Hyvin mennyt juttu miehen kanssa loppui kuin seinään, olen ihan rikki :(, mien selvitä?
Tapasin kesällä maailman ihanimman miehen, ja tapailimme parin kuukauden ajan. Mies oli todella ihana, kaikin puolin täydellistä poikaystävämateriaalia minulle, ja luulin todellakin, että meistä tulisi pari ja tämä muutaman vuoden sinkkuputkeni päättyisi vihdoin. Meillä oli todella hauskaa yhdessä, vietimme useita öitä toistemme asunnoilla, seksi oli maailman mahtavinta ja mies oli ihan silminnähden kiinnostunut minusta sekä jopa tutustuimme toistemme kavereihin, pussailimme, kuljimme käsikkäin julkisesti...
Eilen hän sitten ilmoitti minulle, ettei halua enää jatkaa juttuamme koska hänen puoleltaan ei muka ole riittävän syviä tunteita voidakseen alkaa suhteeseen kanssani En kyllä tahdo ollenkaan uskoa häntä, hän oli minuun ihan selvästi lääpällään ja kiinnostunut, ja oli vielä viime viikonloppuna viemässä minua kylpyläreissulle Naantaliin. (Reissun olisi pitänyt tapahtua parin viikon päästä) Miten mitään tällaista voi tapahtua? Olen täysin rikki, koska sekä minä ja kaikki kaverini olivat varmoja että meistä tulisi miehen kanssa jotain. Olen jo poistanut hänen numeronsa ja poistanut hänet mm. Facebook kavereista ja yrittänyt tehdä kaikkea muuta saadakseni ajatukset pois hänestä, mutten vieläkään saa häntä mielestäni.
Olen ihan rikki vieläkin. Miten minä voin selvitä tästä?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Exä tuli mustasukkaisena kuvioon. Usko pois.
SAMAA MIELTÄ! aivan varma että jos tuollainen äkillinen yllättävä käänne tapahtuu, niin se ei voi tarkoittaa mitään muuta kuin että hän OLI JO varattu siiniä vaiheessa kun tapasitte (etenkin jos juttu alkoi netissä) tai ainakin juuri eronnut tai löyhässä suhteessa, jopa avioeron harkinta-aika vasta menossa. Olit joku laastarisuhde, tai hän oli tosissaan, ja rakastaa sua edelleen, mutta yhteinen lapsi ja että exä huolisikin hänet takaisin tässä on nyt tapahtunut.
SInuna toimisin nyt näin: Menet sen ukon kotiin illalla kun valot on päällä ja se toinen nainen on paikalla. Älä ala riehumaan, mutta sanot kuuluvalla äänellä että vaadit selityksen. Kerrot kuuluvasti kaiki seksikertanne, jne.toisen naisenkin oon oikeus saada tietä totuss tstä miehestä! Ota selvää kuka on tuo toinen nainen, ja lähetät facebookviestin tai soitat ja kerrot että sekstailitte.ÄLÄ SALLI TÄN UKON TEHDÄ SULLE NÄIN!
Varaudu sit siihen, että kun olet päässyt vähän yli ja voit paremmin, mies haluaa tulla takaisin. Luonnonlaki.
No hyvännäköisillä miehillä riittää kysyntää, harvoin ne jaksaa sitoutua. Ota ensi kerralla rumempi mies. Selvästi mies oli sinua parempaa kokonaistasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ihan ymmärrä mitä mies teki väärin. Ensin se ihastui, sitten ihastus loppui. Mies kertoi näin käyneen eikä vaan vaihtanut numeroaan. Missä se paskuus? Siinä, että tunteet loppuivat, niinkö? Joo harmi homma apn kannalta, mutta ei tuossa mies ole mitään väärin tehnyt.
Liityn tähän. Joskus tunteet vain loppuu eikä silloin voi jatkaa. Pisteet miehelle siitä että kertoi rehellisesti eikä jättänyt hiljaisuuteen. Voisko ap ym jatkaa suhteessa jossa ei ole tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysi paremman.
Tuota on todella vaikea uskoa, varsinkin sen jälkeen, kun mies oli sanonut ettei halua enää tapailla ketään muuta ja, että hän haluaa olla kanssani kun olen parasta mitä hänelle on sattunut aikoihin :(.
AP
"sattunut aikoihin"... eli kokoajan sattu ja tapahtuu, tussua tulee ja menee, sinä nyt vaan olit laadukas, joten jaksoi kuvitella, että voisi olla yhden kanssa, mutta eipä se kestänyt.
Yksi kaveri on tällainen. Kerran vuodessa rakastuu ja kertoo, että nyt on löytynyt nainen. Lähettelee kuvia ja sitten pari kuukautta niin kertoo taas uusimmista panoista. Ja kun kysyy missä se nainen, niin "no se jäi jo". Panomies. Useampi sata kaatoa. Käy myös huorissa.
Eli sun tapaus hyvännäköinen (mahd. narsistinen) pelimies. On itsekin eksyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ihan ymmärrä mitä mies teki väärin. Ensin se ihastui, sitten ihastus loppui. Mies kertoi näin käyneen eikä vaan vaihtanut numeroaan. Missä se paskuus? Siinä, että tunteet loppuivat, niinkö? Joo harmi homma apn kannalta, mutta ei tuossa mies ole mitään väärin tehnyt.
Liityn tähän. Joskus tunteet vain loppuu eikä silloin voi jatkaa. Pisteet miehelle siitä että kertoi rehellisesti eikä jättänyt hiljaisuuteen. Voisko ap ym jatkaa suhteessa jossa ei ole tunteita?
Niin, tai joskus ne tunteet eivät vaan riitä millään seurusteluun saakka, vaikka niitä olisikin. Siihen tarvitaan vaan niin paljon sitä oikeanlaista tunnetta.
Lortto sai takkiin :D aijai, taisi hyväpalkkanen kala päästä irti koukusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysi paremman.
Tuota on todella vaikea uskoa, varsinkin sen jälkeen, kun mies oli sanonut ettei halua enää tapailla ketään muuta ja, että hän haluaa olla kanssani kun olen parasta mitä hänelle on sattunut aikoihin :(.
AP
Joo tota paskaa kannattaa aina selittää niin pääsee muijalta helpommin eroon. Annoitko peräluukkua?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt näin varmaan sata kertaaa. Ensin mies on ihan lätkässä, sitten kun alkaa normaali suhteen syveneminen niin hänen tunteensa jäähtyvät.
Olen huomannut että miehet etsivät nykyään jotain tajunnan räjäyttävää suhdetta eivätkä kestä arkea.
Miehet ovat jotenkin ihan tuuliviirejä nykyään, aina etsimässä next bestiä.
Eli mies ei saa haluta sellaista naista, jonka kanssa voisi oikeasti olla onnellinen. Aika hauska :D
Vierailija kirjoitti:
Ap mä oon kokenu paljon vastaavaa. En luota enää kehenkään ja Tinderissäki oon vaan siksi että pääsen kostamaan miehille kaiken sen mitä mulle on tehty.
Tervettä. Not.
Miten miehet kärsii siitä että jaat pimppaa? Taidat vaan tykätä kullinimemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia mitä ihmettelen on se, kuinka jostain asiasta näköjään voi olla kaksi niin eri tulkintaa/mielipidettä. Siis ap oli siinä luulossa, että mies on suurin piirtein hänen elämänsä mies ja mies taas ajatteli jotain ihan muuta.
Rakastuminen tekee sokeaksi, mutta silti ihmettelen. Näyttelikö se mies tai jos ap oli hänelle "hällä väliä", "ei suurempia tunteita", miksei ap huomanut mitään?
Vaikea sitä on ymmärtää, jos ei ole itse kohdannut tällaista paskamaista kohtelua.
Tuollaista kohtelua ei saa jos on hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia mitä ihmettelen on se, kuinka jostain asiasta näköjään voi olla kaksi niin eri tulkintaa/mielipidettä. Siis ap oli siinä luulossa, että mies on suurin piirtein hänen elämänsä mies ja mies taas ajatteli jotain ihan muuta.
Rakastuminen tekee sokeaksi, mutta silti ihmettelen. Näyttelikö se mies tai jos ap oli hänelle "hällä väliä", "ei suurempia tunteita", miksei ap huomanut mitään?
Vaikea sitä on ymmärtää, jos ei ole itse kohdannut tällaista paskamaista kohtelua.
Tuollaista kohtelua ei saa jos on hyvä nainen.
Höpö höpö. Eikä tuo kohtelu ollut edes mitään paskamaista. Mieshän asiallisesti ilmoitti, että ei halua jatkaa koska hänellä ei ole riittävästi tunteita.
Saman olen läpi käynyt ja kesti lähes puoli vuotta päästä yli. Nyt olen niin tyytyväinen sinkku, etten enää edes haaveile miehestä, en kuvittelekaan, että kukaan tekisi minua onnellisemmaksi kuin olen omillani. En halua rakastaa enkä tulla rakastetuksi, myös seksihalut putosivat lähes nollaan ja ne mitä on jäljellä voin tyydyttää aivan hyvin itse.
Tiedän että tuo näyttää katkeralta tekstiltä, mutta olen tyytyväisempi elämääni kuin koskaan aiemmin. Energiaa ja halua toteuttaa muita asioita on todella paljon enemmän kuin ennen. Olen sinut itseni kanssa, tiedän mistä oikeasti elämässä nautin ja olen hyväksynyt sen tosiasian, että rakkautta ja halua toisen läheisyyteen tuskin enää ikinä tulen kokemaan, en rakenna identiteettiäni enää sen varaan.
N25
Mies mainitsi vitsinä vierailusta Naantalin kylpylään ajatellen ettei kukaan normaali ihminen haluaisi mennä kyseiseen junttihelvettiin. Sinä tietysti ilmaisit ihastukseksi innokkaasti koska pidit tuota äärimmäisen hienona ideana ja upeana luksuksena. Sillä hetkellä mies katsoi sinua tarkemmin, huomasi printtipaidan, nuhjuiset legginsit, linttaballerinat, liioitellut eleet, elottoman typeryksen katseen ja tajusi, että hänen täytyy etsiä uusi rakas auttamaan miljoonaperinnön kuluttamisessa jossain muualla kuin Naantalin kylpylässä.
Vierailija kirjoitti:
Saman olen läpi käynyt ja kesti lähes puoli vuotta päästä yli. Nyt olen niin tyytyväinen sinkku, etten enää edes haaveile miehestä, en kuvittelekaan, että kukaan tekisi minua onnellisemmaksi kuin olen omillani. En halua rakastaa enkä tulla rakastetuksi, myös seksihalut putosivat lähes nollaan ja ne mitä on jäljellä voin tyydyttää aivan hyvin itse.
Tiedän että tuo näyttää katkeralta tekstiltä, mutta olen tyytyväisempi elämääni kuin koskaan aiemmin. Energiaa ja halua toteuttaa muita asioita on todella paljon enemmän kuin ennen. Olen sinut itseni kanssa, tiedän mistä oikeasti elämässä nautin ja olen hyväksynyt sen tosiasian, että rakkautta ja halua toisen läheisyyteen tuskin enää ikinä tulen kokemaan, en rakenna identiteettiäni enää sen varaan.
N25
Hyvä että ajattelet noin. Hyvätasoiselle miehelle olet kuitenkin jo vähän liian vanha niin hienoa että löysit tyytyväisyyden yksinäisenä.
Hän huomasi rakastuneensa parhaaseen ystävääsi ja viekin hänet Naantalin kylpylään ihanalle hemmottelulomalle.
Olit hänelle ns. kesäpillu, panopuu. Muuta kysyttävää?Ei?Get over it!
Mies istuu nyt yksin kotona, itkuisena ja odottaa soittoasi. Hän tajusi, että olet hänelle se oikea ja panikoi. Nyt pelkää tuhonneensa elämänsä rakkauden omaa epävarmuuttaan. Järjestä hänelle yllätys ja mene ilahduttamaan häntä, hukuta hänet suudelmiin ja kerro hänelle, että otat hänet takaisin ja rakastat häntä juuri sellaisena kuin hän on. Voit myös kertoa olevasi raskaana ja teistä tulee nyt oikea perhe!
Kyllä alkuhuuma voi haihtua nopeastikkin. Sitten vaan uutta tilalle ellei ole vanha
Ettekö ota sellaista huomioon, että mies saataa mennä paniikiin liian nopeasti etenevästä suhteesta? Meikälle on tullut joskus sellainen olo, että hengähdetääs vähän ja eikun toinen puolisko tuplaa kiinnostuksen määrän, joka vain lisää paniikkia.
Ja sitten kun on suhde saatu pyörimään niin omaa aikaa on tasan nolla. Miehillä ja naisilla on erilainen sosiaalisen läsnäolon tarve. Ja tämä on ihan normaalia.
Ja antakaa ihmeessä mihen rauhassa nukkua. Suhteessa on monta tekijää joka rassaa miestä paljon. Koko viikon allakka ei saa olla täynnä "meitä ja meitin yhdessäoloa".
Osalle naisille tämä on selviö, mutta osalle ei. Naisen ihastus voi olla aioka murskaavaa karskillekkin miehelle.