Mistä nuo facen kaveriehdotukset tulee, kun joukossa on sellaisia joiden kanssa ei ole yhtään yhteisiä kavereitakaan
Ikinä nähnyt moisia tyyppejä. Voiko ne olla sellaisia, jotka on käyneet mun sivulla?
Kommentit (4)
Olen itse huomannut että ne on joko käyneet sinun sivuilla (eli ei kannata ikinä käydä omalla tilillään toisten sivuilla jos ette halua heidän näkevän teitä).
Sitten toinen juttu on, että jos olette esim samassa paikassa töissä niin sillä perusteella ehdottaa teitä kavereiksi vaikka nämä henkilöt ei varmasti ole vierailleet sun sivuilla. Käyttääköhän facebook jotenkin gps-tietoja? Koska itse en ole kirjoittanut työpaikastani mihinkään tietoja joten sijaintitiedot on ainoa mahdollisuus.
Itellä osa on kavereitten kavereita (nimen alla lukee "x yhteistä kaveria). Osa taas on ainakin sellasten kavereita, joita ite "stalkannu" facesta (alotin uuden työn, muutaman työkamun huvikseni tsekannu tua ja nyt ehotuksissa niitäki firmalaisia joita en facesta hakenu).
Ovat juurikin niitä jotka ovat käyneet sivullasi. Ehkä etsimässä samannimistä tai sitten jotakin entisiä hoitoja joita et itse muista.
Samaa olen joskus miettinyt.