Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä edes enää totta?! (Kaveri?)

Vierailija
08.01.2025 |

Olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa mt ongelmien takia, josta olen tämän kaverin löytänyt. Ollaan mun mielestä parhaat ystävät, mutta nyt meni kyllä yli ja lujaa, mitä hän minulle sanoi, enkä voi käsittää tätä. 

Olen hakenut oikeita töitä, kun voin jo niin hyvin. Sainkin työpaikan ja iloitsin sitä tälle kaverilleni, arvatkaa mitä hän sanoi? 

"Kohta sä sit tuut burnoutissa tänne takasin, turhaan ees yrität!" 

Eikö ystävien kuulu kannustaa? Oliskin provo, en vaan käsitä tuota lausetta. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja ollaan ihan aikuisia ihmisiä, 40v molemmin puolin, hän vanhempi. 

Vierailija
2/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. No iso pettymys hänelle oli se että jatkat eteenpäin elämässä, kyllähän hänelle tulee sua ikävä. Ei osannut omalta hankalalta tunteeltaan iloita sun puolesta vaan oma suru täytti mielen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kaverillasi on mielenterveysongelmia. Sinun kannaltasi hyvä, että hän on vain kaverisi eikä ystäväsi.

Vierailija
4/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. No iso pettymys hänelle oli se että jatkat eteenpäin elämässä, kyllähän hänelle tulee sua ikävä. Ei osannut omalta hankalalta tunteeltaan iloita sun puolesta vaan oma suru täytti mielen.

Olishan sen voinut sanoa, eikä tolleen lytätä. Ei ole sen jälkeen ollut yhteyksissä.

Vierailija
5/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että kaverillasi on mielenterveysongelmia. Sinun kannaltasi hyvä, että hän on vain kaverisi eikä ystäväsi.

No, kuntouttavassa työtoiminnassa tavattu, siellä ollaan aina kannustettu ja iloittu kun joku pääsee elämässä eteenpäin. Joten tämä veto ihmetyttää hänen suustaan, muut oli onnellisia puolestani.

Vierailija
6/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kuntouttavassa työtoiminnassa tavattu, siellä ollaan aina kannustettu ja iloittu kun joku pääsee elämässä eteenpäin. Joten tämä veto ihmetyttää hänen suustaan, muut oli onnellisia puolestani.

No nyt alkaa tulla oikea persoonallisuus esille.

Vierailija
7/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma kuin päihdepiireissä, raitistumista yrittävä pyritään vetämään takaisin. Hän ei halua että saat töitä ja elämäsi kuntoon. 

Vierailija
8/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, olet huimasti tervepäisempi kuin hän. Älä pidä enää yhteyttä.

Vierailija
9/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hän ei ollutkaan todellisuudessa se herttainen reppana vaan myrkyllinen uhriutuja. 

Vierailija
10/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kateellinen. Sinä onnistuit, hän ei onnistunut. 

Vierailija
11/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅 Ei ikinä pidä alkaa kaveerata tuollaisissa paikoissa. Jos olet itse edes suht ok ja aikuinen psyykeeltäsi, voi olla tosi vaikea ymmärtää miten kipeitä päästään muut voi olla.

Vierailija
12/16 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅 Ei ikinä pidä alkaa kaveerata tuollaisissa paikoissa. Jos olet itse edes suht ok ja aikuinen psyykeeltäsi, voi olla tosi vaikea ymmärtää miten kipeitä päästään muut voi olla.

Mun mielestä pään kipeydessä yleisesti ei ole mitään vikaa. Kahdella ystävälläni (kahdella neljästä) on skitsofrenia, kahdella muulla masennusta. Mutta persoonallisuushäiriöisten kanssa en ole tullut toimeen. Ei tässä omakaan pää ihan priimaa kyllä ole. :D -ei ap

Vierailija
13/16 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, hän ei ollutkaan todellisuudessa se herttainen reppana vaan myrkyllinen uhriutuja. 

Hän vaikutti todella ihanalta ihmiseltä, halusi kaikille hyvää ja oli se hyvä ihminen koko porukassa, josta kaikki tykkää. 

Otti minut porukkaan ja loi minulle hyvän itsetunnon, ja siitä olen kiitollinen hänelle.

Joten tää on ihan käsittämätöntä. 

Vierailija
14/16 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Työni loppui oltuani 26v samassa työpaikassa.  Menin uudelleen koulutukseen 56 vuotiaana niin sain kovia kannustuksia "valmistut suoraan työttömäksi ja eläkkeelle".  No, pääsin töihin 58 vuotiaana ja vielä kolme vuotta niin mahdollista jäädä eläkkeelle, mutta todennäköisesti jatkan yli.

Vierailija
15/16 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorka on dorka.

Vierailija
16/16 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on Suomi täynnä. Ei osata kannustaa muita ja iloita muiden puolesta vaan sanotaan vaan joku lannistava kommentti. Tuollaisille ei kannata kertoa mitään. Olen saanut samoja kommentteja niin työ- ja perhe-elämässä, sellaista pirujen maalailua seinälle: odotan vaan kun... ei naapurin Mirjakaan tuossa onnistunut... jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi