Hyvin mennyt juttu miehen kanssa loppui kuin seinään, olen ihan rikki :(, mien selvitä?
Tapasin kesällä maailman ihanimman miehen, ja tapailimme parin kuukauden ajan. Mies oli todella ihana, kaikin puolin täydellistä poikaystävämateriaalia minulle, ja luulin todellakin, että meistä tulisi pari ja tämä muutaman vuoden sinkkuputkeni päättyisi vihdoin. Meillä oli todella hauskaa yhdessä, vietimme useita öitä toistemme asunnoilla, seksi oli maailman mahtavinta ja mies oli ihan silminnähden kiinnostunut minusta sekä jopa tutustuimme toistemme kavereihin, pussailimme, kuljimme käsikkäin julkisesti...
Eilen hän sitten ilmoitti minulle, ettei halua enää jatkaa juttuamme koska hänen puoleltaan ei muka ole riittävän syviä tunteita voidakseen alkaa suhteeseen kanssani En kyllä tahdo ollenkaan uskoa häntä, hän oli minuun ihan selvästi lääpällään ja kiinnostunut, ja oli vielä viime viikonloppuna viemässä minua kylpyläreissulle Naantaliin. (Reissun olisi pitänyt tapahtua parin viikon päästä) Miten mitään tällaista voi tapahtua? Olen täysin rikki, koska sekä minä ja kaikki kaverini olivat varmoja että meistä tulisi miehen kanssa jotain. Olen jo poistanut hänen numeronsa ja poistanut hänet mm. Facebook kavereista ja yrittänyt tehdä kaikkea muuta saadakseni ajatukset pois hänestä, mutten vieläkään saa häntä mielestäni.
Olen ihan rikki vieläkin. Miten minä voin selvitä tästä?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Ap mä oon kokenu paljon vastaavaa. En luota enää kehenkään ja Tinderissäki oon vaan siksi että pääsen kostamaan miehille kaiken sen mitä mulle on tehty.
Ja sitten joku niistä miehistä rupeaa kostamaan naisille sen, mitä sinä teit ja joku niistä naisista jatkaa jne.
Typerää paskaa. Mitä jos eläisit omien arvojesi mukaisesti ja kohtelisit ihmisiä niinkuin haluaisit itse tulla kohdelluksi?
Vierailija kirjoitti:
Ap minkä ikäisiä olette? Tuollainen nopea kiinnostuksen lakkaaminen on tyypillistä kai vähän nuoremmille joilla on tarjontaa joka paikassa. Siis sellaisille about kolmekymppisille, jotka eivät ehkä halua vielä sitoutua ja etsivät uusia kiksejä.
Mies on 32 ja minä 27. Ja mies oli tapaillessamme ihan vakaasti sitä mieltä että hän haluaisi sitoutua jo, ei sitten kuitenkaan minuun halunnut :( AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: Kyseessä oli netin kautta alkanut suhde?
Emme tavanneet netin kautta vaan salilla. Mies pyysi treffeille, ja treffeillä hän jo veikin sydämeni...vain murskatakseen sen tällä karmealla tavalla.. AP
Kerrotko ap vähän lisää tästä miehestä, samanlaisia luusereita toki on enemmänkin, mutta tämä kuulostaa kovin tutulta. Esim. missä kaupungissa tämä tapahtui, miehen nimikirjaimet tms.?
Sama kokemus täälläkin :( Kerro ap tunnisteita.
Vaasassa päin sattui tämä ja mies on J.K. AP
Voi mulle kävi ihan samalla tavalla, omanikin puhui vielä kylpyläreissusta Naantaliin. Nyt parin kk:n jälkeen ja parien uusien treffien jälkeen vielä välillä iskee ikävä, mutta nyt osaan ajatella jo enemmän järjellä ja tiedän että suhde oli alusta asti tuhoon tuomittu. Mutta hyviä muistoja jäi ja pikkuhiljaa ne alkavat myös muuttumaan vain muistoiksi, ei kaipaukseksi :) Tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita kaverille ja keksitte yhdessä jotain kivaa? On myös ihan ok vaan surra välillä,ei sitä tarvitse paeta.
Kysyitkö mieheltä sen tarkempaa selitystä?Mun mielestä olisi sen velkaa.
Hän selitti ettei hänellä ole tarpeksi tunteita minua kohtaan, jotta voisi ryhtyä parisuhteeseen minun kanssani. Hänellä kuulemma oli minun kanssa ihanaa mutta ei kuitenkaan ollut tarpeeksi kipinää mihinkään suurempaan. Ja siis käytöksellään hän antoi tosiaan ymmärtää ihan muuta. AP
Eli klassisen lirkuttelija. Ei mitään uutta taivaan alla. Tyyppi on vain pitänyt hauskaa ja sinä olet vain olettanut että olisi tosi kyseessä.
Pahalta se tottakai tuntuu kun sattuu omalla kohdalle, mutta ei siinä silti mitään uutta ole. Ehkä opit jotain tai sitten et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tavanneet netin kautta vaan salilla. Mies pyysi treffeille, ja treffeillä hän jo veikin sydämeni...vain murskatakseen sen tällä karmealla tavalla.. AP
Kerrotko ap vähän lisää tästä miehestä, samanlaisia luusereita toki on enemmänkin, mutta tämä kuulostaa kovin tutulta. Esim. missä kaupungissa tämä tapahtui, miehen nimikirjaimet tms.?
Vaasassa päin sattui tämä ja mies on J.K. AP
Miten on #54, käynkö ostamassa kondomeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasassa päin sattui tämä ja mies on J.K. AP[
Täällä myös J, melkein samanikäinen ja Hki. Mutta näitähän riittää :(
Siis tuollaisia on ihan kaiken ikäisissä, ei tuo mikään ikäjuttu ole. Itselleni on käynyt myös noin muutaman kerran, miehet yli 40-vee, minä vähän alle.
Tosiaan, hyvä että hän kuitenkin pystyi sanomaan, ettei ole syvempiä tunteita, oli se perimmäinen syy sitten mikä tahansa. Mutta tottahan se sitten on, eli usko pois. Et voi muuta kuin rauhassa nuolla haavasi, siihen saattaa mennä aikaa, mutta lupaan, että vuoden päästä olet ihan tyytyväinen ettei teistä tullut mitään (koska kuka nyt edes haluaisi miehen, joka tekee noin!).
Itse olen toiminut juuri kuten toivoisin minulle tehtävän, eli olen jo alkutapailussa hyvin nopeasti miettinyt että haluanko kys. miehen kanssa vakavan suhteen vai en. Siten olen voinut jo muutamien treffien jälkeen ilmoittaa, jos en haluakaan jatkoa. Ja ne joiden kanssa olisin halunnut jatkaa... No heillä on sitten mennytkin kuukausia ennen kuin ovat "huomanneet" ettei tunteet olekaan niin syviä.
Ainakin olen oppinut, että kannattaa tutustua ensin rauhassa ilman mitään seukkailua (tai seksiä), ja sitten ehkä puolen vuoden päästä kumpikin tietää haluaako oikeasti jotakin syvempää. Näin minä sitten loppujen lopuksi sain ihanan miehen ja kunnon suhteen.
Tsemppiä sulle! Yleinen "sääntö" on, että suhteesta toipuminen kestää puolet suhteen kestämästä ajasta. Mulla on kylläkin aina mennyt vähän kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Soita kaverille ja keksitte yhdessä jotain kivaa?
En ole ap, mutta juuri tuossa tilanteessa tällaiset neuvot ovat ihan paskaa. Kun haluaisi hautautua peiton alle ja vaan itkeä, ei silloin huvita kaverin kanssa tehdä mitään kivaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita kaverille ja keksitte yhdessä jotain kivaa? On myös ihan ok vaan surra välillä,ei sitä tarvitse paeta.
Kysyitkö mieheltä sen tarkempaa selitystä?Mun mielestä olisi sen velkaa.
Hän selitti ettei hänellä ole tarpeksi tunteita minua kohtaan, jotta voisi ryhtyä parisuhteeseen minun kanssani. Hänellä kuulemma oli minun kanssa ihanaa mutta ei kuitenkaan ollut tarpeeksi kipinää mihinkään suurempaan. Ja siis käytöksellään hän antoi tosiaan ymmärtää ihan muuta. AP
Käytöksellään antoi ymmärtää = mies oli kohtelias ja päästin mielkuvituksen laukalle (vähän niinkuin valitetaan, että keski-ikäiset miehet luulee, että kun kassa hymyilee, niin nyt tässä on jotain viritteellä)
Minun kanssa oli ihanaa = mies tykkää seksistä
Ei kipinää suurempaan = nyt on toinen kiikarissa ja vaihtelu virkistää
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä?
Ensin kiinnostutaan, ihastustaan, tapaillaan ja tutustutaan. Sitten tutustumisen myötä näkee, onko oikeasti kiinnostunut. Mies ei ollut tarpeeksi kiinnostunut sinusta, huomasi sen kunnolla tutustumisen myötä.
Eihän sitä nyt etukäteen voi tietää, haluaako jonkun kanssa olla loppuelämän yhdessä.
Juuri näin. Sekin on kumma juttu, etä jos nainen jättää miehen, mies ei vaan ollut sopiva. Jos mies taas jättää hänellä oli joko vaan seksi mielessä tai toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kiinnostutaan, ihastustaan, tapaillaan ja tutustutaan. Sitten tutustumisen myötä näkee, onko oikeasti kiinnostunut. Mies ei ollut tarpeeksi kiinnostunut sinusta, huomasi sen kunnolla tutustumisen myötä.
Eihän sitä nyt etukäteen voi tietää, haluaako jonkun kanssa olla loppuelämän yhdessä.
Juuri näin. Sekin on kumma juttu, etä jos nainen jättää miehen, mies ei vaan ollut sopiva. Jos mies taas jättää hänellä oli joko vaan seksi mielessä tai toinen nainen.
Se, jolla on vagina tekee säännöt ja muuttaa niitä sen mukaan miten ne ovat hänelle eniten eduksi.
En halua spekuloida asioilla tai kirjoittaa mitään, mikä voisi ärsyttää jotakin, joten sanon vain olevani pahoillani puolestasi. Suru on surtava ja sitten taas uusia haasteita kohti.
Pimppiin perustuvat suhteet ei kauaa kestä
Vierailija kirjoitti:
Asia mitä ihmettelen on se, kuinka jostain asiasta näköjään voi olla kaksi niin eri tulkintaa/mielipidettä. Siis ap oli siinä luulossa, että mies on suurin piirtein hänen elämänsä mies ja mies taas ajatteli jotain ihan muuta.
Rakastuminen tekee sokeaksi, mutta silti ihmettelen. Näyttelikö se mies tai jos ap oli hänelle "hällä väliä", "ei suurempia tunteita", miksei ap huomanut mitään?
Vaikea sitä on ymmärtää, jos ei ole itse kohdannut tällaista paskamaista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan olekaan ellei satu olemaan itse se joka jätetään sanomatta mitään. Ei tarvi vähätellä toisen sydänsuruja. Sulle ei varmaan itelle ole käynyt näin?
Minä sanon nyt totuuden kuten se on tässä tapauksessa. Mies halusi vain pimpsaa. Mitään tunteita ei miehellä sinua kohtaan ollut missään vaiheessa. Ikävä kyllä suurin osa miehistä on tällaisia. Voimia ap:lle.
Mä en nyt ihan ymmärrä mitä mies teki väärin. Ensin se ihastui, sitten ihastus loppui. Mies kertoi näin käyneen eikä vaan vaihtanut numeroaan. Missä se paskuus? Siinä, että tunteet loppuivat, niinkö? Joo harmi homma apn kannalta, mutta ei tuossa mies ole mitään väärin tehnyt.