Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvin mennyt juttu miehen kanssa loppui kuin seinään, olen ihan rikki :(, mien selvitä?

Vierailija
14.09.2016 |

Tapasin kesällä maailman ihanimman miehen, ja tapailimme parin kuukauden ajan. Mies oli todella ihana, kaikin puolin täydellistä poikaystävämateriaalia minulle, ja luulin todellakin, että meistä tulisi pari ja tämä muutaman vuoden sinkkuputkeni päättyisi vihdoin. Meillä oli todella hauskaa yhdessä, vietimme useita öitä toistemme asunnoilla, seksi oli maailman mahtavinta ja mies oli ihan silminnähden kiinnostunut minusta sekä jopa tutustuimme toistemme kavereihin, pussailimme, kuljimme käsikkäin julkisesti...
Eilen hän sitten ilmoitti minulle, ettei halua enää jatkaa juttuamme koska hänen puoleltaan ei muka ole riittävän syviä tunteita voidakseen alkaa suhteeseen kanssani En kyllä tahdo ollenkaan uskoa häntä, hän oli minuun ihan selvästi lääpällään ja kiinnostunut, ja oli vielä viime viikonloppuna viemässä minua kylpyläreissulle Naantaliin. (Reissun olisi pitänyt tapahtua parin viikon päästä) Miten mitään tällaista voi tapahtua? Olen täysin rikki, koska sekä minä ja kaikki kaverini olivat varmoja että meistä tulisi miehen kanssa jotain. Olen jo poistanut hänen numeronsa ja poistanut hänet mm. Facebook kavereista ja yrittänyt tehdä kaikkea muuta saadakseni ajatukset pois hänestä, mutten vieläkään saa häntä mielestäni.
Olen ihan rikki vieläkin. Miten minä voin selvitä tästä?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysi paremman.

Tuota on todella vaikea uskoa, varsinkin sen jälkeen, kun mies oli sanonut ettei halua enää tapailla ketään muuta ja, että hän haluaa olla kanssani kun olen parasta mitä hänelle on sattunut aikoihin :(.

AP

Sorry to say mutta kuulostaa varatun miehen horinoilta. Oletko varma että olit hänen ainoansa?

Vierailija
42/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia mitä ihmettelen on se, kuinka jostain asiasta näköjään voi olla kaksi niin eri tulkintaa/mielipidettä. Siis ap oli siinä luulossa, että mies on suurin piirtein hänen elämänsä mies ja mies taas ajatteli jotain ihan muuta.

Rakastuminen tekee sokeaksi, mutta silti ihmettelen. Näyttelikö se mies tai jos ap oli hänelle "hällä väliä", "ei suurempia tunteita", miksei ap huomanut mitään?

Ehkä oli alussa ihastunut, mutta se hiipui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: Kyseessä oli netin kautta alkanut suhde?

Emme tavanneet netin kautta vaan salilla. Mies pyysi treffeille, ja treffeillä hän jo veikin sydämeni...vain murskatakseen sen tällä karmealla tavalla.. AP

Kerrotko ap vähän lisää tästä miehestä, samanlaisia luusereita toki on enemmänkin, mutta tämä kuulostaa kovin tutulta. Esim. missä kaupungissa tämä tapahtui, miehen nimikirjaimet tms.?

Vierailija
44/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet ovat kauheita! Ne voivat tehdä tuon kymmenen avioliittovuoden ja kolmen lapsenkin jälkeen ilman että toinen tajuaa mitä on tapahtunut. Ole onnellinen että hän näytti oikean karvansa jo nyt!

Vierailija
45/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Mulle on käynyt näin varmaan sata kertaaa. Ensin mies on ihan lätkässä, sitten kun alkaa normaali suhteen syveneminen niin hänen tunteensa jäähtyvät.

Olen huomannut että miehet etsivät nykyään jotain tajunnan räjäyttävää suhdetta eivätkä kestä arkea.

Miehet ovat jotenkin ihan tuuliviirejä nykyään, aina etsimässä next bestiä.

1. Aika pian taitaa lohduttaja löytyä

2. Opit hitaammin kuin heisimato

Vierailija
46/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäisiä olette? Tuollainen nopea kiinnostuksen lakkaaminen on tyypillistä kai vähän nuoremmille joilla on tarjontaa joka paikassa. Siis sellaisille about kolmekymppisille, jotka eivät ehkä halua vielä sitoutua ja etsivät uusia kiksejä.

Vierailija
47/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme tavanneet netin kautta vaan salilla. Mies pyysi treffeille, ja treffeillä hän jo veikin sydämeni...vain murskatakseen sen tällä karmealla tavalla.. AP

Kerrotko ap vähän lisää tästä miehestä, samanlaisia luusereita toki on enemmänkin, mutta tämä kuulostaa kovin tutulta. Esim. missä kaupungissa tämä tapahtui, miehen nimikirjaimet tms.?

Rakkaat naiset! Maailmassa on useampi mies joka

A) pettää

B) on sika

C) jättää

D)puhuu paskaa

E) jne. jne.

kun joku kertoo palstalla jotain, mihin liittyy mies, SE EI OLE SE SINUN UOLEVISI!!!!

Vierailija
48/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi vain metsästää. Susta tuli liian helppo nakki sille ja kiinnostus lopahti.

Vierailija
49/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia mitä ihmettelen on se, kuinka jostain asiasta näköjään voi olla kaksi niin eri tulkintaa/mielipidettä. Siis ap oli siinä luulossa, että mies on suurin piirtein hänen elämänsä mies ja mies taas ajatteli jotain ihan muuta.

Rakastuminen tekee sokeaksi, mutta silti ihmettelen. Näyttelikö se mies tai jos ap oli hänelle "hällä väliä", "ei suurempia tunteita", miksei ap huomanut mitään?

Ehkä oli alussa ihastunut, mutta se hiipui?

No olipas heikko tuli takassa. Melkein voisi veikata että jonkin sortin pelimies, joka pyörittelee naisia aikansa kuluksi. Muutaman kuukauden suhde ei onneksi yleensä jätä merkittävää muistijälkeä. Ikävän tempun teki jos vedätti tai antoi ymmärtää jotain muuta. Se kertoo jo jotain sen ihmisen luonteesta - ettei todennäköisesti ollut mikään suuri menetys ap:lle, kunhan nyt shokkivaiheesta pääsee yli.

Vierailija
50/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ollu Kimmon kans! :D

Vierailija
51/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus täälläkin :( Kerro ap tunnisteita.

Vierailija
52/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanat ovat alkuun todella överejä, mies on tuuliviiri, jota ei kannata ottaa liian tosissaan.

Toinen perustarina on, että joku kiinnostavampi ilmaantui reviirille.

Vierailija
53/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) pettää

B) on sika

C) jättää

D)puhuu paskaa

E) jne. jne.

kun joku kertoo palstalla jotain, mihin liittyy mies, SE EI OLE SE SINUN UOLEVISI!!!!

Joo en mä Uolevia epäile mutta tiedän yhden Helsingin keskustassa pyörivän, just tyypillisesti salilta naisia iskevän pelurin joka on särkenyt paljon sydämiä ja nuo ap:n hänen sanomikseen kertomat lauseet ovat kuin suoraan hänen suustaan. Tuli vahva deja vu ja olisin vain lohduttanut ap:ta että moisen perään ei kannata itkeä, ei ole sen arvoinen. Naimisissakin, vaikka mielellään esittää muuta.

Vierailija
54/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, naa on naita. Anna miehen menna. Tilalle loytyy varmasti parempi, joka ei ole kuin tuuliviiri. Ei tuollaiseen kannata aikaansa tuhlata. Osui niita omalle tiellenikin muutama, mutta ihan oikeasti, ei niista olisi ollut pitempaan suhteeseen kuitenkaan. Taalla onkin jo muutama todennut miksi nain ehka kavi:

- mies on varattu

- loytyi parempi

- haluaa metsastaa uutta/uusia

Ymmarran, etta sydan sarkyi, mutta olisi se kuule sarkynyt puolen vuoden tai kymmenenkin vuoden paasta, kun mies olisi tehnyt ihan saman tempun.

Vierailija
55/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap:lle, vaikuttaa todella harmillisesti tilanteelta :( Niinkuin joku ehdottikin niin ota joku kiva ihan uusi projekti jotta saat ajatukset muualle. Kokkauskurssi? Uuden kielen opiskelu? Jotain mikä vie paljon aikaa!

Miehellä oli mielestään varmaan hyvä syy, mutta raukkamaista jos noin puskan takaa jättää. Ehkä karma vielä kuittaa.

Hän tosiaan selitti ettei hänellä ole tarpeeksi tunteita voidakseen jatkaa juttua, hänellä ei ole ketään toista eikä johdu minusta mutten tosiaankaan jaksa uskoa kun hän oli vielä vähän ennen asian ilmoittamista minulle ihan pihkassa minuun. Täytyy vain toivoa, että karma potkii häntä päähän vielä.. AP

Vierailija
56/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mä oon kokenu paljon vastaavaa. En luota enää kehenkään ja Tinderissäki oon vaan siksi että pääsen kostamaan miehille kaiken sen mitä mulle on tehty.

Vierailija
57/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) pettää

B) on sika

C) jättää

D)puhuu paskaa

E) jne. jne.

Joo en mä Uolevia epäile mutta tiedän yhden Helsingin keskustassa pyörivän, just tyypillisesti salilta naisia iskevän pelurin joka on särkenyt paljon sydämiä ja nuo ap:n hänen sanomikseen kertomat lauseet ovat kuin suoraan hänen suustaan. Tuli vahva deja vu ja olisin vain lohduttanut ap:ta että moisen perään ei kannata itkeä, ei ole sen arvoinen. Naimisissakin, vaikka mielellään esittää muuta.

Lupaan, että kyseessä ei ole sinun tapauksesi. Jos olen väärässä, lupaan rakastella kanssasi kolmena viikonloppuna pe-su.

Vierailija
58/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP jotakin ystävää / sukulaista / perheenjäsentä, jonka voit kutsua kylään?

On minulla kyllä ystäviä, joille olenkin jo avautunut tästä puhelimitse.. AP

Vierailija
59/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sä sentään sait jonkun selityksen (vaikka et sitä uskokaan) eikä sua vain feidattu. Mä treffailin puolisen vuotta miestä, joka sitten yhtäkkiä vain lopetti mun viesteihin ja puheluihin vastaamisen. En nyt tietysti kovin kauaa häntä niillä pommittanutkaan, kun tajusin mistä on kyse. Sosiaalisesta mediasta sitten varmistui että oli löytänyt toisen. Kyllähän se sattui, että ei edes selitystä ansainnut. Ja meilläkin oli mun näkökulmasta mennyt tosi hyvin. Mies vaan löysi paremman/mielenkiintoisemman/sopivamman/tms. Kyllähän siinä hetki meni mutta siitäkin selvisin. Ja siinä vaiheessa kun sisäistää sen, että itse ansaitsee parempaa, on päässyt jo pitkälle. Kyllä se siis siitä, vaikka nyt ei siltä tuntuisikaan.

Vierailija
60/137 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuttua. Tällaisia ollut mullakin pari semmosissa reilu kolmekymppisissä miehissä.