Hyvin mennyt juttu miehen kanssa loppui kuin seinään, olen ihan rikki :(, mien selvitä?
Tapasin kesällä maailman ihanimman miehen, ja tapailimme parin kuukauden ajan. Mies oli todella ihana, kaikin puolin täydellistä poikaystävämateriaalia minulle, ja luulin todellakin, että meistä tulisi pari ja tämä muutaman vuoden sinkkuputkeni päättyisi vihdoin. Meillä oli todella hauskaa yhdessä, vietimme useita öitä toistemme asunnoilla, seksi oli maailman mahtavinta ja mies oli ihan silminnähden kiinnostunut minusta sekä jopa tutustuimme toistemme kavereihin, pussailimme, kuljimme käsikkäin julkisesti...
Eilen hän sitten ilmoitti minulle, ettei halua enää jatkaa juttuamme koska hänen puoleltaan ei muka ole riittävän syviä tunteita voidakseen alkaa suhteeseen kanssani En kyllä tahdo ollenkaan uskoa häntä, hän oli minuun ihan selvästi lääpällään ja kiinnostunut, ja oli vielä viime viikonloppuna viemässä minua kylpyläreissulle Naantaliin. (Reissun olisi pitänyt tapahtua parin viikon päästä) Miten mitään tällaista voi tapahtua? Olen täysin rikki, koska sekä minä ja kaikki kaverini olivat varmoja että meistä tulisi miehen kanssa jotain. Olen jo poistanut hänen numeronsa ja poistanut hänet mm. Facebook kavereista ja yrittänyt tehdä kaikkea muuta saadakseni ajatukset pois hänestä, mutten vieläkään saa häntä mielestäni.
Olen ihan rikki vieläkin. Miten minä voin selvitä tästä?
Kommentit (137)
Välillä on käynyt itsellekin niin, että jolu on tosi ok, mut ei vaan rakastu taiedes ihastu, niin ei sillevoi mitään. Mistä lie johtuu. Aika auttaa ja uusi ihastus.
Onks täällä ketään miehiä paikalla kertomassa mistä tuollainen miesten äkkilähtö johtuu? Itsellenikin on käynyt useamman kerran noin. Ja tosiaan, huomasi että miehessä oli tapahtunut yhdessä yössä muutos. Tyyliin eilen oli innoissaan viemässä minua esiteltäväksi vanhemmilleen ja tänään yhtäkkinen etäinen ja masentunut olemus ja sanoo haluavansa laittaa homman poikki.
Kuulostaa joltain, mitä minä tulen tänne vauvapalstalle varmaan hetken päästä kirjoittamaan. Ihana mies kesästä asti, nyt alkaa tuntua että jotakin on vialla. Kohta osuu paska tuulettimeen.
Harmi, että asia tuli sinulle niin puskista! Anna itsellesi aikaa, tsempit<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ihan ymmärrä mitä mies teki väärin. Ensin se ihastui, sitten ihastus loppui. Mies kertoi näin käyneen eikä vaan vaihtanut numeroaan. Missä se paskuus? Siinä, että tunteet loppuivat, niinkö? Joo harmi homma apn kannalta, mutta ei tuossa mies ole mitään väärin tehnyt.
Liityn tähän. Joskus tunteet vain loppuu eikä silloin voi jatkaa. Pisteet miehelle siitä että kertoi rehellisesti eikä jättänyt hiljaisuuteen. Voisko ap ym jatkaa suhteessa jossa ei ole tunteita?
Minulla on kokemusta parin kolmen kuukauden suhteista joissa miehen ihastus hiipuu. Ainahan suhteissa ensin ihastutaan lähinnä mielikuvaan ja sitten ruvetaan katselemaan vastaako mielikuva todellisuutta. Hiipumisesta kyllä yleensä näkyy merkkejä jonkun aikaa eikä suhde lopu kuin seinään. Voi jopa joutua itse aloittamaan sen keskustelun, että ollaankos me vai eikö olla.
Mutta jos AP:n tapauksessa kaikki loppui kuin seinään, joko AP:llä on huono havaintokyky tai mies vedätti ja teeskenteli.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä niin raukkamaista, että häivytään ilman kunnollista selitystä. Kun selvästikin jotain on tapahtunut, vähintäänkin jonkinlainen ajatusketju on jyllännyt miehen pään läpi. Niin on ihan väkivaltaa jättää kertomatta toiselle mistä oikein on kyse. Niin turhaa ja rikkovaa kuin tuo onkin, niin samalla myös valitettavan yleistä. Vaikea siitä on yli päästä. Ei kai auta kuin nuolla haavojaan, surra aikansa, ja sitten varovaisesti palata taas ihmisten ilmoille ja yrittää sitkeästi uskoa seuraavasta sulhasehdokkaasta parempaa.
Sori naiset, joskus sitä vaan tajuaa ettei kiinnostusta ole riittävästi. Ja se syy voi olla jopa sellainen jota ei ole sivistynyttä sanoa päin naamaa. Get over it. Kyllä miehetkin kohtaavat ihan samanlaisia pettymyksiä, mutta teidän mielestänne tyypillisesti se on ihan ok kun nainen dumppaa sanomalla "tunteita ei ole riittävästi". Kaikkia sattuu joskus. Lopettakaa iänikuinen vikojen etsiminen miehistä ja nämä kaksoisstandardit, joissa miehen tunteet naista kohtaan eivät muka voi yhtäkkiä viiletä, mutta naisen kohdalla tämä on täysin luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä ketään miehiä paikalla kertomassa mistä tuollainen miesten äkkilähtö johtuu? Itsellenikin on käynyt useamman kerran noin. Ja tosiaan, huomasi että miehessä oli tapahtunut yhdessä yössä muutos. Tyyliin eilen oli innoissaan viemässä minua esiteltäväksi vanhemmilleen ja tänään yhtäkkinen etäinen ja masentunut olemus ja sanoo haluavansa laittaa homman poikki.
On miehiä. Teissä naisissakin on niitä turn-offeja jotka johtavat siihen, että aiemmin potentiaalinen nainen alkaa tuntua ihan muulta. Sitten miehillä on myös sitoutumiskammoa ja se eu todellakaan aina tarkoita, että mies olisi minkäänlainen pelimies. Tulee tässä mieleen eräs tuttu, joka on tullut liian huonosti kohdelluksi edellisissä suhteissaan, ettei oikein uskalla edetä naisten kanssa vakavaan vaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan nainen ja en ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Myös erittäin harva kaveri. Vaikuttaisi siltä, että olet hakenut joko täysin identtisiä miehiä tai sitten jokin sinussa karkottaa miehet pois. Mieti, mikä se voisi olla.
Kurja juttu AP:n kannalta, mutta mies toimi hienosti ja suoraselkäisesti, kun kertoi avoimesti tunteistaan tai niiden puutteesta. Muutama kuukausi on kuitenkin hyvin lyhyt aika, joten siinä tunteet heittää laidasta laitaan. Saatoit myös ehkä projisoida omaa vahvaa ihastumistasi mieheen, mikä on tyypillistä aina sille ihastuneelle osapuolelle.
Joku aiemmin tuolla sanoi, että naisilla on tapana edetä liian nopeasti. Itse en kyllä tätä allekirjoita. Jälleen väittäisin, että tämä kyseinen ihminen on mieltynyt johonkin tiettyyn ihmistyyppiin, joilla on taipumus edetä nopeasti (esim. perhekeskeiset, jotka haluavat nopeasti naimisiin ja vauvoja), mutta suurin osa kyllä haluaa edetä ihan "normaalia" tahtia. Minulle on aina ollut ongelmallista, että miehet ovat halunneet muuttaa aikaisin yhteen yms. Jälleen: en voi yleistää, että kaikki miehet ovat sellaisia, koska tiedät, etteivät ole. Kyseessä on siis todennäköisemmin miehissä persoonallisuustyyppi, johon olen mieltynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteeko naiset, että pelimiehet ei koskaan yritä vakiintua. Kyllähän ne yrittää, mutta kun on komea ja tussua tyrkytetään, niin eihän siitä mitään tule. Sitten kun se tussukierto on asia mihin on tottunut niin vaikea vakiintua yhden kanssa.
Ja saattaahan tavallinenkin mies löytää paremman. Tai sitten ajattelee vaan asiaa uudelleen, eikä haluakaan sitoutua. Mielihän ihmisellä muuttuu hetkessä.
Nyt ap ota tilanne haltuun äläkä alistu ovimatoksi. Sinun TÄYTYY vetää rajat sille miten sinua kohdellaan. Ota yhteyttä miehen työnantajaan ja sukulaisiin ja kerro tapauksesta. Voit myös tehdä kattavan esityksen aiheesta Facebook-seinällesi, jossa kerrot tapahtumien kulun niinkuin se todellisuudessa oli, unohtamatta tuota peruutettua hemmotteluviikonloppua Naantalin kylpylässä. Sittenpähän kaikki saavat tietää minkälainen huoripukki mies todellisuudessa on. Voit myös käydä miehen oven takana tarkistamassa kenelle hän parhaillaan valehtelee ja valmistelee petosta.
Oliks tää Turusta? Kuulostaa ihan samanlaiselta tyypiltä, jonka mun likkakaveri tapasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se miesten kertominen auttaa? Eivät miehet osaa toistensa ajatuksia lukea vaikka samaa sukupuolta ovatkin. Syitä on vaikka miten paljon eivätkä miehet ole yhtään sen pätevämpiä arvailemaan kuin naisetkaan, mistä se johtui juuri jonkun tietyn miehen kohdalla.
Jos mies pistää aivan yllättäen poikki niin suhteen ulkopuolella on tapahtunut jotain merkittävää. Pelimiesten kohdalla se ikävä kyllä useimmiten tarkoittaa sitä, että on löydetty uusi ja on kiire vaihtaa lennosta ennen kuin sana leviää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pistää aivan yllättäen poikki niin suhteen ulkopuolella on tapahtunut jotain merkittävää. Pelimiesten kohdalla se ikävä kyllä useimmiten tarkoittaa sitä, että on löydetty uusi ja on kiire vaihtaa lennosta ennen kuin sana leviää.
Pelinaisten kohdalla sama toimintatapa, uskokaa tai älkää :)
Mullekin kävi näin, ja täytyy sanoa että todella vaikeaa on päästä yli. Sitä putoaa niin korkealta. Kaiken lisäksi juuri kun aloin voida paremmin, niin tämä mies on alkanut taas ottaa varovasti yhteyttä. Ja taatusti tässä välillä on pyörittänyt useampaakin haarukkaa. Eli ehkä joku näistä muista huomaa nyt taas suhteen kylmenevän... minä en kyllä enää hänelle lämpene, tuli jo nähtyä tämän tyypin vinkeet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämättä tapahtunut yhtään mitään.
-mies
Sit ei varmaan kannattais sanoa toiselle että ei halua olla muiden kanssa ja on pihkassa. Mahtava juttu et kertoi rehellisesti mutta ehkä ei olis kannattanu julistaa ihastusta ap:lle