Hyvin mennyt juttu miehen kanssa loppui kuin seinään, olen ihan rikki :(, mien selvitä?
Tapasin kesällä maailman ihanimman miehen, ja tapailimme parin kuukauden ajan. Mies oli todella ihana, kaikin puolin täydellistä poikaystävämateriaalia minulle, ja luulin todellakin, että meistä tulisi pari ja tämä muutaman vuoden sinkkuputkeni päättyisi vihdoin. Meillä oli todella hauskaa yhdessä, vietimme useita öitä toistemme asunnoilla, seksi oli maailman mahtavinta ja mies oli ihan silminnähden kiinnostunut minusta sekä jopa tutustuimme toistemme kavereihin, pussailimme, kuljimme käsikkäin julkisesti...
Eilen hän sitten ilmoitti minulle, ettei halua enää jatkaa juttuamme koska hänen puoleltaan ei muka ole riittävän syviä tunteita voidakseen alkaa suhteeseen kanssani En kyllä tahdo ollenkaan uskoa häntä, hän oli minuun ihan selvästi lääpällään ja kiinnostunut, ja oli vielä viime viikonloppuna viemässä minua kylpyläreissulle Naantaliin. (Reissun olisi pitänyt tapahtua parin viikon päästä) Miten mitään tällaista voi tapahtua? Olen täysin rikki, koska sekä minä ja kaikki kaverini olivat varmoja että meistä tulisi miehen kanssa jotain. Olen jo poistanut hänen numeronsa ja poistanut hänet mm. Facebook kavereista ja yrittänyt tehdä kaikkea muuta saadakseni ajatukset pois hänestä, mutten vieläkään saa häntä mielestäni.
Olen ihan rikki vieläkin. Miten minä voin selvitä tästä?
Kommentit (137)
Eli pitäiskö niissä sänkyjutuissa varovaisempi? Ehkä ei ois niin rikki sen jälkeen?
Minulle kävi vähän vastaavalla lailla kesällä, kesken huuman nainen ilmoitti ettei pystykään parisuhteeseen. Samalla hän kävi läpi elämänsä suurinta ja voimakkainta kriisiä. No, olin ihan romuna, mutta annoin aikaa. Palasimme pikkuhiljaa ystäviksi enkä tiedä missä nyt mennään, mutta läheisiä ollaan taas. Asioista on puitu ja puhuttu.
Olet raskaana! Teille tulee kevätvauva, onneksi olkoon. Voit ottaa hänet jo nyt mukaan valmistautumaan vauva-arkeen. Vie hänet katsomaan lastenvaunuja, imetyspuseroita ja kouvolatukkasi tehosteraitoihin sopivia potkuhousuja. Hän on kotonaan juuri nyt ja odottaa sinun soittavan ovikelloa. Itkee menetystään ja toivoo tehneensä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ihan ymmärrä mitä mies teki väärin. Ensin se ihastui, sitten ihastus loppui. Mies kertoi näin käyneen eikä vaan vaihtanut numeroaan. Missä se paskuus? Siinä, että tunteet loppuivat, niinkö? Joo harmi homma apn kannalta, mutta ei tuossa mies ole mitään väärin tehnyt.
Onpas tehnyt väärin. Onpas, onpas, onpas. Suhdetta pitää jatkaa vaikka mitään "pihkaantumista" syvempää ei olisikaan mukana. Pitääpäs!
Hän selaa kuvia yhteisistä hetkistänne ja nyyhkyttäen muistelee sitä onnea jonka koitte yhdessä. Kyyneleet sumentavat katseen ja hän hokee nimeäsi, yksin.
Oletko miettinyt mistä tämä johtui? Olisitko voinut itse vaikuttaa asiaan? Levittelitkö tietoja tekemisistänne ystävillesi ja mies sai vain tarpeekseen tajuttuaan, että se mitä hän oli kuvitellut olevan yksityiselämäänne olikin jotain muuta. Oliko se päteminen ja juoruilu tämän menetyksen arvoista?
Naiset ovat ilkeitä ja pahoja joten hienoa, jos joku sai maistaa omaa lääkettään!
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt noin jo muutamaan otteeseen peräkkäin!
Ekan kerran jälkeen olin ihan järkyttynyt, että miten näin voi käydä vaikka on selviä molemmin puoleisia ihastumisen tunteita! Kävellään käsi kädessä. Puhutaan kaikesta. Läheisyys on mahtavaa.
Ja juuri kun itse uskaltaa olla innoissaan yhteisestä tulevaisuudesta, niin joko mies vain haihtuu pois, muuttuu kiireiseksi, kunnes juttu kuolee. Tai sanoo suoraan jonkun tekosyyn miksi orastava suhde loppuu. Onko se pelkoa vai mitä? Vai oikeasti miehet vain odottavat vielä parempaa?
Kuten sanoin, ekalla kerralla oli järkyttynyt. Tokalla kerralla kyynistyin todenteolla. Ajattelin, että tällaista tämä nykyään on.
Kolmannella kerralla ajattelin vain, että tottakai! Kyllähän tätä osasi jo odottaa.
Ja nyt varmaan nykyään toimin itse samoin. En innostu enää treffikumppaneista. Vähintään kolmansien treffien jälkeen pilaan jutun itse jotenkin, koska pilalle se menisi kuitenkin. Ajattelen vielä tuota viimeisintä, joka "ei olekaan valmis suhteeseen". Lohduttaudun sitten vai jollain mahdollisimman komealla. Jättäkööt paska sitten myöhemmin.
Voinen näin miehenä, joka on melko monesta suhteesta hypännyt pois, vastata tähän. Kyllä kyse on nimenomaan siitä, että sinä et vaan kuitenkaan ollut riittävän hyvä pidempiaikaiseen suhteeseen tai jopa vaimoksi ja etsiminen jatkuu. Mistään peloista ei ole kyse, vaan pikemminkin siitä, että ainakaan mies jolla on menekkiä naisrintamalla, ei halua palloa jalkaan kuin ainoastaan täydellisen naisen osuttua kohdalle. Eli siis kriteerit on äärimmäosen kovat, koska panoksena on vapauden menetys.
Tottakai siinä on se riski, että jää ikuiseksi etsijäksi, kuten itselle on käynyt, mutta sellaista se elämä nyt vaan on. En itse todellakaan luovu vapaudestani ale hintaan. Mieluummin yksin, kuin suhteessa jossa en ole täysillä mukana.
Mitä aloittajan tapaukseen tulee, niin kaksi kuukautta on lyhyt aika ja totta kai sitä ollaan alussa innostuneita uudesta jutusta, mutta uutuuden viehätyksen haihduttua, ruvetaan tosissaan miettimään, että olisiko tässä potentiaalia pidempäänkin suhteeseen. Jos joku asia ei naisessa natsaa (se voi olla joku pienikin juttu), niin homman voi laittaa poikki jo heti tuossa vaiheessa. Hyvähän se vaan on, että laittaa pelin poikki heti, kun huomaa että homma ei toimi niin hyvin kuin itse haluaisi, eikä vetkuta ratkaisua pidemmälle, kun peli on kuitenkin selvä.
Jospa sie olit sille laastarisuhde ja syksyn tullen mies hokas, ettei ookaan käsitelly kaikkia asioita edellisestä suhteesta ja erosta ja sun naama kävi vaan ärsyttää.
Jos vaan tietäisit kyseisen miehen aiemmasta tapailu/seurusteluhistoriasta, on aika todennäköistä että vastaavia "hetken huumia" on hänellä takanaan useampikin. On minullekin käynyt vastaavalla tavalla mutta silloin lohdutti kun tajusin tarkemmin ajatellessani, että eipä kyseisellä miehellä tainnut olla ainuttakaan kunnon pitkää seurustelusuhdetta takanaan, vaan lyhyitä juttuja kaikki. Joillekin pokailu, tapailu ja treffailu on ikävä kyllä pelkkä harrastus, ja nautinto syntyy aina kun kierroksessa on uusi ja tuore tapaus sen sijaan että sitoutuisi kehenkään pysyvästi. Emme toki mut varmasti tiedä, mikä mahtaa olla juuri sen sinun miehesi tilanne. Voit kuitenkin lohduttautua sillä ajatuksella, että ei ole tasapainoiselle ihmiselle ominaista käytöstä ensin hehkuttaa sen minkä kerkeää ja sen jälkeen tunteiden päättyminen kuin seinään.
Arvon naiset, minusta vähän tuntuu että usein tällaisissa tapauksissa miehet ei vaan halua kertoa todellista syytä erolle.
Itsekin jouduin kerran pistämään poikki sellaisen naisen kanssa joka osoittautui todella ikäväksi silloin kun on huonolla tuulella, mutta en kehdannut sanoa että tuo on se syy, eli en jaksa hänen luonnettaan, vaan sanoin vaan että olemme liian erilaisia.
En siis sano että AP:n luonne karkotti miehen heidän tapauksessaan, mutta jotain hän on saattanut tehdä tai jättää tekemättä josta mies ei ole suoraan sanonut, mutta joka on haitannut. Ei sitä tiedä...
T. Mies
Noin käy usein ainakin niissä tapauksissa joissa naiselle kelpaa ainoastaan jännämies.
Jännämies vaihtaa toiseen naiseen ennemmin tai myöhemmin.
Silti iso osa naisista valitsee edelleen mieluiten jännämiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita kaverille ja keksitte yhdessä jotain kivaa?
En ole ap, mutta juuri tuossa tilanteessa tällaiset neuvot ovat ihan paskaa. Kun haluaisi hautautua peiton alle ja vaan itkeä, ei silloin huvita kaverin kanssa tehdä mitään kivaa..
Sori,ajattelin vaan että kun tässäkin ketjussa moni on patistanut keksimään muuta tekemistä niin kaverin kanssa se voisi onnistua paremmin. Saisi ehkä vähän taukoa paskaoloista. Mikseivät neuvot joissa kehotettiin keksimään muuta tekemistä olleet myös "ihan paskaa"? Onko se sitten helpompaa yksin vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap:lle, vaikuttaa todella harmillisesti tilanteelta :( Niinkuin joku ehdottikin niin ota joku kiva ihan uusi projekti jotta saat ajatukset muualle. Kokkauskurssi? Uuden kielen opiskelu? Jotain mikä vie paljon aikaa!
Miehellä oli mielestään varmaan hyvä syy, mutta raukkamaista jos noin puskan takaa jättää. Ehkä karma vielä kuittaa.
Hän tosiaan selitti ettei hänellä ole tarpeeksi tunteita voidakseen jatkaa juttua, hänellä ei ole ketään toista eikä johdu minusta mutten tosiaankaan jaksa uskoa kun hän oli vielä vähän ennen asian ilmoittamista minulle ihan pihkassa minuun. Täytyy vain toivoa, että karma potkii häntä päähän vielä.. AP
Kuinka paksusta rautalangasta tuo pitäisi sitten vääntää ?? Tuohan on ihan selkeästi ja fiksusti
ilmaistu. Jos ei ole syvempiä tunteita niin miksi enää tuhlata kummankaan aikaa.
Ja tässä, hyvät n
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt mistä tämä johtui? Olisitko voinut itse vaikuttaa asiaan? Levittelitkö tietoja tekemisistänne ystävillesi ja mies sai vain tarpeekseen tajuttuaan, että se mitä hän oli kuvitellut olevan yksityiselämäänne olikin jotain muuta. Oliko se päteminen ja juoruilu tämän menetyksen arvoista?
Ja tässä, hyvät naiset ja herrat, saanen esitellä elävän elämän esimerkki ilkeästä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu sit siihen, että kun olet päässyt vähän yli ja voit paremmin, mies haluaa tulla takaisin. Luonnonlaki.
Näin se muuten on... Ihan joka kerta! Vähintään yhdeksän kymmenestä tulee pyytämään takaisin.
//Ja silloinhan sitten sanotaan ei, eikö vaan?
siis ootkohan tapaillut samaa miestä kun mä? tiedän tunteen, ihan hirveää, mutta voin kertoa, että ennen pitkää lakkaa sattumasta. Mulle jäi jäljelle kyynisyys ;(
Mä olen myös todella varautunut. Olen eronnut 4 vuotta sitten. 1 lapsi, koululainen jo. Olisi aikaa jo aloittaa parisuhde mutta pelottaa heittäytyä. Mä olen nyt tapaillut yhtä miestä n. Pari kk. Ei olla oltu sängyssä, juttu etenee hitaasti koska niin eri työajat ja miehellä myös lapsi jonka kanssa viettää aikaa. En halua eikä hänkään vielä tutustua lapsiin, ei olla siinä pisteessä siis vielä että harrastettaisi seksiä. Mua vaan pelottaa että käy niinkuin ap:lle. Ero oli raskas ja olen päässyt jaloilleni monen vuoden jälkeen. Mies tuntuu tosi ihastuneelta ja itsekin olen. Mutta pelottaa vaan, ilman mitään syytä. Tekisi mieli lopettaa koko juttu, vähemmällä sydänsurulla pääsisi niin.
N 40
Hän istuu yksin kotonaan itkuisena ja miettii uskaltaisiko soittaa sinulle. Hän tajusi, että olet juuri se henkilö jonka kanssa hän haluaa jakaa loppuelämänsä ja panikoi. Nyt hän tuskaisena yrittää tajuta miten hän epävarmuuttaan on tuhonnut elämänsä rakkauden. Järjestä hänelle ihana yllätys ja mene käymään! Hukuta hänet suudelmiin ja kerro, että otat hänet takaisin ja olet valmis siirtymään seuraavalle tasolle. Voit vielä kertoa olevasi raskaana ja, että nyt teistä tulee ihan oikea perhe.