisenkin puolison kanssa. Sori, että ajattelen joskus kuin mies. :)

Omapahan on valintasi.

Minä en miehenä kitkuttelisi päivääkään suhteessa millä ei selvästi ole tulevaisuutta.

Vierailija
24/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ton ikänen muija on kuumaa tavaraa palvelutaloissa ja vastaavissa missä on lähes yhtä vanhaa porukkaa. Eikun rohkeesti rasvaamaan rollaattorin laakerit ja tienpäälle."  - Ironia on vaikea laji. 

Kenties sarkasmi pikemminkin?

Oi tätä älyn rappiota.

Vierailija
25/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla aina "joku mies" elämässä?

Vierailija
26/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että olet jo sen ikäinen nainen että olisi jotain elämänkokemusta, itsetunto kunnossa ja itsenäinen elämä onnistuu ilman miestä.

Jos yhdestä paskasta pääset eroon niin on kiire hankkia toinen tilalle?

Vierailija
27/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole seurustellut koskaan enkä sitä kaipaakkaan.Onnellinen yksikseni.

Vierailija
28/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää ihan tavallisista naisista. Ei ne fitnesspimut oo läheskään kaikkien ihanne. Olet liian vanha kuvittelemaan noin.

Näin minäkin ajattelen. Ja sitten ne pinnalliset idiootit, joille naisen ulkonäkö todella on ainoa kriteeri, voi huoletta jättää omaan arvoonsa. Moisen kanssa en edes haluaisi olla.

Vierailija
29/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian eroamassa ja tämän ikäisenä naisena jo muutenkin paarialuokkaa, joten mistä voisin löytää mahdollisen puolison?

Nuorenakin puolison löytäminen oli erittäin vaikeaa, sillä arkeni koostuu lähinnä siitä, että käyn töissä ja menen illaksi aina kotiin (nuorempana oli sama homma paitsi että kävin opiskelemassa, mutten ikinä osallistunut opiskelijarientoihin).

En ole kiinnostunut baareista ym. lainkaan ja olen aika ujo introvertti. Olen myös liian ujo nettideittailemaankin, kun on käsitys, että kaikki miehet vain hakevat isorintaista blondia bikinifitnessmisua ja muut ovat ei-toivottuja lohdutuspalkintoja.

Ulkomailla miehet tulevat aktiivisesti juttelemaan ja ehdottamaan treffejäkin, mutta asun kuitenkin Suomessa. Joten onko enää toivoa?

Tuo nyt ei pidä paikkaansa.

Toiseksi, tuo 38 v ei ole vielä ikä eikä mikään.

Mitähän tarkoittaa 'paarialuokka' ?

Mutta joo, tosiasia on että kotoa ei kukaan sinua tule hakemaan, sinun pitää uskaltautua ihmisten ilmoille saamaan kontakteja miehiin.

-yx semmonen

Vierailija
30/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivoa. Otat rohkaisuryypyn ja sitten uskallat itse lähestyä sitä kiinnostavaa miestä.

Ole vain "jo" 38-vee, mutta mies on aivan myyty kun teet aloitteen.....varsinkin kun kuulee ettet ole koskaan aiemmin tehnyt aloitetta mutta hänen kohdalla uskalsit tehdä poikkeuksen.

T. Mies

Vierailija
31/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toivoa. Otat rohkaisuryypyn ja sitten uskallat itse lähestyä sitä kiinnostavaa miestä.

Ole vain "jo" 38-vee, mutta mies on aivan myyty kun teet aloitteen.....varsinkin kun kuulee ettet ole koskaan aiemmin tehnyt aloitetta mutta hänen kohdalla uskalsit tehdä poikkeuksen.

T. Mies

Tämä!

Vierailija
32/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa selvää ensimmäisestä lauseesta. Paarialuokkaa? Häiritsee todella paljon, kun en ymmärrä. Onko mulla lukihäiriö vai mitäkä?

Vierailija
33/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En saa selvää ensimmäisestä lauseesta. Paarialuokkaa? Häiritsee todella paljon, kun en ymmärrä. Onko mulla lukihäiriö vai mitäkä?"

- kysyvä tieltä ja kolkuttavalle avataan -avataanhan. Vähän ohi aiheen, mutta siis paarialuokka viitataan Rooman valtakunnan kansalaisista muodostuva köyhin kansanosa. - Mutta yleiskielessä siis kansanosaan, johon kukaan ei oikeastaan haluaisi samaistua, jollon -aiankin itselleni- köyhyys merkitsee muutakin kuin "vain" taloudellista asemaa, tai maksukykyä   

Vierailija
34/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En saa selvää ensimmäisestä lauseesta. Paarialuokkaa? Häiritsee todella paljon, kun en ymmärrä. Onko mulla lukihäiriö vai mitäkä?"

- kysyvä tieltä ja kolkuttavalle avataan -avataanhan. Vähän ohi aiheen, mutta siis paarialuokka viitataan Rooman valtakunnan kansalaisista muodostuva köyhin kansanosa. - Mutta yleiskielessä siis kansanosaan, johon kukaan ei oikeastaan haluaisi samaistua, jollon -aiankin itselleni- köyhyys merkitsee muutakin kuin "vain" taloudellista asemaa, tai maksukykyä   

Ahaa, okei. Kiitos. En ole ikinä kuullutkaan moista sanaa. Meinasi tulla ihan pakokauhu, kun tavasin ja tavasin ja katsoin ruutua viiden sentin päästä, että onko siinä joku kirjoitusvirhe vai miksi en ymmärrä. :D

Vierailija
35/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin viihtymään ilman miestä. Hanki harrastuksia ja kaikenlaisia uusia tuttavia. Jotenkin elämäänsä tyytyväinen ja aktiivinen ihminen on puoleensavetävä. Eihän sitä koskaan sitä paitsi tiedä, tutustutko vaikka naapurin mummon kautta hänen sukulaispoikaansa. Tietysti hyvä hakeutua harrastuksiin, joissa käy myös miehiä, tärkeintä kuitenkin tehdä asioita joista itse pidät.

Vierailija
36/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mistään, kun tämä on uusinta muutaman kuukauden takaa ja silloin annetut neuvot ja treffipyynnöt eivät kelvanneet

Vierailija
37/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastustesi parista löydät miehiäkin.

Esimerkiksi jos harrastat lukemista, niin menet kirjastolle tälläytyneenä ja hajuvettä läjäpäin lätränneenä. Selaat kirjoja niin kauan että joku mies lähestyy.

Vierailija
38/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko etteikö kukaan haluaisi lähestyä jos olet ihan siisti habitukselta etkä esiinny päihtyneenä lasi kourassa jatkuvasti siellä missä miehiä liikkuu. monella on nuoruudessa solmitut seurustelut kuihtuneet kun muuta yhteistä ei ollutkaan kuin seksuaalinen kiinnostavuus, joka on haihtunut ja kadonnut, ollaan aikuistuttu ja opittu tuntemaan itseään ja ymmärtämään todella mitä on rakkaus ja miehet ja naiset etsivät todellista sielun& elämänkumppania aikuisiksi kasvaneina.

Vierailija
39/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harrastustesi parista löydät miehiäkin. -Esimerkiksi jos harrastat lukemista, niin menet kirjastolle tälläytyneenä ja hajuvettä läjäpäin lätränneenä. Selaat kirjoja niin kauan että joku mies lähestyy."

- Periaatteessa varmaankin ihan toimiva neuvo -toki tuo hajuveden yletön määrä saattaisi säikäyttää ainakin  minut, mutta se ei ollut pointtini vaan kysymys, että miksi naista tai ketään sinkkua, joka on parisuhdetta vailla neuvotaan olemaan passiivinen ja odottamaan, että joku tulee ja nappaa... Voi nimittäin olla, että saa selata niit kirjoja aika kauan itsekseen tai mitä sitten muka on tekevinäänkin. Miksei pitäisi silmiäänvain auki ja lähestyisi itse sitä, joka vaikuttaa mielenkintoiselta. - Toki on silloin vaarana, että voi saada pakit, mut hei onko se nyt paha asia? - onko anoa paikka missä on livenä lupa lähestyä kiinnostavalta näyttävää henkilöä vähintään puolen asteen humalassa, jossain hämärässä yökerhossa tai baarissa? Ja edelleen täytyykö jokainen lähetymisyritys tulkita, että on aikeissa iskeä ja jollei onnitu niin voi sitten kokea maailman tuskaa ja ahdistusta vähintään kuukaden tai kahden päivät, kun tuo yksi ei lupautunut lähtemään tai osoittanut pienintäkään elettä, että olisi kiinnostunut. - Olisi vaikka sitten valehdellut. Tai vaikka vain niinku leikisti.  

Vierailija
40/47 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu on kivaa. Olen sinua kymmenkunta vuotta vanhempi ja olisin jo saanut kumppanin itse asiassa heti. No ero vielä kesken niin piti jarrutella mutta joo itsevarmuutta vaan peliin. Kirjastosta ei kukaan tule hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä