Uskallatko mennä uimarannalle bikineissä?
Minä en, koska on ylipainoa noin 20 kg ja huono ryhti. Maha on kauhean näköinen 🥲
Kommentit (50)
vähän täytyy odottaa että kelit paranee niin joo
Ketään ei todellakaan kiinnosta. Mene, jos tahdot.
Itse treenaan, mutta mieluummin pukisin kokovartalouikkarit, koska en tykkää paljastelutyylistä kenelläkään.
Menen mieluusti kesällä. Tykkään, kun saan miehiltä huomiota ja jotkut jopa viheltaa.
En. Liikaa löllöä kropassa ja en tykkää muutenkaan paljastella. Olisi liikaa ihoalaa rasvattavaksikin. Säästyy aurinkorasvaa kun menee burkinissa.
Kuka siellä ketään kyttää. Korkeintaan joku hyvän näköinen kääntää pään.
Uskallan. Kokouikkari on kyllä mukavampi uidessa.
Uiminen parantaa ryhtiä, mutta oikeasti terveytesi ei kuulu muille. Ota ohut, suuri rantamekko mukaan, voit kävellä jätskiä hakemaan se päällä.
Suojaa auringoltakin, jos meinaa tulla liikaa. Itsellä aina helteelä mukana.
En tiennyt että biksuissa on painoraja - Alaosaan olen itse kiinnittänyt enempi hiomiota (että se peittää kunnolla) kuin bikinien ylosaan. .
En helvetissä. Ikää on viisikymppiä ja ylipainoa on ja aina on lähtenyt mies sieltä mukaan. Enää ei vaan kerta kaikkiaan huvita. Mieluummin pokaan vaikka jostain kahvilasta.
Aika viileet kelit on vielä. Vähän enemmän laittaisin päälle.
En mene, mutta on mulla kokouimapuku missä "tirkistysaukko" tuossa ylävatsalla. Näytän siinä ihan hiton kuumalta vaikka itse sanonkin.
En ole ylipainoinen, mutta en siltikään mene. Vartalo on niin kauhea.
Tietysti, miksi ihmeessa en uskaltaisi?
N45
Uskallan. On ego kohillaan näjetsen.
Mikä siellä rannalla on niin pelättävää, ettei uskalla?
Tottakai menen ja mahdollisimman pienissä. Pitäähän sitä tissiä ja persettä näyttää.
Menen niukoissa bikineissä. Haluan itsekin niin, mutta mies tykkä rusketusrajoista. Joskus katson itseäni peilistä, niin suuret rinnat ja muhkea takamus juuri rusketusrajoilla tulee paremmin esiin.
Uskallan, mutta se ei ole mukavaa. Olo on epävarma ja alaston.
Miehenä se vaatii vielä enemmän pokkaa