Onpas pöytävalaisimetkin kalliita! Monta sataa pitäisi maksaa
Haluisin kaksi isompaa valaisinta sivupöydille, mielessä on sellaiset sinivalkoiset kiinalaistyyliset lampunjalat. Parisataa ja enemmänkin maksaa/kpl kun sisustusliikkeistä hintoja katselee. Jessus😳
Ei ole torista tai muuallakaan sattunut vastaan tulemaan sopivia.
Kommentit (15)
Miksi sivupöydillä pitää olla pöytävalaisin? Kaksin kappalein? Käytkö vuoronperään molempien pöytien ääressä täyttämässä sudokua?
Pöytävalaisin, riippuen rakenteesta, on potentiaalisesti hengenvaarallinen kapistus. En mitään rutkua ostaisi, saattaa olla liian pienet eristykset rungon ja sähköjohtimen välissä. Kattovalaisin ei yleensä ole käsien ulottuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sivupöydillä pitää olla pöytävalaisin? Kaksin kappalein? Käytkö vuoronperään molempien pöytien ääressä täyttämässä sudokua?
Olipas typerä kommentti. Ehkä ne ovat kaksinkappalein tarjoamassa valoa. Sulla ei vissiin roiku katosta kuin hehkulamppu johdon varassa keskellä huonetta, jonka alla lue vauvaa…
Jos ei designilla väliä, niin katso rustat ja veket läpi.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ne on sivupöytiä, ei niiden ääressä mitään sudokuita täytellä. Ajoittain tarjoilupöytinä toimivat, muuten ihan sisustuselementtejä ovat. Ja valaisimet siksi että ovat valaisemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on sivupöydällä? Tyhjiä kaljatölkkejä ja tumppeja täysi tuhkakuppi?
Mä oon huomannu saman. Jos ei tykkää ikeatemun tavaroista niin aika paljon joutuu maksamaan. Torista oon tehny paljon löytöjä. Mut kahta samanlaista juttuu on sieltäkin vaikee löytää. Jos jotain hienoo oikeesti haluaa, ei auta kun maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on sivupöydällä? Tyhjiä kaljatölkkejä ja tumppeja täysi tuhkakuppi?
Ei sillä mitään sivupöytiä edes ole.
Siis saa maksaa monta sataa. Sama kun se kuuluisa valitus Juhla Mokan hinnasta, siitäkin saa maksaa halutessaan yli kympin.
Mä ostin kattolampun k-raudasta 60e.
Vierailija kirjoitti:
TEMU.
Ja vakuutus ei korvaa kun kotisi palaa.
Juljus kirjoitti:
Mä oon huomannu saman. Jos ei tykkää ikeatemun tavaroista niin aika paljon joutuu maksamaan. Torista oon tehny paljon löytöjä. Mut kahta samanlaista juttuu on sieltäkin vaikee löytää. Jos jotain hienoo oikeesti haluaa, ei auta kun maksaa.
Niin ei kai se auta kuin kaivaa kuvetta. Beliani.fi sivustolta löysin vähän edullisempia mutta en tiedä onko luotettava paikka tilata.
Vierailija kirjoitti:
Siis saa maksaa monta sataa. Sama kun se kuuluisa valitus Juhla Mokan hinnasta, siitäkin saa maksaa halutessaan yli kympin.
En nyt ihan tavoita pointtiasi?
Antiikkikaupoista kannattaa katsella tuollaisia lamppuja.
Vierailija kirjoitti:
Antiikkikaupoista kannattaa katsella tuollaisia lamppuja.
Harvoin on pareja. Ja vanhoissa on kyseenalaiset sähköistykset, menee korjaukseen enemmän mitää ehkä hankintahinnassa säästi.
TEMU.